Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- کارشناس فوتبال کشورمان گفت: عامل اصلی عدم نتیجه گیری سپاهان در این چند سال نداشتن ثبات مدیریتی بوده است.

رسول کربکندی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص تغییرات صورت گرفته در سپاهان و نتایج ضعیف این تیم اظهار داشت: به نظرم لازم بود که در سپاهان تغییراتی صورت بگیرد تا شرایط بهتری در جدول پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
سپاهان خوب بازی می‌کرد، اما به نظرم این تیم بیمار بود و همین بیمار بودن باعث شد تا مجموعه به دنبال تغییرات باشد.
وی درخصوص انتخاب منصور ابراهیم‌زاده به عنوان سرمربی سپاهان و اینکه آیا او می‌تواند این تیم را از بحران خارج کند، گفت: با کنار گذاشتن زلاتکو کرانچار به سراغ گزینه‌های خارجی دیگر رفتند که به نظرم اشتباه بود و خوب شد این کار را انجام ندادند. بازی زیادی تا پایان لیگ باقی نمانده بود و بهترین تصمیم همین بود که یک مربی سابقه و کاربلد داخلی مثل منصور ابراهیم‌زاده را بیاورند.
کارشناس فوتبال کشورمان درباره اینکه چرا سپاهان که یکی از تیم‌های قدرتمند لیگ بود به این شرایط دچار شده است، گفت: به نظرم بزرگ‌ترین مشکل سپاهان در این چند سال اخیر را باید عدم ثبات مدیریتی دانست که ضربه زیادی به این تیم زده است. سپاهان تقریبا جزو تیم‌هایی است که در لیگ مشکل مالی ندارد، اما این عامل دلیل بروز این همه ناکامی بود.
وی ادامه داد: حالا با آمدن منصور ابراهیم‌زاده باید به او فرصت داده شود و به نظرم بزرگ‌ترین کاری که او در این تیم می‌تواند بکند بالا آوردن تیم در جدول است. قطعا سپاهان شانس کمی برای کسب سهمیه دارد و تنها باید برای اعاده حیثیت تلاش کنند.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۶۲۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نخستین نمایشگاه توانمندی‌های هنرمندان صنایع دستی کتابخوان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،این نمایشگاه با هدف نمایش توانمندی‌های هنرمندان صنایع دستی عضو کتابخانه‌های عمومی شهرستان خوی و توسعه کسب و کار‌های کوچک در کتابخانه عمومی طوبی با حضور مسئولان افتتاح شد 
درستی مدیر کتابخانه‌های عمومی شهرستان خوی گفت: کتابخانه‌های عمومی بعنوان پایکا‌های اجتماعی و فرهنگی اقدام به برپایی کلاس‌های آموزشی صنایع دستی برای اعصاب کتابخانه عمومی بویژه بانوان هنرمند کرده بود که این نمایشگاه حاصل آموخته‌های هنرمندان کتابخوان این‌نهاد است 
وی افزود:در این نمایشگاه آثار هنرمندان کتابخوان خویی در ۱۴ غرفه در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است 
درستی تصریح کرد: تهیه گیاهان و تولید گیاهان دارویی، تولید فراورد‌های گل محمدی، تولید زعفران، دوخت لباس‌های سنتی، خیاطی، کاربا چوب و صنایع 
چوبی از جمله آثار عرضه شده در این‌نمایشگاه است 
درستی با بیان اینکه کسب و کار‌های کوچک، ایده‌ای برای ایجاد یک کسب و کار بر اساس تولید یک محصول یا ارائه خدمت به مصرف‌کنندگان است، افزود: در این میان، کتابخانه‌های عمومی یکی از مراکز مهم و تاثیر‌گذار در این حوزه به‌شمار می‌رود؛ چون کتابخانه‌های عمومی نهاد‌هایی فرهنگی و اجتماعی هستند که نسبت به اعتلای آگاهی و اطلاعات جامعه مسئولیت دارند.
این نمایشگاه به مدت یکه هفته صبح وعصردر کتابخانه عمومی طوبی برای بازدید عموم علاقه‌مندان برپاست

دیگر خبرها

  • رشد اندک بهای سکه و ثبات قیمت نیم سکه در معاملات امروز
  • تمام ظرفیت‌ها وتجارب مدیریتی برای حل مشکلات مردم بهره‌گیری می شود
  • حاشیه بازی پرسپولیس و سپاهان|دو بازیکن سابق به سمت نیمکت پرسپولیس نرفتند/دریگیری روی سکوها+عکس و فیلم
  • داوری: دلیل قطع همکاری با دمیر محرمانه است/زمان معرفی سرمربی جدید
  • پلیس و معترضان گرجستانی در تفلیس درگیر شدند
  • گشایش نخستین نمایشگاه توانمندی‌های هنرمندان صنایع دستی کتابخوان
  • ارسال پیامک از سامانه سهما به اتباع مجاز
  • ثبات دلار و درهم و رشد یورو در معاملات امروز مرکز مبادله
  • قدیمی: سرمربی هاکی بانوان در صورت کسب مقام آسیایی می‌ماند
  • گزینه‌های خارجی هدایت تیم ملی بسکتبال