Web Analytics Made Easy - Statcounter


معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۳ از برگزاری ششمین سوگواره و نمایشگاه تجسمی یاس کبود همزمان با ایام شهادت حضرت صدیقه طاهره(س) خبر داد.

به گزارش امتداد نیوز، ابراهیمی سوته با اعلام اینکه این نمایشگاه از ۱۵ بهمن ماه به مدت ۱۸ روز پذیرای عموم شهروندان تهرانی خواهد بود، تصریح کرد: این نمایشگاه که به لحاظ کمی و کیفی در سطح شهر تهران اقدامی کم نظیر است، با شعار “اخلاق شهروندی؛ با فرهنگ فاطمی” ویژه اقشار مختلف مردم و به منظور بزرگداشت و تکریم مقام وجایگاه معرفتی حضرت فاطمه (س) برپا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون شهردار منطقه ۱۳ هدف از برپایی این نمایشگاه و سوگواره را ترویج و نشرگنجینه معارف اهل بیت عصمت و طهارت، آشنایی با سیره عملی آن بزرگواران (در سبک زندگی دینی و اخلاق محوری)، معرفی سبک زندگی فاطمی و الگوگیری از فرهنگ فاطمی در کاهش آسیب های اجتماعی، پاسخگویی به شبهات دینی ، بصیرت افزایی، انتقال مفاهیم و آموزه های دینی بوسیله هنر دینی و شناخت فرهنگ مهدوی واهداف قیام امام عصر(عج) اعلام کرد.

وی افزود: بازسازی صحنه های تاریخی وقایع زندگی حضرت زهرا سلام الله علیها به صورت ماکت سازی حرفه ای و هنری (قبل تولد تا شهادت) همراه با طراحی و نمایش صحنه ها بر اساس آیات و روایات، برپایی غرفه های فرهنگی هنری و اجتماعی از جمله محصولات فرهنگی دینی، غرفه سلامت، غرفه حجاب و عفاف، غرفه غنچه های  فاطمی، پاتوق گفتگوی دینی و مشاوره خانواده و… از بخش های ششمین سوگواره و نمایشگاه تجسمی یاس کبود است.

true برچسب ها : سوگواره یاس نبوی شهادت حضرت فاطمه (س) محمد ابراهیمی true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۶۵۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی جشن ازدواج ۲۳ پاسدار در سردشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،فرمانده سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی شهرستان سردشت دراین مراسم هدف از برپایی جشن ازدواج را هموار کردن زمینه‌ی ازدواج آسان برشمردو گفت: فراهم کردن زمینه ازدواج آسان جوانان علاوه بر کمک خانواده‌ها، نیاز به کمک دستگاه‌های اجرایی دارد.   سرهنگ صمد محمد علیزاده افزود: سیاست گذاری جمعیتی یک موضوع با اهمیت است و اصلاح شیوه عملکرد جمعیتی با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری و باید در دستور کار قرار گیرد.   وی هم چنین گفت: استکبار به دنبال بی هویت کردن زنان و دختران هستندبه زنان و دختران جامعه توصیه می‌کنم که در زندگی با الگو‌هایی مانند حضرت زهرا (س) آشنا شوند و مانند آنان زندگی کنند.    در پایان این جشن خطبه عقد یک زوج جاری شد.

دیگر خبرها

  • برپایی جشن ازدواج ۲۳ پاسدار در سردشت
  • بازدید وزیر کشور از غرفه استان تهران در نمایشگاه «اکسپو۲۰۲۴»
  • بازدید وزیر کشور از غرفه استان تهران در نمایشگاه«ایران اکسپو۲۰۲۴»
  • برپایی بازارچه کسب‌وکار به همت دانش‌آموزان بندرانزلی
  • اردبیل در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • برپایی جشنواره بیتا در یزد
  • شوراها، از مهمترین مظاهر مردمی سازی حکمرانی در نظام مردم سالاری دینی
  • افتتاحیه نمایشگاه «در ستایش سعدی» در موزه خوشنویسی ایران
  • برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی کردستان
  • برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان کردستان در سنندج