Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده سپاه امام رضا (ع) گفت: هر ایرانی با شنیدن نام مقدس جمهوری اسلامی ایران به آن افتخار می کند و این عزت و غرور در سایه جانفشانی و ریختن خون هزاران شهید به دست آمده که ما همه وظیفه داریم حافظ این آب و خاک  و شکر گذار انقلاب و این نظام مقدس باشیم.

سردار یعقوبعلی نظری در بازدید از پروژه های در حال ساخت قرارگاه پیشرفت و آبادانی تایباد و در جمع مردم اهل سنت روستای پشته این شهرستان افزود: در این برهه حساس که دشمنان نظام در پی ضربه زدن به نظام اسلامی  هستند، وحدت، انسجام و همدلی بهترین گزینه برای خنثی کردن نقشه های شوم دشمنان  و پشتوانه ای برای رشد و توسعه کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او با اشاره به برخی اهداف برنامه های قرارگاه پیشرفت و آبادانی اشاره کرد و گفت: ایجاد اشتغال پایدار در مناطق مرزی و محروم ، شناسایی استعداد و ظرفیت های موجود در مناطق روستایی و بکارگیری نیروهای جوان در کنار استفاده از تجارب گذشته از اهداف این قرارگاه است.

فرماندار تایباد نیز در این مراسم گفت: هدف اصلی مسئولان باید رفع نیازها و برطرف کردن مشکلات مردم مناطق مرزی و محروم باشد زیرا  امروز به برکت حضور مرزنشینان غیور امنیت پایدار در این منطقه حاکم شده است.

حسین شرافتی راد بر حضور و مشارکت مردم در اجرای طرح های عمرانی اشاره کرد و گفت: مردم وقتی در اجرای طرح ها مشارکت کنند و سهم داشته باشند احساس مالکیت خواهند کرد.

شهرستان تایباد  در مرز شرقی کشور قرار دارد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۶۴۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت سد باهوش تنگستان ۳۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

استاندار بوشهر تکمیل طرح‌های حوزه آب استان را ضروری دانست و با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۳۲ درصدی سد باهوش تنگستان گفت: برای ساخت این سد ۳۵۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، احمد محمدی‌زاده صبح امروز در بازدید از روند اجرا سد باهوش تنگستان با بیان اینکه در سفر اول رئیس جمهور به استان بوشهر در مهرماه سال 1400 در دیدار با کشاورزان زمینه ساخت سد باهوش فراهم شد، اظهار داشت: عملیات اجرایی سد مخزنی باهوش تنگستان در هفته دولت سال 1401 آغاز شد و اکنون پیشرفت آن به 32 درصد رسیده است.

وی با بیان اینکه سد باهوش در یک حوضه آبریز به وسعت 628 کیلومتر مربع واقع شده است،گفت: در شرایطی که به دلیل کمبود بارندگی، سفره‌های آب زیرزمینی منطقه شرایط مناسبی ندارد، سد باهوش با حجم مخزن 22.5 میلیون مترمکعب کمک شایانی به تأمین آب مورد نیاز نخلستان‌های اهرم می‌کند.

استاندار بوشهر اضافه کرد: تاکنون اقدامات مهمی ازجمله تکمیل فرازبند اولیه سد باهوش به منظور انحراف آب، سه مرحله عملیات آتشباری و راه‌اندازی سیستم بچینگ و سیلو در این پروژه انجام شده که نشان‌دهنده پویایی و فعالیت این کارگاه است.

محمدی‌‌زاده اضافه کرد: با تکمیل این سد، مجموع ظرفیت ذخیره‌سازی سدهای شهرستان تنگستان به 38.5 میلیون مترمکعب می‌رسد و نخیلات شبکه آبیاری اهرم در طول ایام سال از آبی پایدار و باکیفیت بهره‌مند خواهند شد.

انتهای پیام/190/

دیگر خبرها

  • بازدید فرماندار شهرستان بوکان از پروژه در حال ساخت بیمارستان ٢۵٠ تختخوابی بوکان 
  • ساخت سد باهوش تنگستان ۳۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • شهردار کرمان ترمز طرح ساخت بوستان‌های جدید را کشید
  • آبرسانی به مناطق مناطق محروم لامرد به همت سپاه در حال انجام است
  • نشست چندباره خیابان‌های اصفهان/وقتی زمین زیر پای مردم سست می‌شود
  • توافق‌نامه همکاری کمیته امداد و معاونت علمی و فناوری رییس جمهور
  • تلاش می‌کنیم کرمان در سال ۱۴۰۳ به قرارگاه آبادانی تبدیل شود
  • ساخت مسکن‌های «استطاعت پذیر» در تهران به کجا رسید؟
  • ساخت مسکن‌های «استطاعت پذیر» در پایتخت به کجا رسید؟
  • بهره برداری بیش از ۳۰۰ طرح محرومیت زدایی آبفای گیلان