Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-19@03:59:05 GMT

چرا انقلاب کردیم؟

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۶۷۸۳۶

چرا انقلاب کردیم؟

شاید برای ذهن پرسشگر جوانان امروز این مسئله تداعی شود که چرا انقلاب کردیم؟، مجموعه پوسترهای ذیل در راستای پاسخگویی مجمل به این سوال است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رودآور؛ در آستانه آغاز چهلمین سال از پیروزی انقلاب اسلامی هستیم، شاید جوانان و نسل کنونی این سوال را بپرسند که چرا انقلاب کردیم؟ 

از این رو قرارگاه ضدصهیونیستی کمیل مجموعه پوسترهای مرتبط با جواب این سوال را برای انتشار در اختیار سایت خبری رودآور قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

انتهای پیام

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۶۷۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبات امنیت یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است

فرمانده گروه شهید حمزه صادقی مشهد گفت:ثبات امنیت به عنوان یکی از مهمترین دستاورد های مهم و اثرگذار در کشور بوده و آن هم به خاطر فداکاری و ایثارگری های شهداست. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا(ع)، سرهنگ علی ربیعی در آیین تحلیف و اخذ سردوشی فراگیران وظیفه هنگ آموزشی این منطقه با اشاره به امنیت موجود در کشور، اظهار داشت: امنیت موجود در کشور یکی از مهم‌‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است و این امنیت در بسیاری از کشورها که داعیه‌دار امنیت هستند، وجود ندارد و ما باید قدر این نعمت را بدانیم.

وی با بیان اینکه تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی برای جوانان ضروری است، افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند امروز باید این دستاوردها را در قالب جهاد تبیین برای نسل جوان بازگو کرد.

ربیعی به هجمه‌های چند جانبه دشمنان علیه ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمنان سعی دارند تا دستاوردهای انقلاب را بپوشانند و نا امیدی را بین مردم و جوانان ترویج دهند.

فرمانده گروه شهید حمزه صادقی با بیان اینکه جوانان در ارتش باعث تزریق انرژی و شادابی به این بدنه می‌شوند، عنوان کرد: سربازان وظیفه از جایگاه و ارزش بالایی در نیروهای مسلح برخوردار هستند.

وی در پایان با تاکید بر وفاداری کارکنان وظیفه پدافند هوایی شمال شرق به سوگند سربازی خود، خاطرنشان کرد: کارکنان وظیفه منطقه پدافند هوایی شمال شرق بر سوگند سربازی خود با امام زمان (عج) و نایب بر حق ایشان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تا پای جان وفادار خواهند بود و تجدید سوگند امروز، فرصتی برای بیشتر اندیشیدن درباره روش‌ های انجام بهتر وظیفه سربازی و ارتقا بصیرت، دینداری و ولایت مداری ما در دوران فتنه هاست.

به گزارش تسنیم، در این مراسم پس از ادای سوگند نامه توسط کارکنان وظیفه و خواندن خطابه توسط نمایندگان قدیم و جدید، توسط سرهنگ علی ربیعی از کارکنان وظیفه نمونه در طول دوره تقدیر شد.

انتهای پیام/282/

دیگر خبرها

  • جابه جایی دو مدیر مجموعه ورزشی/ خمارلو به انقلاب رفت
  • وزیر ورزش و جوانان: سامانه سوت‌زنی در مبارزه با فساد است
  • عکس| وزیر ورزش از سامانه سوت رونمایی کرد
  • دسیسه نکنند بازهم قهرمان می شویم/ شاید باید در فوتبال انقلاب شود
  • ۲۶ اسفند سال ۱۳۶۵ سرانجام «سید مهدی هاشمی» به جنایت‌های خود و گروهش اعتراف کرد / شتابان به سوی تاریکی
  • شتابان به سوی تاریکی
  • ۵۶۰ اثر به جشنواره داستانک ملی فلسطین در لرستان ارسال شد
  • آشنایی با سری کتاب‌های فرمول بیست گاج (آمادگی برای امتحان‌های نهایی)
  • مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان قدس معارفه شد
  • ثبات امنیت یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است