Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@10:08:29 GMT

مرگ ناتالی وود باز هم دامن رابرت واگنر را گرفت

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۶۵۸۴۸

مرگ ناتالی وود باز هم دامن رابرت واگنر را گرفت

رابرت واگنر این بار به عنوان «فرد مظنون» در مرگ همسرش ناتالی وود بازیگر نامدار سینما مطرح شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، در تحقیقات جدیدی که درباره مرگ ناتالی وود در سال ۱۹۸۱ انجام شده، همسرش رابرت واگنر به عنوان فرد مورد ظن شناخته شده است.

با انتشار نتیجه تحقیقاتی که سال ۲۰۱۱ درباره مرگ ناتالی وود انجام شده بود می‌توان دریافت که رابرت واگنر فردی است که بیشترین ظن نسبت به وی وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جسد ناتالی وود که سوار کشتی خانوادگی خودشان بود، نوامبر ۱۹۸۱ در حالی که غرق شده بود در اطراف جزیره کاتالانیا پیدا شد . واگنر، دنیس داورن کاپیتان کشتی و کریستوفر واکن بازیگر، آن شب از دیگر سرنشینان این کشتی بادبانی بودند. هر چند مرگ وود ابتدا حادثه محسوب شد، اما سوال‌هایی که درباره غرق شدن وی وجود دارد، دهه‌هاست بی‌پاسخ مانده است.

جان کورینا وکیل دپارتمان پلیس لس‌آنجلس کانتی در این باره به تازگی با گفتگویی که با مجله «۴۸ ساعت» انجام داده، گفته است: ما در ۶ سال اخیر نیز این پرونده را مورد بررسی قرار داده‌ایم و من فکر می‌کنم واگنر حتی بیشتر از فرد مورد ظن در این پرونده مطرح باشد. 

وی افزود: منظورم این است که ما اکنون می‌دانیم واگنر آخرین فردی بود که پیش از ناپدید شدن ناتالی با وی بود.

این بازیگر که به تازگی ستاره مهمان در درام «NCIS» شبه سی‌بی‌اس بوده حاضر نشد تا درباره این اظهار نظر جدید با مجله «۴۸ ساعت» صحبت کند.

نمی‌توان از نظری که توسط کورینا ابراز شده دریافت که آیا واگنر با بررسی‌های جدیدی روبه رو خواهد بود یا خیر. در حالی که سوال‌های زیادی از این وکیل مطرح شده، وی به آنها پاسخ نداده است.

ناتالی وود بازیگری را از سال ۱۹۴۳ آغاز کرد و به عنوان بازیگر نوجوان در فیلم‌هایی مانند «معجزه در خیابان ۳۴ام» در سال ۱۹۴۷درخشید. وود با بازی در نقش مقابل جیمز دین در فیلم «شورش بی‌دلیل» ساخته نیکلاس ری در سال ۱۹۵۵ نامزد جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد و پس از آن در «داستان وست‌ساید» (۱۹۶۱) و «جیپسی» (۱۹۶۲) درخشید. وود برای بازی در فیلم‌های «شکوه علفزار» در سال ۱۹۶۱ و «عشق با بیگانه کامل» در سال ۱۹۶۳ نامزدی جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن را به‌دست آورد. وی سال ۱۹۷۹ برای بازی در فیلم تلویزیونی «از اینجا تا آخرت» برنده جایزه گلدن گلوب شد.

وود سال ۱۹۵۷ با رابرت واگنر ازدواج کرد و سال ۱۹۶۲ از او جدا شد. آن دو ۱۰ سال بعد دوباره با هم ازدواج کردند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۶۵۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| قاب احساسی و متفاوت جنیفر لوپز با دخترش

آفتاب‌‌نیوز :

جنیفرلوپز( زادهٔ ۲۴ ژوئیه ۱۹۶۹) که با لقب جِی.لو (J.lo) نیز شناخته می‌شود، خواننده، بازیگر آمریکایی است.

او بازیگری را به‌طور حرفه‌ای از سال ۱۹۸۶ شروع کرد و در سال ۱۹۹۷ اولین نقش اصلی خود را با ایفای نقش در فیلم سلنا تجربه کرد که نامزد جایزه گلدن گلوب شد.

همسر او بن افلک بازیگر معروف هالیوود است.

منبع: سایت برترینها

دیگر خبرها

  • اقدام خطرناک آقای بازیگر برای شکستن رکورد گینس + فیلم
  • (ویدیو) کل‌کل حامد آهنگی با خانم بازیگر با چاشنی نوشابه
  • جلال بدیعی که بود؟
  • مجید انصاری: کشور ما توان بزرگی دارد؛ چرا باید شرایط طوری باشد که نخبگان ما به فکر مهاجرت باشند؟/ تریبون‌های نماز جمعه به دنبال دامن زدن به خشم و کینه نباشند/ سه انتخابات اخیر نشان داد که ما در لبه خطر ناامیدی و واگرایی اجتماعی هستیم
  • تعطیلی «من‌وتو»، دامن «ایران اینترنشنال» را هم گرفت
  • تعطیلی «منوتو»، دامن «ایران اینترنشنال» را هم گرفت
  • (ویدیو) حرکات موزون حامد آهنگی جلوی خانم بازیگر!
  • عکس| قاب احساسی و متفاوت جنیفر لوپز با دخترش
  • پیامدهای جنگ حماس و اسرائیل بر غرب آسیا/ رادیکالیسم دامن غرب را خواهد گرفت؟
  • عکس| استوری جدید نازنین بیاتی با یک جمله معنادار