Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش برنا از اراک ، عابد حقدادی مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی در این جلسه گفت: کمیته ورزش و جوانان به مناسبت دهه فجر اجرای ۱۲۳۰ برنامه در سراسر استان را بر عهده گرفته است. وی با بیان اینکه تعداد ۱۵ برنامه به مناسبت دهه فجر شاخص هستند، افزود: فعالیت شبانه‌روزی در اداره کل ورزش و جوان، سرلوحه کار ماست، بر همین اساس، افرادی که قصد همکاری با این ارگان را دارند، این مهم را باید مدنظر قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: اداره ورزش و جوانان یک رویکرد تعاملی را دنبال می‌کند، ضمن پذیرش انتقاد در چارچوب قوانین، آنرا سازنده می‌داند و هرگز منتقدین را به انزوا نمی‌برد. حقدادی اظهار کرد: به طور کلی پذیرش مسئولیت‌ها در سیستم اداری در یک بازه زمانی محدود است که بعد از مدتی هم، این نقش را باید به دیگری واگذار کرد، در همین راستا مسئولان وظیفه دارند که این جایگاه را مغتنم شمارند و در راستای تحقق اهداف تعیین شده گام بردارند. وی بیان کرد: عقیده دارم دکتر چیت‌سازان در دوران مسئولیت خود و در سمت رئیس هیات پزشکی و ورزشی استان، برایند و عملکرد مثبتی ارائه کرد. ایجاد نظام‌نامه مالی، تقویت سیستم تشکیلاتی و اداری، پیگیری‌های شبانه‌روزی، ذخیره مناسب مالی فعلی هیات پزشکی ورزشی، حضور و پوشش مناسب در برگزاری مسابقات ازجمله فعالیت‌های شاخص وی قلمداد می‌شود که در مجموع توانستند کارنامه موفقی برجای گذارند. حقدادی اظهار کرد: رئیس فعلی هیات پزشکی ورزشی ادامه دهنده مسیر قبلی است. باید در نظر داشت همه مسئولان در دوران خدمت خود نقاط مثبت و ضعفی دارند که امیدواریم با همدلی این نقاط قوت ارتقا یابد. وی اظهار کرد: از هیات جدید پزشکی ورزشی این انتظار می‌رود که از زمان پذیرش مسئولیت، یک رشد معنی‌دار و ملموسی در پیش بگیرد، ضمن متنفع شدن همه قهرمانان استان از هیات پزشکی، رویکرد تعاملی و سازنده با تمامی هیات‌های ورزشی داشته باشد.   حقدادی عنوان کرد: فعالیت هیات پزشکی ورزشی با دیگر هیات‌ها متفاوت است، پیشرفت این حوزه خدمات‌رسانی نیازمند یک فعالیت شبانه‌روزی و حضور ملموس در این زمینه و پیگیری مجدانه است. وی بیان کرد: آموزش مناسب باشگاه‌های ورزشی در سطح استان، توجیه مربیان ورزشی و آموزشگاه‌ها، نظارت بر باشگاه‌ها و مراکز ورزشی، بستر‌سازی برای ایجاد تیم‌های پزشکی و ورزشی در استان، هماهنگی با مجموعه اداره ورزش و جوانان و پیگیری سیاست‌های فدراسیون ورزشی و پزشکی از جمله وظایف هیات پزشکی ورزشی است. حقدادی عنوان کرد: چنانچه هیات پزشکی ورزشی استان در خصوص حمایت از شهرستان‌های تابعه خود، اختیارات بیشتری داشته باشد، می‌توانند عملکرد بهتری داشته باشد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۶۴۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد بیماری‌های غیرواگیر در جامعه نگران کننده است

ودود اسحق زاده در نشست ساماندهی ایستگاه های ورزش صبحگاهی و عصرگاهی در اردبیل گفت: یکی از آسیب‌های جدی در جامعه رشد بیماری‌های غیرواگیر همچون فشار خون و چاقی است.

رییس هیات ورزش های همگانی استان اردبیل با تاکید بر اینکه توسعه ورزش همگانی میان اقشار مختلف در جلوگیری از آن نقش دارد، افزود: به منظور گسترش سلامتی، نشاط و شادابی جسم به دنبال ایجاد بسترهای مناسب ورزشی در محلات و بوستان ها با تقویت ایستگاه های ورزش صبحگاهی و عصرگاهی هستیم.

او متولی بسترسازی ورزش همگانی را شهرداری اعلام کرد و گفت: در کنار شهرداری تامین مربی ایستگاه ها با هیات ورزش های همگانی است که تلاش می کنیم تا با انتخاب مربیان در این ایستگاه ها نشاط و شادابی را به بوستان ها بیاوریم.

اسحق زاده اهداف ورزش های همگانی را یادآور شد و تصریح کرد: حفظ سلامت روحی و جسمی جامعه، ایجاد نشاط عمومی و شادابی جامعه و فراهم کردن فرصت تفریحات سالم برای همه از جمله این اهداف است.

رییس هیات ورزش های همگانی استان اردبیل بیان کرد: به زودی دوره مربیگری ورزش روزانه نیز برگزار خواهد شد و با حضور این مربیان در ایستگاه ها و با انجام صحیح حرکات ورزشی از آسیب دیدگی شرکت کنندگان جلوگیری خواهیم کرد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • صهیونیست‌ها ده‌ها نفر را در بیمارستان ناصر زنده به گور کردند
  • احداث پایگاه قهرمانی بیلیارد در البرز
  • وزارت ورزش نقشی در انتخاب مدیران سرخابی نخواهد داشت
  • انتخاب رییس هیات ورزش زورخانه‌ای خوزستان
  • خادم سیدالشهدا رئیس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان شد
  • رشد بیماری‌های غیرواگیر در جامعه نگران کننده است
  • ساوه میزبان آزمون کشوری درجه ایثار شد
  • هیات‌های ورزشی به حوزه فرهنگ ورود کنند
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است
  • ۲۸۳ جسد از گور دسته جمعی در بیمارستان «ناصر» غزه خارج شد