Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-19@19:51:59 GMT

برق جدید در پی قطع نوار ناکامی

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۶۲۴۱۴

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس؛ هفته ۲۲ لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور با برگزاری ۹ دیدار برگزار می‌شود و در یکی از این بازی‌ها آینده سازان برق جدید فارس از ساعت ۱۴ روز شنبه ۱۴ بهمن ماه به میزبانی ورزشگاه انقلاب کرج به مصاف اکسین البرز می‌روند.
برق جدید در دور برگشت با ارائه بازی‌های ضعیف و دور از ذهن شرایط مناسبی نداشته و در جدول رده بندی با ۸ پیروزی، ۸ تساوی، ۵ شکست و ۳۲ امتیاز در رده هفتم قرار گرفته و اکسین البرز، هم امتیاز با نارنجی پوشان و برحسب تفاضل گل بهتر، مکان ششم را از آن خود کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شاگردان اسماعیل اسماعیلی در هفته ۲۱ با ۲ گل نتیجه را مقابل میزبان خود شهرداری تبریز واگذار کردند.
بازیکنان تیم برق پس از بازی با شهرداری به دلیل شرایط نامساعد جوی امکان بازگشت به شیراز را پیدا نکردند و تمرینات خود را در شهر تبریز دنبال کردند تا برای مسابقه با اکسین، راهی البرز شوند.
تیم اکسین برای دیدار با برق از شرایط بهتری برخوردار است چرا که دیدار آن‌ها با راه آهن به دلیل بارش برف لغو شد تا شاگردان علی لطیفی با استراحت بیشتری رو در روی نارنجی پوشان شیرازی قرار گیرند.
نماینده فارس با کسب نخستین پیروزی خود در دور برگشت مقابل نماینده البرز، می‌توانند جایگاه ششم اکسین را بدست آورند و نوار ناکامی‌های خود را پاره کنند.
سعید رحیمی مقدم و کمک هایش کوروش کریمی و دانیال باشنده این بازی را قضاوت می‌کنند.
گفتنی است، تیم برق در دور رفت با تک گل رضا فیروززاده اکسین البرز را مغلوب کرد.
از نکات قابل توجه این مسابقه می‌توان به حضور رضا فیروززاده زننده تک گل نارنجی پوشان در مرحله رفت به اکسین اشاره کرد که در نیم فصل دوم با جدایی از جمع برقی ها، راهی اکسین شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۶۲۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل گهر سیرجان ۲ - ۲ استقلال خوزستان/ آبی پوشان از شکست در کویر گریختند

در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال گل گهر سیرجان در ورزشگاه شهید سلیمانی میزبان استقلال خوزستان بود که این دیدار با تساوی ۲ - ۲ به پایان رسید.

نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید، اما در نیمه دوم سعید سحر خیزان در دقیقه ۵۷ نخستین گل بازی را برای گل گهر به ثمر رساند. قائم اسلامی خواه نیز در دقیقه ۹۰ گل دوم گل گهر را وارد دروازه استقلالی‌ها کرد تا بازی ۲ بر صفر شود.

در دقیقه ۲+۹۰ ضربه سر آسو رستم بازیکن عراقی استقلال خوزستان با اشتباه مهلک اخباری منجر به گل آبی پوشان خوزستانی شد.

استقلالی‌ها که با زدن گل اول شان انگیزه زیادی پیدا کرده بودند باز هم بر روی دروازه گل گهر حمله کردند و با سوپرگل محمود مطلق زاده از پشت محوطه جریمه بازی را به تساوی کشاندند تا با یک امتیاز راهی اهواز شوند.

گل گهر سیرجان با ۳۴ امتیاز در رتبه ششم و استقلال خوزستان با ۲۰ امتیاز در رتبه چهاردهم جدول لیگ برتر قرار دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • استقلال ۳ - ۲ شمس آذر / آبی پوشان به صدر جدول برگشتند
  • پیروزی استقلال برابر شمس آذر در نیمه اول
  • هشدار فعالیت سامانه بارشی تا دوشنبه
  • وضعیت آب‌وهوا طی روزهای آینده/ بارش باران در این استان‌ها
  • پیش‌بینی رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید در مناطق مستعد
  • شدت گرفتن بارش‌ها در مناطق مستعد
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز جمعه ۳۱ فروردین / تردد روان در محورهای شمالی
  • آتش‌بازی قرمز پوشان در آبادان
  • گل گهر سیرجان ۲ - ۲ استقلال خوزستان/ آبی پوشان از شکست در کویر گریختند
  • آخرین تمرین ملی پوشان فوتسال پیش از شروع جام ملت‌ها