Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدير بانکداري اختصاصي بانک اقتصادنوين خبر داد: شعب بانک اقتصادنوين خدمات بازار سرمايه به مشتريان ارايه مي‌کنندمدير بانکداري اختصاصي بانک اقتصادنوين ضمن اشاره به لزوم توسعه هم‌افزايي شرکت‌هاي گروه اقتصادنوين براي تامين منافع مشتريان اين بانک، گفت: به منظور ارايه خدمات نوين و مطلوب به مشتريان، اين بانک تفاهم‌نامه مشترکي با کارگزاري تامين سرمايه نوين منعقد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش صدای ایران حسين درويشها در خصوص اين تفاهم‌نامه گفت: براساس اين تفاهم‌نامه شعب بانک اقتصادنوين با همکاري کارگزاري تامين سرمايه نوين خدمات مورد نياز مشتريان در بازار سرمايه را ارايه مي‌کنند.
وي اظهار داشت: مرحله نخست اين همکاري و پس از اخذ مجوز مربوط از سازمان بورس آغاز شده و در اين مرحله 20 شعبه بانک به صورت آزمايشي اين خدمات را ارايه مي‌کنند که در ادامه ارايه اين خدمات در تمام شعب بانک اقتصادنوين در سراسر کشور انجام خواهد شد.
وي با اشاره به الگوي ايجاد سوپرمارکت مالي در شعب بانک اقتصادنوين گفت: بخشي از مشتريان بانک اقتصادنوين در بازار سرمايه حضور فعالي دارند، که به منظور تسهيل ارايه خدمت به اين گروه از مشتريان خدمات متنوعي با همکاري شرکت کارگزاري تامين سرمايه نوين به مشتريان ارايه مي‌شود؛ ضمن اينکه مشتريان بانک از خدمات باشگاه مشتريان اين شرکت نيز استفاده خواهند کرد.
وي در خصوص جزييات خدمات ارايه شده گفت: اخذ کد بورسي، تغيير ناظر، فعال سازي معاملات آنلاين، امکان بهره‌مندي از خدمات مرکز تماس شرکت کارگزاري تامين سرمايه نوين، تشکيل سبد اختصاصي براي مشتريان و ارايه خدمات مشاوره‌اي، ارايه خدمات آموزشي و مشاوره تحليلي کارگزاري به مشتريان، ارايه مشاوره پرتفوي مشتريان، بهره‌مندي مشتريان از تالار گفت‌وگو و مشاوره گروه‌هاي تخصصي تحليل‌گر کارگزاري، ارايه خدمات بورس کالا و پذيرش محصول و فروش در بورس کالا و انجام معاملات آتي سکه از جمله خدماتي است که با همکاري شرکت کارگزاري تامين سرمايه نوين در شعب بانک اقتصادنوين قابل ارايه است.
وي همچنين گفت: علاوه بر اين شرکت کارگزاري تامين سرمايه نوين آمادگي تامين مالي با استفاده از ابزارهاي جديد را براي مشتريان بانک خواهد داشت.
درويشها در خصوص گروه‌هاي هدف مشتريان اين خدمات جديد بانک اقتصادنوين گفت: تمام مشتريان بانک اقتصادنوين مي توانند از اين خدمات استفاده کنند.
مدير بانکداري اختصاصي بانک اقتصادنوين در ادامه به جايگاه مطلوب کارگزاري تامين سرمايه نوين در ميان شرکت‌هاي کارگزاري اشاره کرد و گفت: شرکت کارگزاري تامين سرمايه نوين از معدود کارگزاري‌هاي کشور است که مجوز ارايه تمامي خدمات بازار سرمايه را در اختيار دارد و در ارايه خدمت به مشتريان محدوديتي ندارد.
وي گفت: در حال حاضر خدمات اين شرکت از طريق 23 ايستگاه سراسري در کل کشور به مشتريان ارايه مي شود که با ارايه خدمات اين شرکت از طريق شعب بانک اقتصادنوين دسترسي به خدمات اين شرکت تسهيل خواهد شد.

منبع: صدای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۶۲۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارایه خدمات رایگان تخصصی سلامت روان در البرز

مدیر گروه سلامت روان معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: ۶ مرکز در البرز خدمات رایگان تخصصی سلامت روان به شهروندان ارایه می‌کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ار کرج، ‌مجید نیک‌نژاد صبح امروز در حاشیه بازدید از  مراکز ارائه دهنده تخصصی سلامت روان یا همان مراکز " سراج " در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در استان البرز 6 مرکز تخصصی سلامت روان به اختصار "سراج " وجود دارد که به بیمارانی که از سطوح پایین تر برای درمان های تخصصی سلامت روان و پیگیری های مداوم بعد از ترخیص ارجاع شده اند ، به صورت رایگان خدمات تخصصی ارائه می کند. وی افزود: درمان های تخصصی سلامت روان گاها طولانی مدت و با هزینه های بالا انجام می شود اما مراکز سراج که دو مرکز در کرج و چهار مرکز دیگر در شهرستان های ساوجبلاغ ، نظرآباد، فردیس و اشتهارد  راه‌اندازی شده‌اند  که با حضور روانپزشک ، روانشناس و یک مددکار اجتماعی این خدمات را ارائه می دهند و برای بیمارانی که امکان مراجعه حضوری ندارند درمان در منزل و پیگیری تلفنی انجام می‌شود.

وی افزود: بیمارانی که از مراکز بهداشتی، بهزیستی، مدارس و دیگر سازمان‌ها ... به این مراکز ارجاع داده می‌شوند بیمارانی هستند که از اختلالات شدید روان یا افکار پرخطری مانند خودکشی و ... رنج می برند و علاوه بر درمان و پیشگیری از عود مجدد بیماری، ، خانواده های این بیماران نیز آموزش های لازم را دریافت می‌کنند.

وی یکی از نقاط قوت مراکز سراج را حضور مددکار اجتماعی دانست و تصریح کرد: مددکار فعال در این مراکز با ارتباطی که با دستگاه های مربوطه ایجاد می کند آسیب های اجتماعی مراجعین مثل فقر، بیکاری ، بی سوادی و ...بررسی و  پیگیری می‌کند.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • بازدید ابدالی از «مرکز ارتباط با مشتریان» بانک سینا
  • زمینه جذب تسهیلات از بازار سرمایه باید فراهم شود
  • بازار سرمایه یکی از مصادیق دقیق مشارکت مردم در اقتصاد است
  • افزایش ۱۷ درصدی توزیع کود کشاورزی در آذربایجان غربی
  • معامله بلوک «شازند» قانونی است
  • آیا بازگرداندن نصف مبلغ خودرو به مشتریان صحت دارد؟
  • فعال‌سازی بانکداری اینترنتی در بانک ملت بدون مراجعه حضوری
  • بازدید مدیران عالی وزارت تعاون و سازمان تامین اجتماعی از غرفه بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو
  • اقدام بانک ملی ایران در واگذاری پتروشیمی شازند بسیار ارزشمند است
  • ارایه خدمات رایگان تخصصی سلامت روان در البرز