Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛ حجت الاسلام سید امین‌الله حجازی در خطبه های نماز جمعه این هفته گچساران گفت: در عصر غیبت رسالت عالم و وظیفه مردم در مقابل عالم مشخص شده است.

وی افزود: در عصر غیبت عالم و فقیهی که تمام شرایط را داشته باشد راه را ترسیم می‌کند و مردم را از دام‌هایی که شیطان برای انسان پهن کرده است نجات می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجازی تصریح کرد: عالم، انسان را از بدی‌ها نجات می‌دهد و با حکم عالم مجاهد به میدان می‌آید و بر تک تک مومنین واجب است که از فرمان چنین عالمی اطاعت کنند.

امام جمعه گچساران با اشاره به عالم و فقیه زمانه گفت: امام راحل وقتی مملکت را در خطر دیدند و حتی شرف و عزت مملکت را در خطر دیدند بارها و بارها نصحیت کردند و پیام‌های بسیاری را فرستادند.

حجازی عنوان کرد: امام چنین خطری را احساس کرد که محمد رضا پهلوی نمی‌فهمید و به میدان آمد که مشاهده کردیم هزاران نفر از ملت ایران به میدان آمدند.

وی اذعان کرد: امام با قدرت ورود کرد و قانون کاپیتولاسیون را باطل اعلام کردند و آن را مایه ننگ می‌دانستند.

امام جمعه گچساران عنوان کرد: وضع امروز را با دوران طاغوت مقایسه کنیم و مشاهده کنیم که دیروز و امروز چه تفاوتی داشته است و این را عالم ایجاد کرده است.

حجازی ادامه داد: این همه عناد و کینه و دشمنی دشمنان با ایران اسلامی وجود عزت قدرت و سربلندی این مملکت است.

وی با اشاره به ایام حزن انگیز ایام فاطمیه و با تشکر از برگزار کنندگان مراسم در این چند روز گفت: باید سعی کنیم مراسمی در شان آن حضرت و شهرستان برگزار کنیم.

امام جمعه گچساران در ادامه با اشاره به دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و تبریک این روز به حضرت ولی عصر(عج)، امام خامنه‌ای و مردم ولایت مدار و قدرشناس ایران اسلامی تصریح کرد: آن چیزی که وظیفه بزرگان است این است که وضعیت امروز را با گذشته برای نسل جوان بیان کنند.

وی ادامه داد: هر چند امروز از وضعیت رفاهی راضی نیستیم اما باید عنوان کرد خدماتی که در نظام جمهوری اسلامی داده شد قابل قیاس با گذشته نیست.

حجازی عنوان کرد: امروز وضعیت آسفالت راه‌ها، روستاها و ضعیت علمی، افزایش دانشگاه‌ها را به عینه می‌توان دید و یادمان نمی‌رود در دوران طاغوت خیلی وقت‌ها پیش می‌آمد که آرد و نان هم پیدا نمی‌شد.

امام جمعه گچساران افزود: امروز رشد علمی، نظامی، معیشتی کشور ما دشمنان را به هراس انداخته است و آنها از عزت ایران اسلامی به هراس آمده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: امروز ملت ایران زمینه ساز ظهور امام زمان(عج) است و این موجب بیم دشمنان شده است.

حجازی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در درس از خارج فقه که فرمودند آمریکا می‌خواهد منطقه روی خوش نبیند، بیان کرد: امروز ملت‌های مسلمان باید هوشیارتر نسبت به گذشته باشند چرا که آمریکا تلاش می‌کند با ایجاد امثال داعش و کشتار و خونریزی ملت‌ها را به جان هم بیندازد.

انتهای پیام/د

ستاد نماز جمعه گچساران

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۶۷۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی شهر ایلام

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ ستاد برگزاری نماز جمعه شهرستان ایلام اعلام کرد: این آیین معنوی در شهر ایلام به امامت حجت الاسلام و المسلمین کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در مصلی امام خمینی (ره) این شهر اقامه می‌شود.  

دیگر خبرها

  • سردار فدوی: امام خمینی (ره) خبیثان آمریکایی و صهیونیسم را مورد حمله مستقیم قرار داد/ 92 درصد از کشورهای جهان طی 200 روز گذشته، همان مطالب 60 سال پیش امام خمینی در خصوص آمریکا را تکرار کردند
  • نقش ماموستا ملااحمد فخری در مبارزه با گروهک‌های معاند کم نظیر بود
  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی شهر ایلام
  • سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی
  • برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • ماموستا ملااحمد فخری؛ امام جمعه سابق جوانرود درگذشت
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • جامعة المصطفی مولود مبارک انقلاب اسلامی است
  • رسیدن به سن تکلیف آغاز مرحله جدید زندگی است