Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان با بیان اینکه ناکارآمدی مسئولان خیانت به انقلاب است، گفت: بچه هیئتی ها باید زمینه ساز پیشرفت و ارتقا در تمام امور جامعه باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از «دیارباران»، حجت الاسلام سعید مهدوی صبح امروز جمعه در سومین همایش جامعه ایمانی مشعر ویژه هیئت های مذهبی استان گیلان در سالن همایش دانشگاه آزاداسلامی واحد رشت با بیان اینکه در روزهای آخر الزمانی بسر می بریم، اظهار کرد: مدعوین امروز از هر قشری جز خادمان و دوستداران اهل بیت(ع) هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه امروز در جنگ بین حق و باطل قرار گرفتیم، گفت: در دوران ۸سال دفاع مقدس جوانان با ذکر یاحسین(ع) مانع دست اندازی دشمن شدند و یک وجب از خاک میهن را از دست ندادند.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان با اشاره به شدت و افزایش جنگ‌نرم، بیان کرد: امروز هجمه دشمن علیه دین، حاکمیت دینی و روحانیت بسیار زیادی شده است.

مهدوی افزود: خدمت و منفعت به خلق و ایمان به خدا، در شرایط امروز به نوعی پشتیبانی از اهل بیت(ع) و آمادگی سازی جهان برای آغاز و ظهور نظام امام زمان(عج) است.

وی با بیان اینکه برخی مسئولان با کم کاری بطور غیرمستقیم به دشمن کمک می کنند، افزود: در جنگ حق و باطل امروز باید اعتماد تمام مستضعفین جهان را در تمام حوزه های عمومی، مادی، معنوی، حوزه ای تمدن سازی را جمع کنیم.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان با بیان اینکه ناکارآمدی مسئولان خیانت به انقلاب است، گفت: بچه هیئتی ها باید زمینه ساز پیشرفت و ارتقا در تمام امور جامعه باشند.

مهدوی با بیان اینکه مجالس ذکر برای تمدن سازی اسلامی کافی نیست، گفت: یکی از مهمترین مؤلفه های ساخت تمدن نوین اسلامی ایجاد زمینه پیشرفت و توسعه و جذب اعتماد در سطح جهانی نسبت انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه فتنه گران با بحث های تمدن ساز خود به بحث سبک زندگی اسلامی خدشه وارد کردند، گفت: ناکارآمدی برخی مسئولان باعث ناامیدی مردم می شود و این در حالی است که جواب این ناکارآمدی را بچه مذهبی ها و روحانیت باید پاسخگو باشند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۶۷۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت گام به گام هند در صنعت فضایی

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از نیوساینس، آژانس فضایی هند در سال‌های اخیر بسیار موفق بوده و اعتبار این کشور را در صحنه جهانی افزایش داده است. اگرچه هند دیر به صحنه عملیات‌های اجرایی فضایی پیوست، اما آژانس فضایی این کشور برای دهه‌ها به آرامی و پیوسته در حال رشد بوده و همسو با فعالان این صنعت پیش رفته است. 

رئیس سازمان فضایی هند می‌گوید: «آنچه اکنون می‌بینید محصول چهار دهه سرمایه‌گذاری جدی در این برنامه است که بسیاری از مردم آن را به‌عنوان برنامه‌ای نامناسب و غیر ضروری برای یک کشور در حال توسعه می‌دانستند و رد می‌کردند، اما معلوم شد که در تمام مدت تصمیم هوشمندانه‌ای بوده است» و منجر به این موضوع شد، کشوری که در گذشته معمولا به عنوان یک کشور در حال توسعه شناخته می‌شد در دهه‌های گذشته توانست در حوزه فضا فعالیت‌های بسیار موفقی انجام دهد و یکی از فعالان اصلی این صنعت به شمار آید.

یکی از عواملی که حضور هند در فضا را تقویت کرده است، تلاش‌های طولانی مدت این کشور برای توسعه و بهبود فناوری‌های نوین است. برنامه فضایی هند از سال ۱۹۶۹ شروع شد و از آن زمان تاکنون، هند توانسته است بهبود‌های چشمگیری در زمینه‌های مختلف مانند ساخت ماهواره، پرتاب موشک‌ها و سایر فعالیت‌های فضایی داشته باشد.

توانایی‌های هند در توسعه و پرتاب موشک و ماهواره به این کشور این امکان را داده که خدمات جهانی دقیق‌تر و قابل اعتماد تری را در زمینه مدیریت آب، کشاورزی، حفاظت زیست‌محیطی و مدیریت بلا‌های طبیعی ارائه دهد.

در نتیجه، هند به دلیل پتانسیل بالای فضایی خود، به یکی از اعضای مهم سازمان‌های بین المللی تبدیل شده و توانسته است با فعالیت‌های ثمربخش به پیشرفت خود در این عرصه مهر تایید بزند.

می‌توان گفت که هند با تلاش‌های مستمر و پیگیری اهداف بلند مدت، به یکی از قدرت‌های برجسته در فضای بین‌المللی تبدیل شده است و با گذر زمان احتمالا نقش بزرگتری در عرصه فضایی جهان ایفا می‌کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بیداری غرب، پیام امامت انقلاب اسلامی ایران است
  • پیشرفت گام به گام هند در صنعت فضایی
  • ایران اسلامی امنیت، عزت و افتخار خود را مرهون خون شهدا است
  • رویداد گفتاورد ملی نخبگان برگزار می‌شود
  • جامعه‌ای برهنه نبوده‌ایم بلکه متنوع به لحاظ حجاب بوده‌ایم | طرفداران جمهوری اسلامی کلاه بر سرش گذاشتند | تمام جهان را در مقابل‌مان قرار داده‌ایم
  • فعالیت در زمینه گام دوم انقلاب؛ توقعی به جا از تهران تایمز است
  • خسروپناه: دستاوردهای دانش‌آموزان سمپادی تمدن نوین اسلامی را محقق کرده است
  • دیدار مسئولان و کارگزاران حج با رهبر انقلاب تا ساعتی دیگر
  • طهرانچی: بانوان باید برای نقش‌آفرینی‌های جدی در جامعه آماده شوند
  • شانزدهمین جلسه کافه انجمن برگزار شد