Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - کرمانشاه- ايرنا- رئيس هيات دو و ميداني استان کرمانشاه با بيان اينکه در نخستين روز مسابقات دو و ميداني قهرماني آسيا، سه دونده کرمانشاهي به مصاف رقباي خود رفتند، گفت: حاصل تلاش 2 نفر آن ها کسب مدال هاي طلا و نقره بود.

احمد روشن زاده روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا، اظهار داشت: حسين کيهاني، همايون همتي و محمد چشمه زار سه دونده کرمانشاهي بودند که در روز نخست رقابت هاي داخل سالن آسيا به رقابت با حريفان پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ادامه داد: در اين ميان کيهاني مدال طلا گرفت، همتي صاحب مدال برنز شد و چشمه زار نيز به مقام ششم بسنده کرد.
روشن زاده افزود: در رقابت هاي ماده 3 هزار متر حسين کيهاني دونده کرمانشاه توانست با زمان هشت دقيقه و 37 ثانيه و 68 صدم ثانيه به مقام قهرماني و مدال طلا دست يابد.
رئيس هيات دو و ميداني استان کرمانشاه ياداور شد:در اين ماده همايون همتي ديگر دونده کرمانشاهي نيز با ثبت رکورد هشت دقيقه و 38 ثانيه و 97 صدم ثانيه توانست ضمن کسب مقام سوم، مدال برنز را به گردن بياويزد.
وي گفت: ياسر سالن از کشور قطر نيز با زمان هشت دقيقه و 38 ثانيه و 2 صدم ثانيه از خط پايان گذشت و مدال نقره گرفت.
روشن زاده در خصوص رقابت هاي ماده 60 متر نيز گفت: در اين بخش محمد چشمه زار دونده کرمانشاهي با ثبت رکورد 6 ثانيه و 72 صدم ثانيه ششم شد.
رئيس هيات دو و ميداني کرمانشاه يادآوري کرد: حسن تفتيان يکي از دوندگان کشورمان قهرمان شد و ورزشکاران قطر و هند نيز به ترتيب دوم و سوم شدند.
وي در پايان گفت: پژمان يارولي ديگر دونده کرمانشاهي عضو تيم ملي امروز در ماده 800 متر به مصاف رقباي خود خواهد رفت.
هشتمين دوره رقابت هاي دو و ميداني قهرماني داخل سالن آسيا از روز گذشته (12 بهمن) با حضور 360 ورزشکار از 22 کشور آسيايي به ميزباني تهران آغاز شده و تا عصر روز شنبه 14 بهمن ادامه مي يابد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعيلي ** انتشاردهنده:علي مولوي
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۶۴۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات دوومیدانی قهرمانی جوانان آسیا از پنجم اردیبهشت به میزبانی امارات برگزار شد و تیم ملی ایران که با ۹ نماینده در این رویداد آسیایی حاضر بود در نهایت با کسب دو مدال طلا و نقره به کار خود پایان داد.

در جریان این مسابقات نازنین فاطمه عیدیان در دوی ۴۰۰ متر مانع با ثبت حد نصاب ۵۸.۸۶ ثانیه برای اولین بار موفق به کسب مدال طلا شد. این نخستین باری بود که در رده سنی جوانان آنهم در بخش زنان ایران صاحب مدال طلا می‌شد.

مهدی هفت‌چشمه دیگر دونده ایران نیز در ماده پرتاب چکش با ثبت حد نصاب ۶۶.۶۴ متر نشان نقره این مسابقات را به دست آورد تا دومین مدال آور تیم ایران در مسابقات قهرمانی آسیا باشد.

علی سروری در پرتاب چکش، ملیکا نوروزی در پرتاب چکش، مانا حسینی پرتاب نیزه، سجاد آقایی در ماده ۴۰۰متر، الناز موسایی در هفتگانه، محمد حسام مظفری در ماده ۸۰۰متر و ارشیا مصدقی در ماده پرش دیگر نماینده های ایران در رقابت های آسیایی امارات بودند که از رسیدن به مدال باز ماندند.

کد خبر 6090611

دیگر خبرها

  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان
  • واکنش سخنگوی دولت به رکوردشکنی دونده زن ایرانی در آسیا
  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ هفت چشمه نقره‌ای شد
  • کسب مدال نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • کسب نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • تاریخ‌سازی عیدیان با کسب طلای دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا
  • کسب طلای تاریخی دختر دونده ایران در قهرمانی آسیا
  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ ششمی سجاد آقایی در ۴۰۰متر
  • 2 مدال نقره و برنز، حاصل تلاش اسکواش‌بازان کشورمان
  • ۲ مدال نقره و برنز، حاصل تلاش اسکواش‌بازان کشورمان