Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@21:07:38 GMT

کشف محموله سنگین سلاح ومهمات در قلعه گنج

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۶۵۰۰۴

کشف محموله سنگین سلاح ومهمات در قلعه گنج

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سجاد افشار منش دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قلعه گنج از کشف مقادیرزیادی سلاح جنگی از جمله آر پی جی، نارنجک، انواع اسلحه از قبیل: کلاشینکف وژ ۳ به همراه فشنگ و بی سیم مخابراتی ازداخل یک خانه باغ در این شهرستان خبر داد.

وی  افزود:طی یکسری اقدامات اطلاعاتی از سوی سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان کرمان محل دپوی این محموله سنگین سلاح ومهمات مورد شناسایی قرار گرفت وبادستور قضائی ضربه به باند مذکور در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/ی

کشف دپوی  محموله سنگین سلاح ومهمات در کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۶۵۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی نقده‌ای سرمربی تیم ملی کبدی شد

نواب تازه قلعه مربی جوان و بازیکن‌ساز نقده‌ای سرمربی تیم ملی کبدی جمهوری اسلامی ایران شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، بنا بر اعلام رسمی کمیته فنی و با تأیید فدراسیون کبدی نواب تازه قلعه مربی تیم کبدی پیشگامان سولدوز از شهرستان نقده سرمربی تیم ملی کبدی جمهوری اسلامی ایران شد.

تازه قلعه متولد ۱۳۶۴ بوده و پیش از این همچنین تجربه مربی‌گری تیم ملی بزرگسالان و همچنین سرمربی‌گری تیم ملی جوانان کبدی را نیز در کارنامه خود دارا و از مربیان موفق و بازیکن‌ساز کشور محسوب می‌شود.

این دومین افتخار کشوری مربیان شهرستان نقده در سطح کشوری است و پیش از این در سال‌های گذشته رجب نورانی سرمربی تیم ملی هاکی کشور را برعهده داشت.

شایان ذکر است تیم ملی کبدی، امسال در مهم‌ترین رویداد بین‌المللی خود در ششمین دوره مسابقات آسیایی بانکوک-چونبوری شرکت خواهد کرد.

کد خبر 748062

دیگر خبرها

  • مربی نقده‌ای سرمربی تیم ملی کبدی شد
  • کشف ۱۰ میلیارد ریال سوخت قاچاق در بندرلنگه
  • غافلگیری حاملان ۴۳۵ کیلو موادمخدر در ریگان
  • راه اندازی مرکز معاینه فنی ناوگان سنگین در کهنوج
  • غافلگیری قاچاقچیان در محل دپوی ۴۳۵ کیلو مواد مخدر در ریگان
  • کشف محموله دارو در زابل
  • دستور بارگیری قریب به ۲۰۰۰ موتور سیکلت توقیفی به کرمان صادر شد  
  • دستور بارگیری قریب به ۲۰۰۰ موتور سیکلت توقیفی بدون صاحب به مرکز کرمان صادر شد  
  • مراجعه بیش از ۱۸ هزار دستگاه ناوگان سنگین به مرکز معاینه فنی جنوب کرمان
  • کشف ۱۱ کیلو حشیش دپو شده در منزل مسکونی در باقرشهر