Web Analytics Made Easy - Statcounter

بین الملل > آمریکا - ایسنا نوشت: رکس تیلرسون، وزیر امور خارجه آمریکا پیشنهاد داد که ارتش ونزوئلا برای برکنار کردن رئیس جمهور این کشور وارد عمل شود.

به گزارش خبرگزاری رویترز، رکس تیلرسون در سخنرانی خود در دانشگاه تگزاس تاکید کرد که اگر نیکلاس مادورو قدرت را در ونزوئلا ترک کند، مسائل آسان‌تر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در تاریخ ونزوئلا و کشورهای آمریکای جنوبی، ارتش گاهی اوقات به عنوان عامل تغییرات در زمان‌هایی که مسائل بد پیش می‌رفتند و رهبران دیگر توانایی خدمت به مردمشان را نداشتند، عمل می‌کرد.

تیلرسون همچنین اظهار کرد که مادورو باید "در قانون اساسی خود غرق شود و مطابق با آن رفتار کند."

وی ادامه داد: من مطمئنم که در کوبا، او دوستانی دارد که می‌توانند به وی یک ویلای زیبا کنار دریا بدهند.

52311

کلید واژه‌ها : ونزوئلا - ایالات متحده آمریکا - رکس تیلرسون -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۶۳۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست جاسوسی آمریکا و رژیم صهیونیستی در یمن

به گزارش جام جم آنلاین ازخبرگزاری رسمی یمن (سبا)، یک منبع امنیتی یمنی گزارش داد که نهادهای اطلاعاتی این کشور توانستند عملیات جاسوسی آمریکا و رژیم صهیونیستی را ناکام بگذارند.

بر اساس این گزارش، نهادهای امنیتی یمن فردا دوشنبه، به صورت مفصل جزئیات این توطئه را اعلام خواهند کرد.

این در حالی است که ارتش یمن در ماه‌های گذشته در حمایت از مقاومت ملت فلسطین در نوار غزه چند کشتی آمریکایی و انگلیسی و صهیونیستی یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ و تنگه باب‌المندب هدف قرار داده است.

نیروهای ارتش یمن متعهد شده‌اند تا زمانی که رژیم صهیونیستی حملات خود به غزه را متوقف نکند، کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را دریای سرخ هدف قرار دهند.

دیگر خبرها

  • شهدای حملات امروز علیه رفح به ۲۶ نفر افزایش یافت
  • صادرات نفت ونزوئلا کاهش یافت
  • شکست جاسوسی آمریکا و رژیم صهیونیستی در یمن
  • فیلم| نطق نماینده آمریکا علیه ماشین سرکوب دانشجویان
  • هر روز ۳۷ کودک فلسطینی مادر خود را از دست می‌دهند
  • اعزام ۵ بالگرد اسرائیلی به غزه برای انتقال نظامیان مجروح
  • فاجعه انسانی در غزه؛ هر روز ۳۷ کودک فلسطینی مادر خود را از دست می‌دهند
  • حماس و حزب الله بدون غافلگیری هم بجنگند کابینه از هم می‌پاشد
  • سازمان ملل: هر روز ۳۷ کودک فلسطینی مادر خود را از دست می‌دهند
  • جزئیات توافق‌های بانکی ایران و روسیه