Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه ناحیه چاراویماق در تشریح برنامه های پیش بینی شده سطح شهرستان و این ناحیه برای دهه فجر گفت: در طول دهه مبارک فجر بیش از ۱۰۰ ویژه برنامه در سطح شهرستان چاراویماق اجرا خواهد شد که بیش از ۶۰ برنامه آن مختص سپاه ناحیه چاراویماق خواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای چاراویماق، سرگرد داستان فرمانده سپاه ناحیه چاراویماق ظهر روز پنج شنبه در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه در تشریح برنامه های پیش بینی شده  سطح شهرستان و این ناحیه برای دهه فجر گفت: در طول دهه مبارک فجر بیش از ۱۰۰ ویژه برنامه در سطح شهرستان چاراویماق اجرا خواهد شد که بیش از ۶۰ برنامه آن مختص سپاه ناحیه چاراویماق خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در ادامه به شاخص ترین برنامه قابل اجرا در دهه فجر اشاره کرد و گفت: مهمترین برنامه روز ۱۲ بهمن ماه خواهد بود که در این روز با ولایت تجدید میثاق خواهد شد.

 

سرگرد داستان در ادامه نشست به تشریح برنامه اجرایی این سپاه در دهه فجر اشاره کرد و افزود: برگزاری نشست های بصیرت و روشنگری، یادواره های شهدا، عطر افشانی و غبار روبی گلزار شهدا، برگزاری برنامه ها و مسابقات متنوع ورزشی،  دیدار با خانواده شهدا، نواختن زنگ انقلاب و حضور سازمان یافته در نماز جمعه ۲۰ بهمن ماه همراه با سخنرانی فرمانده سپاه چاراویماق و در نهایت شرکت پرشور مردم انقلابی چاراویماق در راهپیمایی یوم الله ۲۲  را از جمله برنامه های اجرایی این سپاه برشمرد.

 

وی ابراز کرد: برگزاری محفل انس با قران کریم یکی دیگر از برنامه های دهه مبارک فجر می باشد که در طول دهه مبارک فجر اجرا خواهد شد.

 

سرگرد داستان به میدان داری دیروز و امروز جوانان اشاره کرد و گفت اگر میدان داری جوانان نبود ۲۲ بهمن سال۵۷ اتفاق نمی افتاد و از مهمترین دستاورد های انقلاب اسلامی این بود که انقلاب اسلانی ایران تحقیر شدن را به عزت تبدیل کرد.

 

وی : به ظرفیت های موجود در شهرستان اشاره کرد و گفت:میدان دادن به جوانان باعث پیشرفت شهرستان خواهد بود و باید در جهت رشد و پیشرفت شهرستان  از ظرفیت های جوانان به خوبی استفاده کرد و مسئولان نیز باید قدر این ظرفیت را بدانند.

 

فرمانده سپاه ناحیه چاراویماق به نقش ولایت در خنثی سازی توطئه های  دشمن اشاره کرد و گفت: یکی ار عنصر قوی انقلاب اسلامی ایران که ان را از انقلاب های سایر کشورها از جمله مصر متمایز  می کند  عنصر قوی ولایت هست .

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۶۵۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تور بازدید از ناحیه نوآوری پردیس در اینوتکس ۲۰۲۴ برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، همزمان با نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴، تور بازدید از ناحیه نوآوری پردیس برگزار می‌شود. در این برنامه بازدید کنندگان نمایشگاه اینوتکس می‌توانند با زیست بوم نوآوری و فناوری پارک فناوری پردیس آشنا شوند.

آشنایی با شرکت‌های پارک، حوزه فعالیت و محصولات تولیدی آنها، بازدید از فاز‌های مختلف پارک، بازدید از نمایشگاه دستاورد‌های پارک فناوری پردیس و موزه هوانوردی و آشنایی با مراکز عمومی و تخصصی ارائه دهنده خدمات در پارک از موارد تور‌های بازدید نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ است.

این تور‌ها در ۲ بخش عمومی و دانشگاهی برنامه ریزی شده است که برنامه مجزایی برای گروه‌های دانشگاهی در نظر گرفته شده است.

اینوتکس ۲۰۲۴ از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود. این نمایشگاه میزبان بیش از ۴۵۰ شــرکت نوآور و فناور در قالب غرفه دار و بیش از ۱۰ رویداد جانبی خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برنامه ریزی برای راه اندازی بازار میوه و تره‌بار و ایجاد میدان عرضه دام در فیروزکوه
  • تور بازدید از ناحیه نوآوری پردیس در اینوتکس ۲۰۲۴ برگزار می‌شود
  • اختصاص اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی به ورزش کهگیلویه و بویراحمد
  • دیدار چهره به چهره وزیر ورزش و جوانان با ملی‌پوشان و کاپیتان‌های تیم‌های ملی
  • دیدار وزیر ورزش با ملی‌پوشان و کاپیتان‌های تیم‌های ملی مختلف
  • کیومرث هاشمی: ورزشکاران درک بالایی از شرایط کشور دارند
  • نمایشگاه توانمندی‌های روستایی مهران رود و میدان چای برگزار می شود
  • اختصاص اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی به ورزش استان
  • در دیدار چهره به چهره وزیر ورزش با کاپیتان های تیم های ملی چه گذشت؟
  • دوره اخلاق حرفه‌ای ویژه نخبگان تیم‌های ملی در قشم برگزار می‌شود