Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-03-28@20:09:07 GMT

اولین 3 امتیاز ساغلام با تراکتور با برد 3 گله!

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۶۸۱۹۶

به گزارش وانانیوز، 

دیدار تیم‌های پدیده مشهد و تراکتورسازی از ساعت 14:30 در ورزشگاه امام رضا(ع) برگزار شد که نیمه اول این مسابقه با نتیجه  بدون گل به پایان رسید.

گلها:مهدی مهدی پور 52 و احسان پهلوان 83 و 2+90 برای تراکتورسازی

داور: پیام حیدری 

کمک‌ها: علی میرزابیگی و فرهاد فرهادپور 

اخطار: محمدرضا خلعتبری، محمد حسین مرادمند، عبدالله حسینی و امین قاسمی نژاد (پدیده)، ارسلان مطهری و محمد ابراهیمی (تراکتورسازی)

اخراج: محمد حسین مرادمند(پدیده)

در این نیمه شاهد بازی مهیجی از سوی دو تیم بودیم و خلعتبری و مرادمند در اواسط نیمه اول می‌توانستند دروازه حریف را باز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آن سو ضربه ارسلان مطهری را جلالی به خوبی دفع کرد که این نیمه با تساوی بدون گل به پایان برسد. در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم خطای مرادمند در پشت محوطه جریمه  باعث شد تا هم داور این بازیکن را از زمین اخراج کند و هم اینکه مهدی‌پور روی یک ضربه زیبا تراکتورسازی را از حریفش در خانه پیش بیندازد.

در ادامه تراکتورسازی از هم می‌توانست به گل برسد اما احسان پهلوان از روی خط دروازه پدیده توپ را به شکلی عجیب به آسمان فرستاد تا آه از نهاد طرفداران تراکتورسازی بلند شود.

در دقیقه 82 مسابقه احسان پهلوان دومین گل را وارد دروازه کرد تا ساغلام خوشحال شود اما در ادامه باز هم پهلوان با عبور از مدافعیان و گلر پدیده در دقیقه 90+3 گل سوم تیمش را به ثمر رساند تا مربی ترک‌تبار اولین برد را با تراکتورسازی به دست بیاورد. سرخپوشان تبریز آخرین بار در هفته شانزدهم لیگ به برتری رسیده بودند.

تراکتورسازی با این برد 25 امتیازی شد و پدیده در ادامه روند ناکامی‌های خود با 23 امتیاز جایش را با تراکتورسازی عوض کرد.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۶۸۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام ترکیب تیم ملی ایران مقابل ترکمنستان

به گزارش قدس آنلاین، امیر قلعه نویی سرمربی تیم‌ملی ایران ترکیب این تیم را برای دیدار برگشت امروز مقابل ترکمنستان در دور دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ را مشخص کرد که به شرح زیر است:

سیدحسین حسینی، شجاع خلیل زاده، رامین رضاییان، محمدحسین کنعانی‌زادگان، میلاد محمدی، سعید عزت الهی، محمد قربانی، محمد محبی، سامان قدوس، مهدی قایدی و مهدی طارمی.

دیگر خبرها

  • بهانه عجیب؛ تابلوی ورود ممنوع زنان در پرتماشاگرترین بازی هفته!
  • تابلوی ورود ممنوع زنان در پرتماشاگرترین بازی هفته
  • انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶| ترکمنستان صفر ایران یک/ صعود تیم ملی به دور سوم با پیروزی در «شِبه آسفالت» عشق آباد+فیلم
  • برتری ایران مقابل ترکمنستان در نیمه نخست
  • انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶| برتری یک نیمه ای ایران مقابل ترکمنستان با گلزنی قائدی
  • چگونه استقلال و سپاهان در هفته ۲۱ بهترین شدند؟
  • ترکیب ایران برابر ترکمنستان
  • ترکیب تیم ملی ایران مقابل ترکمنستان
  • اعلام ترکیب تیم ملی و یک سورپرایز!
  • اعلام ترکیب تیم ملی ایران مقابل ترکمنستان