Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@03:08:41 GMT

شناسایی قاچاقچیان مشروب در تهران با همکاری بسیج

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۶۵۴۸۰

شناسایی قاچاقچیان مشروب در تهران با همکاری بسیج

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران از همکاری نیروی بسیج برای شناسایی قاچاقچیان مشروبات الکلی در محلات تهران خبر داد. ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸ اجتماعی انتظامی نظرات

علی اکبر پوراحمد نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به انهدام تعداد قابل توجهی از شبکه‌های توزیع مشروبات الکلی اظهار کرد: در سال جاری با کمک بسیج و سازمان اطلاعات موفق به انهدام تعداد قابل توجهی شبکه‌های تهیه و توزیع مشروبات الکلی که عمدتاً دست ساز بودند شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران افزود: ماه گذشته نیز چند محموله مشروبات الکلی خارجی که توسط دستگاه‌های کاشف از باندهای توزیع مشروبات الکلی کشف شده بود، امحا شد و در این عملیات امحا، حدود 2650 بطری از مشروبات الکلی خارجی امحا شدند.

وی ادامه داد: نیروهای بسیج به دلیل ظرفیت اطلاعاتی در محلات مختلف می‌توانند کمک قابل توجهی در مبارزه با تهیه و توزیع مشروبات الکلی کنند چراکه شناسایی باندهای مشروبات الکلی، نیازمند بررسی‌های درون محله‌ای است و نیروی بسیج پتانسیل بالایی برای این بررسی‌ها دارد.

به گفته پوراحمد نژاد در سال جاری علاوه بر کشف محموله‌های متعدد مشروبات الکلی، تعداد قابل توجهی خودرو قاچاقیان این مشروبات نیز توقیف شده است.

انتهای پیام/

R34343/P1014143/S2,21/CT1 واژه های کاربردی مرتبط مشروبات الکلی پلیس

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۶۵۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت هوای پایتخت در روز جاری/ تعداد روز‌های پاک از ابتدای سال

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۸۲ قرار گرفته و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.

همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۷۵ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۳۶ روز هوای قابل قبول داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۶ روز هوای پاک، ۳۴ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • «کوری مطلق و مرگ» در انتظار مصرف کنندگان «الکل»
  • علائمی که نشان می‌دهد که مشروب تقلبی مصرف کرده‌اید
  • ناآگاهی مهمترین علت مصرف الکل و دخانیات
  • پشت پرده مسمومیت الکلی پزشکان در شیراز
  • مصرف الکل‌های سمی در هر اندازه‌ای خطرناک است
  • الکل‌های دست‌ساز و قاچاق زمینه‌ساز بروز مسمومیت
  • مصرف الکل های سمی در هر اندازه ای خطرناک است
  • این علائم نشان می‌دهد که مشروب تقلبی مصرف کرده‌اید
  • کیفیت هوای پایتخت در روز جاری/ تعداد روز‌های پاک از ابتدای سال
  • فوت یک پزشک بر اثر مصرف مشروبات الکلی!