Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، در دومین روز دهه فجر انقلاب اسلامی و همزمان با سفر رییس جمهور به استان کرمان،  خط تولید انواع یخچال فریزر، ساید بای ساید و دور این دور ال جی شرکت گلدیران توسط وزیر صنعت و معدن افتتاح شد.

این پروژه حاصل همکاری یک ساله شرکت صنایع گلدیران و شرکت ال جی بوده است که در منطقه اقتصادی سیرجان در زمینی به مساحت ۱۱ هکتار و سالن هایی به مساحت ۶۰ هزار مترمربع بنا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

برای راه اندازی این پروژه ۳۰ میلیون دلار سرمایه گذاری ارزی ( فاینانس شده توسط شرکت ال جی) و ۷۰۰ میلیارد ریال نیز سرمایه گذاری ریالی انجام شده است.

این طرح که در راستای اهداف تعیین شده و سیاست های ابلاغی مربوط به اقتصاد مقاومتی به اجرا درآمده است سه هدف اشتغالزایی، انتقال دانش فنی و جذب سرمایه های خارجی را مدنظر خود قرار داده است.

با راه اندازی این خط تولید برای ۵۲۰ نفر اشتغالزایی مستقیم و برای ۵ هزار  نفر نیز اشتغالزایی غیرمستقیم ایجاد می شود.

از اهداف از ساخت و راه اندازی این خط، تولید ۱۰ مدل مختلف از انواع یخچال فریزر، ساید بای ساید و دور این دور ال جی است که با ظرفیت سالانه ۱۵۰ هزار دستگاه و همراه با آخرین تکنولوژی ال جی به راه افتاده است.

شرکت صنایع گلدیران با راه اندازی این پروژه علاوه بر تامین بازار و نیازهای داخلی، برنامه هایی برای صادرات این محصولات در نظر گرفته است،  که باتوجه به برنامه ریزی های موجود امکان پذیر خواهد بود.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۶۶۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعمیرات اساسی یدک کش فتح ۱ کوت امیر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیرعامل شرکت خدمات لایروبی صبا، سازمان آب و برق خوزستان گفت: با تلاش متخصصان این شرکت یدک کش فتح ۱ کوت امیر، تعمیر و راه اندازی شد.

عادل سواری افزود:  در تعمیرات این یدک کش، اسکراب و زنگ زدایی کامل بدنه و کابین شناور، اجرای ضد زنگ و سه لایه رنگ دریایی، تعمیرات سیستم برق و روشنایی شناور، تعمیرات سکان، پروانه، تعمیرات موتوری و سیستم گیربکس و تهیه و نصب فندر‌های ضربه گیر انجام شد.

وی ادامه داد: هدف از این تعمیرات را، راه اندازی مجدد و آماده بکارسازی این شناور برای استفاده در طرح‌های  های آبی و اضطراری سازمان آب و برق خوزستان بوده است.

دیگر خبرها

  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • بزودی، راه اندازی شرکت تولید خودرو نیسان در خرمشهر
  • راه اندازی پویش هشتگ معلم عزیزم
  • راه‌اندازی واحد احیا فولاد بافت با نانوکاتالیست‌‌های ایرانی
  • اولین کودکستان‌های «تاک» دانشگاه آزاد مهرماه افتتاح می‌شوند
  • کرمان، سیرجان، رفسنجان و بم صنعتی‌ترین شهر‌های کرمان/ سال گذشته در بخش تولید ارائه تسهیلات نداشته‎ایم
  • تعمیرات اساسی یدک کش فتح ۱ کوت امیر
  • راه‌اندازی واحد احیاء فولاد بافت کرمان با نانوکاتالیست‌های پیشرفته ایرانی  
  • حد نگاری اراضی ملی سیرجان
  • قیمت یک جرعه آب خنک در تهران قدیم