Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-25@01:40:12 GMT

تقابل عراقی‌های سپاهان و پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۶۲۷۰۰

تقابل عراقی‌های سپاهان و پرسپولیس

به گزارش ایلنا، بشار رسن و مروان حسین دو بازیکن عراقی پرسپولیس و سپاهان هستند که روز جمعه باید روبروی همدیگر قرار بگیرند.

بشار که قبل از بازی پیکان به اردوی سرخ‌ها برگشت فعلا نیمکت نشین است و احتمال اینکه در بازی جمعه هم روی نیمکت باشد زیاد خواهد بود از طرفی مروان حسین که در هفته‌های گذشته بیشتر نیمکت نشین بوده شرایط متفاوت تری دارد چرا که از این بازی منصور ابراهیم زاده روی نیمکت زردهای اصفهان خواهد نشست و باید دید چه تصمیمی در مورد هافبک عراقی‌اش می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته احتمال نیمکت نشینی مروان هم بیشتر است و شاید جدال عراقی‌های این میدان از روی نیمکت شروع شود و در نیمه دوم به زمین مسابقه بکشد. گفتنی است مروان حسین در بازی رفت نمایش خوبی ارائه داد و گل اول سپاهان را زد. بشار هم با اینکه در نیمه دوم به بازی رفت خیلی خوب بازی کرد و حتی روی گل دوم تیمش هم نقش تاثیرگذاری داشت.

بشار مشکل بدنی ندارد و در همان دقایقی که در مقابل پیکان به میدان رفت نشان داد خستگی ناشی از مسافرت‌ها و بازی‌هایی که انجام داده تاثیری روی شرایط بدنی‌اش نداشته اما باز هم بعید است برانکو او را در ترکیب اصلی بگذارد.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۶۲۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور برای دومین بار، پرسپولیس را صدرنشین لیگ برتر می‌کند؟

در مسابقات آتی لیگ برتر کشورمان تیم استقلال باید با تراکتور بازی کند و پرسپولیس میزبان تیم سپاهان است. این مسابقات بعد از برگزاری مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی برگزار می شود.

به گزارش طرفداری، استقلال در تبریز نبردی سخت با تراکتور دارد و پرسپولیس هم در تهران مبارزه ای جانکاه با سپاهان خواهد داشت. مزیت بازی استقلال برای پرسپولیس، بازی کردن در خانه تراکتور است چرا که تراکتور هر چند در خانه سه هفته متوالی ناکام بوده، اما آن ها معمولا در تبریز برابر تیمهای بزرگ خوب بازی می کنند.

سال قبل محصول عملکرد دو تیم، سپاهان را از رسیدن به عنوان قهرمانی بازداشت. ابتدا تراکتور که در تبریز، سپاهان صدرنشین را شکست داد و ملوان که در اصفهان برابر سپاهان به نتیجه مساوی رسید. این دو تیم، پرسپولیس را در راه رسیدن به عنوان قهرمانی لیگ فصل گذشته یاری کردند و حالا پرسپولیس امیدوار است تراکتور بار دیگر با متوقف کردن تیم صدرنشین، قرمزپوشان را در مسیر کسب عنوان صدرنشینی در مسابقات لیگ برتر یاری دهد.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان
  • تراکتور برای دومین بار، پرسپولیس را صدرنشین لیگ برتر می‌کند؟
  • تقابل فوتسالیست‌های ایران با قرقیزستان
  • پرسپولیس - سپاهان با یک اتفاق جذاب؛ در انتظار تقابل سال
  • چرا بغل کردن مادر رئیس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت، سید حسین داشت؟
  • از پرسپولیس رفتند، هالند شدند!
  • لبخند مدافع پرسپولیس به نیمکت نشینی‌های ادامه دار!
  • شوک به سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • یک ستاره دیگر سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • استقلال، سپاهان، پرسپولیس؛ جام به کدام می‌رسد؟