Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اهواز - ايرنا - تيم هندبال بهمن بهبهان در هفته سيزدهم رقابت هاي ليگ برتر بانوان کشور در مصاف با حريف خود تن به شکست داد.

به گزارش ايرنا تيم بهمن بهبهان روز جمعه در چارچوب مسابقات ليگ برتر هندبال بانوان در خانه رو در روي تيم هيات هندبال اصفهان قرار گرفت که با نتيجه 17 بر 27 مغلوب حريف خود شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تيم بهبهان که اولين حضورش را در ليگ برتر هندبال کشور تجربه مي کند عملکرد قابل قبولي از خود به نمايش نگذاشته و در صورت ادامه اين روند يکي از گزينه هاي سقوط به ليگ پايين تر خواهد بود.
در حال حاضر تيم بهمن بهبهان با يک بازي کمتر نسبت به حريفان خود،بدون کسب امتياز در انتهاي جدول رده بندي جاي گرفته است و بايد منتظر ماند و ديد در ادامه راه چه نتايجي کسب خواهد کرد.
تيم بهمن بهبهان به دليل کناره گيري چند تيم از ليگ برتر هندبال بانوان به طور ناخواسته وارد ليگ برتر شد و زمان کافي براي آماده سازي را از دست داد که اين موضوع در نتيجه نگرفتن اين تيم بسيار اثرگذار بود.
/6002/9879
خبرنگار: محمد شاکري**انتشار: کبري آقازري
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۶۷۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته سی و ششم لیگ جزیره/ هم آرسنال برد هم سیتی

دو تیم مدعی آرسنال و سیتی حریفانشان را در لیگ برتر شکست دادند.

به گزارش ایسنا، منچسترسیتی با برتری ۵ بر یک برابر ولورهمچتون نشان داد هیچ نشانه ای از تزلزل ندارد و مدعی جدی قهرمانی است.

در این دیدار ارلینگ هالند پوکر کرد و چهار بار برای تیمش گلزنی کرد که دو گل از روی نقطه پنالتی بود. 

خولیان آلوارس دیگر گل سیتی را به ثمر رساند و هوانگ هی چان نیز برای ولورهمپتون گلزنی کرد.

پیش از این بازی آرسنال صدرنشین در ورزشگاه امارات لندن پذیرای بورنموث بود و میهمان رده نهمی خود را با نتیجه ۳ بر صفر شکست داد.

بوکایو ساکا از روی نقطه پنالتی، لئاندرو تروسار و  دکلان رایس برای توپچی ها گلزنی کردند.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس آرسنال ۸۳ امتیاز دارد و منچسترسیتی با ۸۲  امتیاز دوم است. همچنین لیورپول با ۷۵ امتیاز در رده سوم است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هفته سی و ششم لیگ جزیره/ هم آرسنال برد هم سیتی
  • بارش شدید باران همراه با طوفان در بهبهان + فیلم
  • پایان مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی با معرفی تیم‌های برتر
  • تداوم شکست بوکسورهای ایرانی در مسابقات قهرمانی امید و جوانان آسیا
  • برنامه دور برگشت لیگ برتر روئینگ و اسلالوم
  • ستارگان خور لارستان، قهرمان لیگ دسته دو کشور و نماینده فارس در لیگ دسته اول شد
  • ستارگان خور لارستان، قهرمان لیگ دسته دو هندبال بانوان کشور شد
  • صعود مدعیان به نیمه‌نهایی رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی
  • صعود نمایندگان لارستان و خراسان جنوبی به لیگ دسته یک هندبال بانوان
  • سیزدهمین بازی بدون شکست مس رفسنجان