Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از شرق اصفهان، همزمان با سالروز ورود تاریخی حضرت امام(ره) به میهن و آغاز دهه فجر، مراسم نمادین استقبال از ورود امام خمینی(ره) به میهن اسلامی با حضور خانواده معظم شاهد و ایثارگر و جمعی از مسئولان محلی و مردم شهید پرور برگزار شد.

پخش سرودهای انقلابی دوران انقلاب، اهدای گل به تمثال مبارک امام خمینی(ره) از برنامه‌های این مراسم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه مراسم نمادین ورود بنیانگذار کبیرانقلاب اسلامی ایران امام خمینی(قدس الشریف)، مسئولان در بوستان شهدای گمنام شهر حضور پیدا کردند و با عطر افشانی قبور مطهر شهدای گمنام با شهدای والامقام تجدید میثاق کردند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۶۳۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اندیشه های امام خمینی برای نسل کنونی جامعه بازخوانی و تبیین شود

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محسن کریمی پیش از ظهر شنبه در ستاد بزرگداشت مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و اردوی راهیان نور استان مرکزی اظهار کرد: برگزاری مراسم سالگرد این پیر فرزانه نباید فقط به بیت ایشان اکتفا کرد بلکه باید به صورت ویژه دستور کار متولیان امر قرار بگیرد و در مدارس نیز به صورت ویژه برگزار شود.

وی افزود: در راستای جلوگیری از انحراف انقلاب، ضروری است نسل کنونی جامعه با شخصیت، اندیشه‌ها و اصول فکری امام راحل آشنا شوند.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: همزمان با سالگرد ارتحال امام، بسیاری از مردم انقلابی و دوستداران بنیانگذار انقلاب اسلامی از این استان برای شرکت در این آئین اعزام می‌شوند و باید اذعان داشت که این مراسم فرهنگی به عنوان سمبل انقلاب اسلامی فرصتی برای جلوگیری از انحراف انقلاب و تداوم و بازخوانی خط امام راحل خواهد بود.

سردار کریمی با اشاره به اردوی هفت اقلیم گفت: هدف از اردوهای هفت اقلیم امام شناسی و آشنایی با حماسه‌های مهم و شاخص انقلاب اسلامی است در این اردوها شرکت کنندگان علاوه بر آشنایی با سیره امامین انقلاب، با حماسه‌هایی که اتفاق افتاده و همچنین با وضعیت قبل از انقلاب آشنایی می‌شوند.

وی با تاکید بر استفاده از همه ظرفیت‌های برای برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام راحل گفت: گفته‌های امام راحل در خصوص صهیونیستی به منصه ظهور رسیده از این رو باید این مهم با شیوه جوان پسند که برای آنها قابل درک باشد برای نسل کنونی بازخوانی شود.

سردار کریمی افزود: خوشبختانه استان مرکزی استان مرکزی در ارتباط با اردوهای راهیان نور جز استان‌های اول و در سطح ملی است انتظار می‌رود این جایگاه با حفظ کیفیت کار همچنان مورد توجه قرار گیرد.

تشکیل ۱۲ کمیته برای مراسم ارتحال امام راحل

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی نیز در این نشست با اشاره به برنامه‌های سالگرد ارتحال امام راحل گفت: ۱۲ کمیته امسال شامل فرهنگی، اطلاع رسانی، حمل و نقل، پشتیبانی و تدارکات، فاوا، نظارت و بازرسی، امنیتی و انتظامی، بهداشت و درمان، برنامه‌ریزی مالی، عملیات اسکان و گم‌شدگان، برای شرکت در مراسم ارتحال امام خمینی (ره) امسال در این استان پیش‌بینی شده است.

سرهنگ محمد گودرزی با بیان اینکه جایگاه استان مرکزی در اردوی راهیان نور، در سطح کشور جز برترین‌ها بوده است، گفت: این استان در اعزام راهیان نور نسبت به سال قبل، افزایش عملکرد ۲۸ درصدی داشته و ۳۳ هزار نفر نیز به اردوی راهیان پیشرفت اعزام شدند.

وی با بیان اینکه سال گذشته ۱۰ هزار و ۵۰۰ نفر از این استان به مرقد امام راحل اعزام شدند و سهمیه امسال استان، هشت هزار نفر است، گفت: سال گذشته ۳۱۰ میلیارد ریال اعتبار برای برگزاری اردوهای راهیان نور استان اختصاص داده شد که ۲۰ میلیارد ریال آن خودیاری دانش‌آموزان، ۱۰ میلیارد ریال توسط سازمان برنامه و بودجه و مابقی نیز توسط استان تأمین شده است.

کد خبر 6083341

دیگر خبرها

  • امشب: مراسم سالگرد آیت‌الله بروجردی در مسجد اعظم قم/ 3 ویژگی مرجع فقید
  • آغاز حج عمره پس از ۹ سال انتظار
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه‌ معصومه(س) برگزار می‌شود
  • برای نخستین بار ؛ حضور سفیر عربستان در فرودگاه امام خمینی(ره) همزمان با اعزام زوار ایرانی + فیلم
  • فیلم/ حضور سفیر عربستان در فرودگاه امام خمینی(ره)
  • اعزام عمره گزاران ایرانی پس از ۹ سال انتظار
  • مراسم نمادین هفته سلامت در شهر ری با حضور مرشد پیشکسوت (فیلم)
  • ضرورت بازخوانی اندیشه امام راحل برای نسل جدید
  • اندیشه های امام خمینی برای نسل کنونی جامعه بازخوانی و تبیین شود