Web Analytics Made Easy - Statcounter

بوشهر- ایرنا- در دومین روز از گرامیداشت دهه مبارک فجر واحد فرآوری و بسته بندی ماهی و میگو روز جمعه در آیینی با حضور وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرک صنعتی 2 بوشهر افتتاح شد.

به گزارش ایرنا، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر در این آیین گفت: همزمان با آغاز دهه مبارک فجر بهره برداری 18 طرح کشاورزی در بخش های آب و خاک، شیلات، زراعت، باغبانی، منابع طبیعی و امور دام با 630 میلیارد ریال اعتبار در این استان آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمد تقی منوچهری در باره شرکت فرآوری و بسته بندی ماهی و میگو 'بهرام پور' بیان کرد: ظرفیت اسمی این واحد فرآوری و بسته بندی یکهزار و 500 تن ماهی و میگو با سردخانه 900 تنی است.
وی ادامه داد: با بهره برداری از این واحد با 50 میلیارد ریال سرمایه گذاری برای 40 نفر اشتغال ایجاد شده است.
منوچهری اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 15هزار تن میگوی پرورشی و یکهزار و 500 تن ماهی به ارزش 90 میلیون دلار از استان بوشهر به خارج کشور صادر شده است.
وی با اشاره به ظرفیت استان بوشهر در بخش پرورش آبزیان و صید و صیادی یادآور شد: 15هزار و 500 بهره بردار در بخش دریایی و هفت هزار پرورش دهنده آبزیان در این استان فعال هستند که سالانه در بخش دریایی به طور میانگین 60هزار تن و در بخش پرورش 14هزار تن تولید دارند.
6047/6043**
خبرنگار: موناعیدان * انتشاردهنده: خدانظرخواجه

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۶۳۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از سه طرح بهداشتی، درمانی در فیروزکوه

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ممنوع شدن صید ماهی مرکب
  • طرح‌های پرورش ماهی در استان بوشهر حمایت می‌شود
  • استفاده از اقتصاد دریا از فاصله ۱۳۰۰ کلیومتری!
  • برگزاری یازدهمین کنفرانس ملی ماهی شناسی ایران در بندرعباس
  • آموزش‌های مرتبط با آبزیان در استان بوشهر گسترش می‌یابد
  • بهره برداری از سه طرح بهداشتی، درمانی در فیروزکوه
  • دستگاه اتوماسیون تعیین گروه‌بندی خون در قم بهره برداری شد
  • فرآیند پرورش و فرآوری شیر هزاران بز توسط کشاورزان استرالیایی (فیلم)
  • پرورش ماهیان گرمابی در دشتستان از طرح‌های اولویت‌دار شیلات است
  • صید ماهی مرکب در صیدگاه‌های استان بوشهر ممنوع است