Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاهرود - امام‌جمعه شاهرود با بیان اینکه هوشیاری در برابر توطئه های دشمن یک ضرورت انکار ناپذیر است، گفت: دشمن باسیاست تحریم و تهدید به دنبال ایجاد گسست بین مردم و نظام است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عباس امینی ظهر آدینه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهرود به میزبانی مصلای مدرسه قلعه این شهر بابیان اینکه دشمن باسیاست تحریم و تهدید به دنبال ایجاد گسست بین مردم و نظام است، ابراز داشت: دشمن که گزینه‌های نظامی را ناکارآمد می‌داند می‌کوشد تا از طریق مختلف بر کشورهای مسلمان سیطره پیدا کند لذا با نشانه گرفتن عوامل اقتدار به دنبال دلسرد کردن مردم از نظام جمهوری اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه دشمن می‌خواهد مردم را در مقابل نظام قرار دهد، افزود: هر کس از مسیر انقلاب خارج شود توسط مردم به حاشیه خواهد رفت، امام راحل به پشتیبانی مردم انقلابی را ایجاد کرد که هیچ دشمنی تاکنون نتوانسته از مرزهای آن فراتر رود.

تلاش مدیران در راستای خدمت صادقانه به مردم باشد

امام‌جمعه شاهرود بابیان اینکه مسئولان باید در طی دهه فجر خدمات صورت گرفته در ۴۰ سال را برای مردم بازگو کنند، ابراز داشت: تلاش‌ها باید در راستای خدمت صادقانه به مردم باشد و باید بدانیم عمر مسئولیت بسیار کوتاه است و باید در این مدت اقدامات ماندگاری را در شهرستان انجام داد مردم نیز این‌گونه خدمات را از یاد نخواهند برد.

امینی بابیان اینکه مردم ولایی و بصیر بالاترین دستاورد نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، تصریح کرد: مردم همواره علیرغم مشکلات اقتصادی و معیشتی پای انقلاب و نظام بوده و هستند لذا باید قدردان این مردم باشیم و همواره در راستای تکریم آن‌ها تلاش کنیم.

وی بابیان اینکه مسئولان باید در راستای رفع گرفتاری‌های مردم تلاش کنند، افزود: همان‌طور که در فتنه اخیر نیز مشاهده شد دشمن به دنبال فرصتی است تا با شناسایی نقطه‌ضعف‌ها بتواند آن را به ابزاری برای براندازی حکومت تبدیل کند لذا با رفع مشکلات و موانع همه توطئه‌های دشمن خنثی خواهد شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۶۶۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد تیبا با موتورسیکلت در آرادان با ۷ مصدوم؛ موتور شش نفر مسافر داشت!

کارن یحیایی ضمن بیان اینکه بعد از ظهر پنج شنبه یک خودرو سواری تیبا با موتورسیکلت در روستای ده سلطان آرادان با یکدیگر برخورد کردند، ابراز داشت: بلافاصله چهار دستگاه آمبولانس از داورآباد، آرادان، گرمسار و هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند.

مهردر خبری نوشت: وی ضمن بیان اینکه این حادثه هفت مصدوم بر جای گذاشته است، افزود: شش نفر از مجروحان همگی باهم سوار این موتورسیکلت بودند.

مسئول ستاد نوروزی دانشگاه علوم پزشکی سمنان بابیان اینکه به دلیل شدت حادثه چند نفر از این حادثه دیدگان به بیمارستان معتمدی گرمسار انتقال یافتند، ابراز داشت: حادثه تا این لحظه فوتی گزارش داده نشده است.

یحیایی بابیان اینکه یک مصدوم از این هفت نفر با توجه به شرایط نسبتاً مناسب صورت سرپایی درمان شد، اضافه کرد: بقیه مصدومان تحت درمان قرار دارند.

tags # تصادفات رانندگی سایر اخبار (تصاویر) لئوپون، پادشاهِ پادشاهان؛ حیوان عجیب و غول‌پیکری که حاصل جفت‌گیری پلنگ و شیر است! (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • این جراح کوچک خون‌آشام را بشناسید
  • دشمن با راه اندازی جنگ نرم به دنبال نابودی اعتقادات جوانان است
  • برخورد تیبا با موتورسیکلت در آرادان با ۷ مصدوم؛ موتور شش نفر مسافر داشت!
  • چین: آمریکا برای افزایش بودجه نظامی خود از ناکجاآباد دشمن فرضی می‌سازد
  • تهدید سیل برای ۳ قنات در بخش مرکزی تفت
  • (ویدئو) ضرغامی: دشمن از حضور مردم در تخت جمشید ناراحت است
  • مشارکت‌محوری و مردمی‌سازی به دنبال توزیع عادلانه ثروت در نظام سلامت است
  • ضرغامی: دشمن از حضور مردم در تخت جمشید ناراحت است/ به دنبال لغو روادید بیش از ۶۰ کشور هستیم +فیلم
  • ضرغامی: دشمن از حضور مردم در تخت جمشید ناراحت است/ به دنبال لغو روادید بیش از ۶۰ کشور هستیم
  • کشوری که اسرائیل را تهدید کرد؛ قطعنامه را نپذیری روابط مان قطع می شود