Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار سرپلذهاب گفت: اجازه هزینه شدن کمکهای مربوط به زلزله زدگان را برای اهداف دیگر نمی دهیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا اکبر سنجابی در گفتگو با بازی دراز رسانه  محلی شهرستان سرپلذهاب اظهار داشت: در شهرستان برای ساماندهی و هدایت کمک های مختلف به زلزله زدگان در مسیر درست و برای رفع نیازها، شورای معتمدین متشکل از بزرگان و مسئولین تشکیل شده است و قرار نیست هر کس منابع در اختیارش را صرف اقداماتی با اهداف نا مشخص و بی ربط کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مانع از ساخت مجتمع مورد نظر زیباکلام خواهد شد گفت: در شرایطی که مردم سرپل ذهاب هنوز بسیاری از نیازهای ضروری و حیاتی دارند نمی توان اجازه داد کمکهایی که مردم برای حفظ جان زلزله زده ها داده اند را صرف سلایق شخصی و نا معلوم کنند.

وی گفت: در شهرستان سرپل ذهاب اقدامات خیرین شناسنامه دار شده و خارج از این چارچوب اجازه فعالیت نخواهیم داد.


فرماندار سرپل ذهاب با ورود به مراسم کلنگ زنی یک مجتمع سیاسی که زیبا کلام قصد داشت از منابع کمک های مردمی به زلزله زدگان آن را بنا کند، مانع از برگزاری آن شده بود.

 

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۶۵۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دز طغیان کرد + ویدئو

به گزارش همشهری آنلاین،، در پی بارش های اخیر سیل آسا در استان خوزستان و شهرستان دزفول باعث افزایش دبی رودخانه دز شد.

علیرضا خردمند فرماندار ویژه شهرستان دزفول با بیان اینکه با توجه به تکمیل شدن ظرفیت سد دز، دبی خروجی سد به ۶۰۰ متر مکعب در ثانیه رسید، اظهار داشت: افزوده شدن آورد ۲۰۰ مترمکعب در ثانیه آب در مسیر عبوری پایین دست سد دز، دبی عبوری از رودخانه دز در محدوده دزفول به ۸۰۰ متر مکعب بر ثانیه خواهد رسید.

فرماندار ویژه دزفول گفت: دستور تعطیلی بوستان‌های ساحلی این شهر صادر و عملیات تخلیه خودروها از این بوستان‌ها نیز آغاز شده است.

وی از شهروندان خواست از نزدیک شدن به بستر رودخانه دز و حضور در پارک‌های ساحلی تا عادی شدن شرایط به طور جدی خودداری کنند.

فرماندار ویژه دزفول گفت: شرایط سد دز و دبی خروجی این سد به طور مستمر از طریق سازمان آب و برق خوزستان رصد و متناسب با آن تصمیمات لازم اتخاذ می‌شود.

۱۷۵ میلیمتر بارندگی طی روزهای پنجشنبه و جمعه در شهرستان دزفول موجب آبگرفتگی شدید معابر و خسارت به زیرساخت‌های کشاورزی و عمرانی شهرستان دزفول شد.

کد خبر 849173 منبع: تسنیم برچسب‌ها خبر مهم باران رودخانه استان خوزستان

دیگر خبرها

  • (ویدئو) رودخانه دز طغیان کرد
  • دز طغیان کرد + ویدئو
  • زلزله ۴.۲ ریشتری «تیتکانلو» در شهرستان فاروج را لرزاند
  • زلزله شدید خراسان شمالی را لرزاند
  • زلزله ۴‌.۲ ریشتری «تیتکانلو» در شهرستان فاروج را لرزاند
  • طغیان رودخانه روستای داره لار اسد شهرستان سرپل ذهاب
  • مرمت سیل بند کرخه شهرستان اندیمشک
  • عملیات ترمیم سیل بند کرخه آغاز شد
  • رتبه نخست شهرستان پلدشت در نرخ رشد جمعیت
  • زلزله ۴.۷ ریشتری فاریاب را لرزاند