Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@22:53:15 GMT

کشف بیش از 300 میلیون ریال اسکناس جعلی در ایذه

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۶۷۰۸۷

کشف بیش از 300 میلیون ریال اسکناس جعلی در ایذه

به گزارش روز جمعه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حجت سفید پوست با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه افرادی با اسکناس های تقلبی اقدام به خرید از مغازه ها سطح شهر ایذه می‌نمایند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.
این مقام انتظامی افزود: مأموران پلیس با انجام تحقیقات تخصصی و نامحسوس 2 نفر جاعل اسکناس را که با خودروی سمند در حال انتقال اسکناس‌های تقلبی بودند، شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه آنها را دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ سفید پوست ادامه داد: در بازرسی از خودروی متهمان تعدادی اسکناس و چک پول جعلی به مبلغ 347 میلیون و 950 هزار ریال کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان ایذه در پایان با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند، از شهروندان خواست: در هنگام دریافت چک پول و اسکناس به نکات امنیتی تعبیه شده در آن دقت کرده تا در دام سودجویان که اقدام به چاپ اسکناس تقلبی می‌کنند، گرفتار نشوند.
وی گفت: در صورت مواجه شدن با چنین مواردی مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام نمایند، تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.
9434/6064
خبرنگار: میلاد کایدی** انتشار: محسن بهاروند
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۶۷۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام به موقع واحد پلیس برای نجات جان شهروندان

سردار علی آزادی اظهار کرد: ماموران انتظامی سنندج در حین گشت زنی در محله شریف آباد، متوجه آتش گرفتن خودروی در آن حوالی می شوند.

فرمانده انتظامی کردستان با اشاره به اینکه یک راننده و یک سرنشین داخل خودرو بودند، افزود: ماموران وظیفه شناس بلافاصله با کپسول اطفاء حریق داخل خودرو سازمانی با اقدام شجاعانه، پژو روا که از ناحیه موتور دچار آتش سوزی شده بود، را خاموش کردند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه صدمه جانی نداشته است، گفت: اقدام همراه با سرعت عمل ماموران موجب خوشحالی شهروندان شد.

سردار آزادی یادآور شد: پلیس با تمام توان در راستایی ایجاد امنیت و آرامش شهروندان تلاش می‌کند و این را به عنوان یک افتخار برای خود می‌داند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • اقدام به موقع واحد پلیس برای نجات جان شهروندان
  • اقدام به موقع پلیس جان ۲ نفر را در سنندج نجات داد
  • کشف ۵۰۰ میلیون ریال چک‌پول تقلبی در ایوان
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت
  • بازداشت سرایدار خیانتکار یک مزون در شمال تهران
  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در لرستان
  • دستگیری باند سرقت از مغازه و فروشگاه‌های پوشاک
  • کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد
  • کلاهبرداری با ترفند رسیدساز جعلی