Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی بارسلونا معتقد است که انتظارات از لیونل مسی باید منطقی باشد. 

به گزارش وبسایت نود، ارنستو والورده پس از پیروزی ۱-۰ شب گذشته تیمش مقابل والنسیا در دور رفت نیمه نهایی کوپا دل ری از فوق ستاره آرژانتینی تیمش دفاع کرد. 

والورده به نقل از مارکا به خبرنگاران گفته:

هر زمان که مسی بازی می کند، همه انتظارات زیادی از او دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گاهی اوقات انتظارات از مسی بیش از حد است و باید اجازه دهیم نفس بکشد. درست است که او بازیکن عالی است و بارها هم این را گفتیم. تماشای بازی او سرگرم کننده است. 

نمی گویم نتیجه بدی گرفتیم چون خوب بازی کردیم و نتیجه خوبی هم ثبت شد. بردن بازی ها سخت است و ما موفق به این کار شدیم. والنسیا هم نتوانست گلی بزند و این خوب است اما برای کسب تساوی به مستایا نمی رویم. 

کوتینیو در چند پست می تواند بازی کند اما برنامه ما این است که زمان حضور داشتن مسی در میانه زمین او به کناره ها برود. کوتینیو در لیورپول در سمت چپ بازی می کرد و در برزیل هم در سمت راست بازی می کند. 

۲۰۳۱

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۶۴۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان ملل: پاکسازی نوار غزه از آوار و بمب‌های منفجر نشده احتمالا ۱۴ سال طول بکشد

مقام سازمان ملل در امور تدابیر مربوط به مین‌یابی ارزیابی کرد روند پاکسازی آوارها و پاکسازی مهمات منفجر نشده در نوار غزه ۱۴ سال طول خواهد کشید.

به گزارش ایسنا، پی‌یر لودهامار، مسؤول عملیات مین‌یابی در سازمان ملل، روز جمعه اعلام کرد که برداشتن حجم عظیمی از آوار، از جمله مهمات منفجر نشده که در اثر جنگ ویرانگر اشغالگران در نوار غزه بر جای مانده است، «ممکن است حدود ۱۴ سال طول بکشد تا پاکسازی شود».

لودهامار طی یک کنفرانس مطبوعاتی در ژنو افزود که جنگ «تقریباً ۳۷ میلیون تُن زباله در منطقه مسکونی پرجمعیت و گسترده بر جای گذاشته است».

وی توضیح داد: «پیش‌بینی می‌شود که برداشتن آوارها، از جمله آوار ساختمان‌های تخریب‌شده، تحت شرایط خاصی ۱۴ سال طول بکشد.»

وی ادامه داد: ما می‌دانیم که معمولاً حداقل ۱۰ درصد مین‌هایی که پرتاب می‌شوند عمل نمی‌کنند و ضریب خرابی دارند... صحبت از ۱۴ سال کار با ۱۰۰ کامیون در روز است.

جوزپ بورل، مسؤول سیاست خارجه اتحادیه اروپا پیش از این تاکید کرد که جنگ اسرائیل علیه غزه، شهرهای نوار غزه را در معرض «ویرانی بیشتر از آنچه شهرهای آلمان در طول جنگ جهانی دوم در معرض آن قرار داشتند» قرار داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فدریکو والورده: مقابل منچسترسیتی تا سرحد مرگ خسته شده بودم
  • پیش‌بینی تازه درباره قیمت ارز، طلا، مسکن و خودرو
  • اعتراف ستاره رئال: سیتی تا حد مرگ خسته‌مان کرد!‏
  • ترکیب عجیب پرسپولیس در اوقات اضافه
  • سازمان ملل: پاکسازی نوار غزه از آوار و بمب‌های منفجر نشده احتمالا ۱۴ سال طول بکشد
  • آواربرداری در غزه حدود ۱۴ سال طول می‌کشد
  • پوستکوگلو: نمی‌خواهیم اجازه بدهیم آرسنال قهرمان شود
  • کاهش غیر منتظره نرخ تورم در حوزه پولی یورو /انتظارات بازار و بانک مرکزی اروپا
  • خبر خوب برای نکونام؛ ستاره مصدوم استقلال «آقا وسط» بازی کرد!
  • تاثیر تثبیت بر انتظارات تورمی