Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-25@13:07:56 GMT

سوارس: شانس دو تیم برای صعود به فینال برابر است

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۶۳۰۹۴

سوارس: شانس دو تیم برای صعود به فینال برابر است

ساعت 24-سوارس گلزن اروگوئه‌ایمی گوید همچنان شانس دو تیم بارسلونا و والنسیا به دیدار نهایی کوپا دل ری برابر است.

به گزارش مارکا، دیدار رفت مرحله نیمه نهایی کوپا دل ری بین دو تیم بارسلونا و والنسیا برگزار شد و آبی اناری ها با یک گل پیروز شدند. تنها گل این دیدار را لوئیس سوارس روی پاس لیونل مسی به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از ۹ گل اخیر بارسلونا لیونل مسی و لوئیس سوارس تمام آنها را به ثمر رساندند. 

لوئیس سوارس بعد از این دیدار درباره شرایط تیمش و شانس بالای این تیم برای صعود به فینال کوپا دل ری گفت: برتری خیلی کمی نسبت به والنسیا در دیدار برگشت داریم چون تنها با یک گل به برتری رسیدیم. کار خیلی سختی در مستایا داریم و به نظر من شانس دو تیم برای صعود به دیدار نهایی برابر است.  والنسیا در خانه همیشه تیم قدرتمندی است و من مطئن هستم در کوپا دل ری تلاش این تیم بیشتر از قبل هم خواهد شد.

بارسلونا آخرین بار در سال ۲۰۱۳ در کوپا دل ری شکست خورد و از ان زمان تاکنون این تیم هیچ باختی نداشته است.

او در ادامه صحبت های خود گفت: چیزی که برای ما در این دیدار خیلی مهم بود این بود که دروازه خودمان را بسته نگه داریم و نگذاریم تا آنها ما را اذیت کنند که خوشبختانه همین هم شد و والنسیا نتوانست به دروازه ما نزدیک شود. 

لوئیس سواری با گلزنی در این دیدارب ه رکورد ۱۲ گل زده برای بارسا در ۱۰ دیدار اخیر خود رسیده است. در همین رابطه گلزن بارسلونا اضافه کرد: خیلی خوب است که بتوانم به تیمم کمک کنم و خوشبختانه در این دیدار نیز موثر ظاهر شدم و امیدوارم همین روند خوب را در بازیهای آینده ادامه دهم.

ایسنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۶۳۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال

به گزارش قدس آنلاین، دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب سه‌شنبه شب به میزبانی الهلال عربستان از العین امارات برگزار شد که در پایان این مسابقه پیروزی ۲ بر یک الهلال رقم خورد. الهلال با وجود این پیروزی و با توجه به شکست ۴ بر ۲ در بازی رفت از صعود به فینال بازماند و العین امارات نخستین فینالیست لیگ قهرمانان آسیا شد.

برای الهلال روبن نوس (۴ - پنالتی) و سالم الدوساری (۶۱) گل زدند. تنها گل‌ العین نیز توسط اریک در دقیقه ۱۲ به ثمر رسید.

در دیگر بازی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا عصر امروز تیم‌های یوکوهاما مارینوس ژاپن و اولسان هیوندای کره جنوبی به مصاف هم می‌روند. دیدار رفت این دو تیم با پیروزی یک بر صفر اولسان هیوندای به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • مانوئل لوکاتلی و جانلوکا اسکاماکا، دو غایب بزرگ فینال کوپا ایتالیا در فصل 2023/24
  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 مقابل بارسلونا در نیوکمپ (2012/4/24) / فیلم
  • آتالانتا با برتری ۴-۱ مقابل فیورنتینا، رقیب یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد
  • صعود نماینده ژاپن به فینال لیگ قهرمانان آسیا
  • یوونتوس، رکورددار صعود به فینال کوپا ایتالیا در تاریخ این رقابت‌ها
  • سرمربی الهلال ناکامی برابر العین را توجیه کرد
  • لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال
  • آلگری: شایسته صعود به فینال کوپا ایتالیا بودیم
  • فانوسی در شب‌های تاریک؛ یوونتوس به فینال کوپا ایتالیا صعود کرد
  • لاتزیو ۲ (۲) - (۳) ۱ یوونتوس/ یک گل برای صعود به فینال کافی بود + فیلم