Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر دیر افزود: اگر کشور دربرابر فرهنگ بیگانه غرب و شرق مستقل نباشد، استقلال سیاسی و نظامی هم نخواهد داشت.
وی با تاکید بر اجرای عدالت اسلامی درجامعه گفت: یکی از اهداف انقلاب توجه به محرومان و فقرا بود طوریکه در جامعه نباید عدالت اسلامی کمرنگ شود و دانه درشت ها آزاد باشند و افراد فقیر گرفتار و دستشان به جایی نرسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه دیر اظهارداشت: بنای انقلاب اسلامی بر پایه اسلام بود و اسلام هم به همه جهات زندگی مردم توجه دارد و باید وضع رفاه زندگی و معیشت مردم تامین و آزادی معقول و مشروع آنها باید پاس داشته شود و در دانشگاه ها کرسی آزاد اندیشی رونق پیدا کند.
وی اضافه کرد: مردم و مسئولان باید در کنار همدیگر باشند تا دشمن نتواند سوء استفاده و میدان داری کند و اگر زندگی اجتماعی مسئولان با مردم فرق داشت باید در جامعه احساس خطر کرد.
حسینی بیان کرد: عامل معنویت، وحدت و انسجام مردم، رهبری امام راحل در پیروزی انقلاب نقش اساسی داشت و پای بندی به این عوامل در تداوم انقلاب نیز نقش موثری دارد.
وی در ارتباط با اهمیت نماز جمعه در تبیین دستاوردهای نظام اسلامی گفت: نماز جمعه توطئه های دشمن را برملا و در برابر موضع گیری معاندان انقلاب، افشاگری و روشن گری می کند و به کوری چشم دشمنان انقلاب، ملت فریب تخریب و جوسازی های برخی افراد در داخل را نخواهد خورد.
وی اضافه کرد: دشمن از هر راهی به دنبال ضربه زدن به اسلام، روحانیت و مراکز دینی و مذهبی است که باید در برابر نقشه های دشمن هوشیار و بیدار باشیم.
امام جمعه دیر، تقویت بنیه خانواده در برابر آسیب های اجتماعی را مهم دانست و گفت: توجه به آموزه های دینی، قرآنی و پای بندی خانواده به سیره و روش حضرت فاطمه (س) باعث تحکیم و تقویت بنیاد خانواده ها می شود.
امام جمعه دیر خواستار حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن شد و گفت: 22 بهمن شاهد قیام ملت علیه آمریکا و جنایت های آنان خواهد بود.
7207/6043**
خبرنگار: عباس بحرانی** انتشاردهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۶۷۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت قاطع مردم پشتوانه فرماندهی انتظامی کشور برای ادامه طرح نور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، حجت الاسلام رحیم آبادی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته بیرجند با اشاره به اینکه دشمنان ما با تمام توان برای ضربه به نظام و انقلاب به میدان آمده اند و این روز‌ها به دنبال ترویج بی حجابی در جامعه هستند گفت: مردم ایران اسلامی نماد عفت و پاکی هستند، اما برخی عناصر محدود به دنبال اجرای نقشه دشمن هستند که فرماندهی انتظامی کشور با توجه به حمایت قاطع مردم باید با افراد خاطی برخورد کند.


وی با اشاره به اینکه به لطف انقلاب اسلامی ایران بیداری اسلامی جهانی محقق شده است گفت:امروز با وجود جنگ رسانه‌ای دشمن، پرچم بیداری به دست دانشجویان آزادیخواه در دانشگاه‌های جهان بویژه آمریکا به اهتزار در آمده است و خون مظلومان غزه گریبان غرب را گرفته است که این خود زمینه‌ای برای نابودی مستکبران عالم است.


وی با اشاره به اینکه امروز باید همه در مسیر امام صادق (ع) قدم بر داریم گفت:باید همه درمسیر حاکمیت الهی و، اما زمان گام برداریم و ولی زمان خود و آرمانهایش را بشناسیم و در مقابل جریان نفوذ بایستیم.

دیگر خبرها

  • انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری جهانی شده است
  • مبارزه با استکبار در دنیا، صدور فرهنگ انقلاب ایران است
  • انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری مردم جهان شده است
  • دشمن در جنگ اقتصادی با مقاومت مردم نتوانسته کاری از پیش ببرد
  • حمایت قاطع مردم پشتوانه فرماندهی انتظامی کشور برای ادامه طرح نور
  • شرکت در انتخابات هم حق است هم وظیفه
  • مالکیت کامل اردوگاه الزهرا باید به البرز بازگردد
  • نباید با ایجاد دوقطبی‌های کاذب دشمن را به طمع بیندازیم
  • جنبش دانشجویان در آمریکا نشانگر بیدار شدن مردم دنیاست
  • اعتلای فرهنگ و اندیشه ایران اسلامی در گرو تلاش هدفمند معلمان است