Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@10:34:07 GMT

راز انبار مهمات جنگی در یک خانه باغ در قلعه گنج

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۶۴۸۶۵

حوادث رکنا: محموله سنگین سلاح و مهمات در یک خانه باغ در این قلعه گنج پیدا شد.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سجاد افشار منش، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قلعه گنج از کشف مقادیرزیادی سلاح جنگی از جمله آر پی جی، نارنجک، انواع اسلحه از قبیل کلاشینکف وژ ۳ به همراه فشنگ و بی سیم مخابراتی ازداخل یک خانه باغ در این شهرستان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت:طی یکسری اقدامات اطلاعاتی از سوی سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان کرمان محل دپوی این محموله سنگین سلاح ومهمات مورد شناسایی قرار گرفت وبا دستور قضائی ضربه به باند مذکور در دستور کار قرار گرفت.
این مقام قضائی تاکید کرد: با رصد شبانه روزی خوشبختانه اشرافیت اطلاعاتی خوبی در منطقه وجود دارد و دادستانی همواره از اقدامات دستگاه‌های مختلف امنیتی، اطلاعاتی وانتظامی در جهت برقراری نظم وامنیت در جامعه حمایت کرده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.
اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:
عکس های دلخراش/ تصادف خونین 5 خودرو در اتوبان کر
تجاوز به مریم  13 ساله در خانه پدری / به مادرم پشت کردم و ..!
اقدام زشت 9 مرد و 3 زن در بیابان های اطراف خاتم
نرگس را به حمام بردم و داخل وان بود که ..!
راز شرم آور دانیال را در کلانتری فهمیدم / 7 سال مهسا یک پسر خیابانی را به خانه اش می برد و ..!
امیر به من و سیامک گفت برای خودتان قبر بکنید و .!
باخت زندگی در قمار اینترنتی / هشدار سرهنگ علی کریمی
زن مهرداد با شوهرم من خیلی صمیمی شده و ..! / بابک نسبت به این زن تعصب دارد و ..!
مجنون با لیلی بختیاری اش 110ساله شد! + فیلم و عکس
فیلم زیر گرفتن 11 تن توسط ماشین پورشه + عکس
خیلی تلخ / سرنوشت پسر 15 ساله که اشک همه را در می آورد
روزگار سیاه نازنین در خانه شوم پدر و پسر!
مادر بچه هایم راه کثیفی رفت و من در دام زن مطلقه ای افتادم
ناهید از کثافت کاری هایم خسته شد و..!
سیمین زن مطلقه ای بود که در هتل تن به بی شرمی مردمسافر داد و..!
دختر 8 ساله مادرش را با مردان کثیف می دید تا اینکه..!

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۶۴۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راز دلیل قتل زن 80 ساله ثروتمند توسط پرستار شخصی‌اش!

رسیدگی به این پرونده از آذر سال ۱۴۰۰ با شکایت زن جوانی به پلیس مبنی بر قتل مادرشوهرش آغاز شد. وقتی تیم جنایی به خانه زن ۸۰ ساله در سعادت‌آباد تهران رفتند با جسد دست و پا بسته او در کمد رختخواب‌ها روبه‌رو شدند.

ایران در خبری نوشت: عروس خانواده که موضوع را به پلیس گزارش داده بود در تشریح ماجرا به مأموران گفت: من و دخترم ۲ روز آخر هفته به خانه مادرشوهرم می‌رفتیم. خودم کلید داشتم، این بار وقتی رفتیم مادرشوهرم نبود. نگران شدم، بوی تعفن زیادی می‌آمد و رختخواب‌ها به هم ریخته بود. وقتی رختخواب‌ها را کنار زدم با جسد مادرشوهرم روبه‌رو شدم که دست‌هایش بسته بود.

بررسی‌ها و تحقیقات نشان می‌داد که عامل قتل پس از جنایت، طلا و خودروی هیوندای قربانی را سرقت کرده و انگشت اشاره مقتول هم جوهری شده است. همچنین مشخص شد که مقتول یک پرستار خانگی داشته که ناپدید شده است.

۲ سال پس از قتل

ردیابی‌ها برای دستگیری اکبر - پرستار خانگی - ادامه داشت تا اینکه مشخص شد وی به طور مخفیانه از کشور خارج شده. با گذشت ۲ سال از این جنایت وی به ایران برگشت و دستگیر شد.

متهم به قتل پروین اعتراف کرد و گفت: وقتی به عنوان پرستار به خانه مقتول رفته بودم، خاله‌ام حدود چند میلیارد تومان از طلاهایش را به من داد تا برایش بفروشم. مقتول گفت من خریدار طلاهایت هستم. من هم به خاطر اعتمادی که به او داشتم طلاها را بدون هیچ سندی به او دادم و قرار شد ۶ میلیارد تومان بابت آن به من پرداخت کند اما پولی نداد.

وی افزود: سر این موضوع با او درگیر شدم و دست‌هایش را بستم و به اندازه ۶ میلیارد از او سفته گرفتم و بعد هم خفه‌اش کردم. پس از آن مقداری طلا که در کشو بود را برداشتم و سوار بر خودرواش متواری شدم.

با تکمیل تحقیقات پرونده برای رسیدگی به شعبه ۱۰ دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا متهم بزودی محاکمه شود. این در حالی است که اولیای دم برای وی درخواست قصاص کرده‌اند.

دیگر خبرها

  • کشف مقادیری مهمات و نارنجک و سلاح در شوروی زاهدان
  • راز دلیل قتل زن 80 ساله ثروتمند توسط پرستار شخصی‌اش!
  • علت قطع درختان منطقه ۷ تهران توسط مأموران شهرداری چیست؟ + ویدئو
  • اسرائیل با استفاده از «مهمات ساخت آمریکا» مرتکب «جنایات جنگی» می‌شود
  • عفو بین‌الملل: اسرائیل با استفاده از «مهمات ساخت آمریکا» مرتکب «جنایات جنگی» می‌شود
  • طالبان از سلاح جنگی جدید "ساخت افغانستان" رونمایی کرد (فیلم)
  • ۸ مصدوم در سه حادثه در کارون و اهواز
  • تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به سمت خاله ۱۴ ساله‌
  • کودک ۵ ساله خرم‌آبادی خاله‌ ۱۴ ساله‌اش را کشت!
  • پسربچه ۵ساله خاله خود را به ضرب گلوله کشت