Web Analytics Made Easy - Statcounter

بندرخمیر - با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی وتوسعه منابع استانداری هرمزگان ۹ پروژه عمرانی در شهر جدید علوی و بندرخمیر همزمان با اولین روز از دهه فجر افتتاح و کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از استانداری هرمزگان، همزمان با اولین روز از دهه فجر طی مراسمی با حضورعلی رئوفی معاون هماهنگی اموراقتصادی وتوسعه منابع استانداری هرمزگان و طاهرخانی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت عمران شهر های جدید کشور دو طرح عمرانی شامل ساختمان اداری شهرجدید علوی و پروژه مشارکتی ۴۱ هکتاری شهرجدید علوی افتتاح وکلنگ زنی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساختمان اداری شهر جدید علوی اولین پروژه ای بود که در اولین روز از دهه فجر با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان با حضور معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان و معاون وزیر راه و شهرسازی  افتتاح و به بهره برداری رسید.

پروژه  مشارکتی ۴۱ هکتاری  شهرجدید علوی با اعتباری بالغ بر ۳۳ میلیارد تومان دومین  پروژه ای بود که در شهرجدید علوی با حضور مسئولین استان هرمزگان و وزارت راه و شهرسازی کلنگ زنی شد.

بازدید از بخش های مختاف تونل درحال احداث شهرجدید علوی برنامه پایانی سفرمعاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان و معاون وزیر راه و شهرسازی در اولین روز از دهه فجر به این شهر بود.

با تکمیل و بهره برداری از پروژه تونل شهر جدید علوی فاصله این شهر جدید تا شهر بندرعباس ۲۸ کیلومتر کوتاه خواهد شد.

در ادامه معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان با سفربه شهرستان بندرخمیر هفت پروژه عمرانی این شهرستان را در حوزه های عمران شهری ، راهداری ، عمران روستایی ، برق رسانی ، بوستان روستایی وکشاورزی با همراهی فرماندار شهرستان بندرخمیر ، امام جمعه شهرستان بندرخمیر و برخی مدیران دستگاه های اجرایی استان و مدیران شهرستان بندرخمیر مورد افتتاح و بهره برداری قرار داد.

پروژه های عمرانی شهرداری بندرخمیر، ساختمان اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بندر خمیر، بلوار ورودی و بوستان روستایی  روستای آل درویش  بخش مرکزی شهرستان بندرخمیر، پروژه های برق رسانی شرکت توزیع برق در شهرستان بندر خمیر و  فاز ۱ مجتمع بارانداز محصولات کشاورزی  منطقه کهورستان شهرستان  بندرخمیر از جمله پروژه های بود که در اولین روز از دهه فجر به دست علی رئوفی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان در شهرستان بندرخمیر با اعتباری بالغ برهفت میلیارد تومان مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.

تجدید میثاق با شهدا و غبار روبی گلزار شهدای شهرستان بندرخمیر از دیگر برنامه های  سفر معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان در اولین روز از دهه فجر به شهرستان بندرخمیر بود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۶۳۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ زنی 327 واحد مسکونی کارکنان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت جهاد کشاورزی در این مراسم با بیان اینکه امروز همزمان در سه شهر مهاباد، خوی و شوط 327 واحد مسکونی کارکنان جهاد کشاورزی بصورت نمادین در مهاباد کلنگ زنی شد،گفت: در شهرستان مهاباد 139 واحد برای کارکنان جهاد کشاورزی این شهرستان شامل شاغل و بازنشسته کلنگ زنی شد تا بخشی از آلام و مشکلات آنها تسکین یابد.

هوشنگ محمدی افزود: واگذاری زمین و تأمین مسکن کارکنان جهاد کشاورزی یکی از اولویتهای وزارتخانه بوده که در راستای طرح جهش تولید مسکن ملی اجرایی شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی هم در این مراسم با بیان اینکه کلنگ زنی عملیات ساخت مسکن کارکنان کشاورزی در سه شهر مهاباد، خوی و شوط به طور همزمان انجام شده است، گفت: در قالب این سه پروژه حدود ۳۲۷ قطعه زمین واگذار شد که باید از تلاش سازمان و همکاری وزارت راه و شهرسازی تشکر کرد.

خسرو شهبازی، در ادامه خواستار اختصاص اعتباربرای پایان طرحهای آبرسانی در شهرستان مهاباد شد.

حسن عباسی، فرماندار ویژه شهرستان مهاباد نیز از پیشرفت های شهرستان در حوزه های مختلف گفت: واگذاری زمین با هدف ساخت منزل برای کارکنان دولت یکی از کارهای شایسته دستگاهها برای خانه دار شدن نیروها و کارکنان دولت است.

معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت جهاد کشاورزی در بدو ورد به مهاباد با حضور بر مزار خلبان شهید حیدری به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افتتاح اولین پروژه‌های نهضت ملی مسکن در سهند با حضور وزیر راه
  • نگاه استان به پروژه‌های درمانی و سلامتی قزوین ویژه است
  • پیشنهاد بزرگان اهل تشیع به آغاز پروژه‌ای عمرانی در غرب کابل
  • صادرات ۶۰ هزار تن مواد معدنی از بندرخمیر
  • کلنگ زنی 327 واحد مسکونی کارکنان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی
  • بررسی روند پیشرفت پروژه پدافندی تامین آب شرب و بهداشتی شهر اردکان
  • بررسی طرح های عمرانی و محرومیت زدایی پیرانشهر
  • مدیرکل جدید راه و شهرسازی هرمزگان معرفی شد
  • افتتاح دهها طرح عمرانی در منطقه ۲ تهران
  • افتتاح خانه ها بهداشت چشمه نادی و رشمه شهرستان گرمسار توسط معاون بهداشتی وزیر بهداشت