Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

دیدار تیم‌های پدیده و تراکتورسازی در حالی در ورزشگاه امام رضا برگزار شد که نزدیک به 7 هزار تماشاگر در ورزشگاه حضور پیدا کرده‌اند.

*شهاب گردان که نامش در لیست 18 نفره پدیده نیست از روی سکوها بازی را تماشا می‌کند.

*قبل از آغاز بازی رضا شربتی مدافع تراکتورسازی که سابقه همکاری با مهاجری در سیاه‌جامگان را داشت به سمت سرمربی کنونی پدیده رفت و از وی رخصت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*هواداران تیم پدیده بنری را در ورزشگاه و پشت دروازه پدیده نصب کرده‌اند که روی این بنر نوشته شده جلالی دخه‌آ!

دیدار دو تیم بدون گل در جریان است.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۶۶۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس از استقلال پیش افتاد/ ورزشگاه آزادی بهشت تیم اوسمار

آفتاب‌‌نیوز :

قطار مسابقات لیگ بیست‌وسوم در حال نزدیک‌شدن به روز‌های سرنوشت‌ساز است؛ هر چند که با توجه به روند پرنوسان تراکتور تبریز و سپاهان اصفهان، حالا کورس قهرمانی لیگ بیست‌وسوم به دوئل سرخابی‌های پایتخت تبدیل شده و آن‌ها که در نیم‌فصل دوم جزو تیم‌های کم‌نوسان فوتبال ایران بوده‌اند، بیشترین شانس را برای رسیدن به مقام قهرمانی در فصل جاری لیگ برتر دارند و فاصله یک امتیازی سرخابی‌ها باعث شده تا دوئل‌شان برای رسیدن به عنوان قهرمانی در فصل جاری در اوج هیجان و جذابیت دنبال شود.

سرخابی‌ها نه‌تن‌ها برای رسیدن به عنوان قهرمانی تلاش می‌کنند که به دنبال آن هستند تا سایر عناوین را هم از آن خود کنند. سپاهان با ۴۱ گل زده بهترین خط حمله لیگ را در اختیار دارد و تراکتور ۳۲ گل به‌ثمر رسانده و بعد از این ۲ تیم، نام استقلال با ۳۱ گل زده و پرسپولیس با ۳۰ گل زده دیده می‌شود. در فاز دفاعی، آبی‌پوشان پایتخت ۱۲ گل در فصل جاری دریافت کرده‌اند و پرسپولیس هم ۱۳ بار دروازه‌اش باز شده تا رقابتی میلی‌متری میان مدعیان کسب عنوان قهرمانی برای رسیدن به عنوان برترین خط دفاع فصل باشد. ضمن آنکه در مسیر کسب نتیجه در دیدار‌های خانگی و بیرون از خانه هم رقابت جذابی میان سرخابی‌های پایتخت در جریان است.

پرسپولیس در هفته اخیر موفق شد در یک بازی جنجالی مقابل ملوان بندرانزلی با یک گل از سد حریف خود بگذرد و این پیروزی زمینه‌ساز صدرنشینی سرخ‌پوشان پایتخت در جدول دیدار‌های خانگی شد؛ به‌طوری‌که آن‌ها حالا از ۱۲ مسابقه خانگی موفق به کسب ۳۰ امتیاز شده‌اند و بالاتر از استقلال که در ۱۱ بازی خانگی ۲۹ امتیاز کسب کرده، صدرنشین جدول بازی‌های خانگی شدند. البته که شاگردان جواد نکونام در هفته پیش‌رو این فرصت را دارند تا بعد از ۲ تساوی پیاپی در دیدار‌های خانگی، برابر شمس‌آذر قزوین پیروز شوند و بار دیگر عنوان برترین تیم در دیدار‌های خانگی را از آن خود کنند.

آبی‌پوشان پایتخت بعد از شکست دادن مس در رفسنجان در هفته هفتم، در ۶ بازی متوالی بیرون از خانه به نتیجه تساوی رضایت دادند و همین مسئله باعث شد تا انتقادات نسبت به عملکرد آبی‌ها در دیدار‌های بیرون از خانه بالا گیرد. با این وجود، شاگردان جواد نکونام در ۳ بازی اخیر بیرون از خانه جبران‎‌مافات کردند و کسب ۳ برد پیاپی یک بر صفر باعث شد تا آبی‌ها با کسب ۲۱ امتیاز از ۱۲ مسابقه در دیدار‌های بیرون از خانه، به دومین میهمان برتر در لیگ بیست‎‌وسوم تبدیل شوند!

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • پرسپولیس از استقلال پیش افتاد/ ورزشگاه آزادی بهشت تیم اوسمار
  • واکنش پدیده ذوب‌آهن به حضور در استقلال و پرسولیس
  • داور سرشناس برای بازی برگشت سیتی-رئال
  • خیال راحت پی‌اس‌جی: خبری از نوکمپ نیست
  • این شاید گل قهرمانی لورکوزن باشد (عکس)
  • هافبک پرتغالی ناجی شیاطین‌سرخ شد/ منچستر با تساوی به مصاف کلاغ‌ها می‌رود
  • اقدام غیرمنطقی و نامناسب دروازه‌بان استقلال زننده و برخلاف موازین شرعی بود | عبور از خطوط قرمزها را برنمی‌تابیم | حتما با هنجارشکنان برخورد می‌کنیم
  • پرسپولیس بعد از ۶۸۱ روز بدون بیرانوند در آزادی!
  • جیمی جامپ دختر بی حجاب و بغل کردن دروازه‌بان استقلال | ماجرای حمله یک بازیکن به پلیس چه بود؟ | زنان از حضور در ورزشگاه‌ها دوباره محروم می‌شوند؟
  • بدشانسی بزرگ مسن‌ترین گلر لیگ برتر(عکس)