Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@07:34:21 GMT

استقلال دستاورد بزرگ انقلاب بود

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۶۷۲۵۷

استقلال دستاورد بزرگ انقلاب بود

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حجت الاسلام محمد حسن مرادی امام جمعه موقت شیراز در خطبه‌های نماز جمعه امروز شیراز با بیان اینکه استقلال دستاورد بزرگ انقلاب بود اظهار کرد: روزگاری ۸۰ هزار مستشار در ایران وجود داشت که این وابستگی نظامی و اقتصادی کشور بود، اما امروز با عزت و اقتدار حرکت می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ۱۴ بهمن روز فناوری فضایی و سه شنبه روز تشکیل مجمع تشخیص مصلحت و روز دیگر مربوط به نیروی هوایی است.

حجت الاسلام مرادی ادامه داد: هفته گذشته نشست مشترک ائمه جمعه فارس و کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، اهمیت مساجد از جایی است که پیروزی انقلاب و دفاع مقدس از مساجد شروع شد.

امام جمعه موقت شیراز تصریح کرد: در دهه فجر چشم و گوش همه باز می‌شود که ببینند انقلاب برای مردم چه کرده و با توجه به اینکه دشمن بر ناکار آمدی نظام تاکید می‌کند وظیفه همه ما است که دستاورد‌های انقلاب را برای نسل‌های مختلف تشریح کنیم.

حجت الاسلام مرادی یادآور شد: یوم الله روزی است که مردم به یاد نعمت‌های خدا بیندازیم و چگونه دشمنان لز بین رفتند و حاکمیت با خداوند است و خداوند اراده مردم را پیروز می‌کند.

وی افزود: مدیران و مسئولین که از برکت خون شهدا و امام (ره) پست گرفته اند باید برنامه داشته باشند، باید قدر انقلاب، استقلال و آزادی را بدانیم و اینجاد نقش مساحد مهم است.

امام جمعه موقت شیراز تصریح کرد: شورای شهر نقش مساجد و مراکز فرهنگی را کم رنگ نکنند، زیرا مساجد همواره نقش آفرین بوده است.

حجت الاسلام مرادی با تاکید بر نقش انقلاب بر جهان، گفت: در میان انقلاب‌های جهان تنها انقلاب اسلامی ایران مسیر بزرگی و موفقیت را طی کرده، زیرا علت آن مکتب و رهبری بوده است.

وی افزود: ایران پیروز، ایران امروز و ایران فردا موضوعاتی است که مسئولین باید در مراسم‌های مختلف از آن یاد کنند.

حجت الاسلام مرادی یادآور شد: روزگاری در روستا‌ها آب نبود، اما امروز مشکل جوانان روستا اشتغال و نبود اینترنت پر سرعت است.

وی تصریح کرد: طول عمر مردم نیز از بعد انقلاب افزایش یافته و امروز طول عمر بانوان به ۸۰ سال و آقایان بیش از ۷۰ سال است در حالیکه قبل از انقلاب طول عمر در ایران ۵۰ سال بود.

امام جمعه موقت شیراز ادامه داد: روز نیروی هوایی سربلند جمهوری اسلامی فرارسیده که نقش این بزرگان را در دوران دفاع مقدس بر هیچکس پوشیده نیست و امروز هم در حال تولید و رسیدن و فناوری‌های جدید هستند.
انتهای پیام/ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۶۷۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با حضور نماینده ولی فقیه در استان، جمعی از مسئولان، روحانیون و قشر‌های مختلف مردم، امام جمعه جدید شهر میانرود شهرستان دزفول معرفی شد. 

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد در این مراسم گفت: امام جمعه محور وحدت و تحول یک منطقه است.

وی افزود: وقتی مسئولان، مردم و امام جمعه در کنار یکدیگر باشند تلاش می‌کنند که مشکلات را کاهش بدهند.

در این مراسم با تقدیر از خدمات حجت الاسلام سید طاهر حمیدی، امام جمعه پیشین، حجت الاسلام سید احمد علوی اصل به عنوان امام جمعه جدید شهر میانرود معرفی شد. 

در حاشیه این مراسم، جمعی از مردم شهر میانرود با حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان دیدار و به بیان دغدغه‌ها و مطالبات خود پرداختند.

دیگر خبرها

  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول
  • ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب
  • خطیر: بعد از قهرمانی آسیا، امروز بزرگ‌ترین اتفاق برای باشگاه استقلال افتاد
  • علی خطیر: امروز بزرگ‌ترین اتفاق برای باشگاه استقلال بعد از قهرمانی آسیا رقم خورد
  • خطیر: استقلال انشاالله برای قهرمانی سوم در آسیا آماده می‌شود
  • خطیر:گرفتن حق امضای من درست نیست، بعضی دنبال هیجان هستند/ امروز بهترین اتفاق بعد از انقلاب برای استقلال بود+فیلم
  • وعده بزرگ وزیر اقتصاد به پرسپولیس و استقلال
  • تبلور موقوفات منفعتی در نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف و امور خیریه
  • وعده ایران برای نابودی ظلم جهانی قطعی است
  • رهبر انقلاب: تعداد موشک‌ موضوع فرعی است، موضوع اصلی ظهور قدرت اراده ملت ایران است