Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت پرسپولیس گفت: برانکو ایوانکوویچ باید با برنامه دقیق‌تری برای موفقیت در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس را هدایت کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مجتبی محرمی در خصوص حضور خود در تمرین پرسپولیس پیش از بازی این تیم مقابل سپاهان اصفهان در هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر گفت:

وظیفه خودم می دانستم به تمرین پرسپولیس بروم و بابت حضور افشین پیروانی در پست جدیدش به او تبریک بگویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خیلی خوشحالم که بدنه پرسپولیس کاملا سرخ باقی ماند و امیدوارم اتفاقات خوبی در انتظار این تیم باشد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص احتمال بازی دفاعی سپاهان مقابل پرسپولیس اظهار داشت:

بعید می دانم این تیم بخواهد دفاع صرف داشته باشد. با اینکه سرمربی خودش را عوض کرده است اما این تیم اصالت بالایی دارد و نمی خواهد حریف دست و پا بسته ای در رقابت های لیگ برتر برای پرسپولیس باشد.

مجتبی محرمی درباره احتمال قهرمانی زودهنگام پرسپولیس در لیگ برتر تصریح کرد:

اتفاقا همین موضوع را با بازیکنان پرسپولیس در گفتگویی که در تمرین با آنها داشتم بیان کردم. این تیم باید برای خروج از فشار بازی های متوالی‌اش در رقابت های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا تکلیف خودش را هر چه زودتر در بازی های داخلی مشخص کند. به هر حال نباید فراموش کنیم پرسپولیس نمی تواند در پنجره نقل و انتقالاتی تابستانی سال آینده شرکت کند و باید با همین بازیکنان به خواسته هایش برسد. پس بهتر است پرسپولیس با قهرمانی زودهنگام در ایران خودش را برای رقابت های آسیایی آماده کند و بازیکنانش دچار خستگی نشوند.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۶۸۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنگ در لیگ برتر حالا جذاب‌ شد!

به گزارش "ورزش سه"، آخرین بازی معوقه از رقابت‌های لیگ برتر بیست و سوم هم امروز مقابل سپاهان و ذوب‌آهن برگزار شد که طلایی پوشان با نتیجه یک بر صفر برنده آن شدند.

با برگزاری این دیدار معوقه حالا تعداد بازی‌های هر 16 تیم حاضر در مسابقات به 23 مسابقه رسیده و همه تیم‌ها در این تعداد بازی شرایط یکسانی دارند.

با یکسان سازی شرایط تیم‌ها از نظر تعداد بازی و اتمام بازی‌های معوقه، حالا رقابت در لیگ برتر جذاب‌تر خواهد شد. تیم‌های لیگ برتری حالا هرکدام 7 بازی در مسابقات دارند که در این بازی‌ها برای ارتقای جایگاه خود تمام تلاش شان را به کار خواهند کرد.

بی‌شک رقابت‌های لیگ برتر از این پس می‌تواند جذاب‌تر از قبل دنبال شود؛ رقابت در بالا و پایین جدول برای قهرمانی و بقا و حتی جنگ تیم‌های میانه جدولی برای کسب رتبه‌ای بهتر در پایان فصل می‌تواند مسابقات زیبایی را پیش روی علاقه‌مندان به فوتبال در ایران قرار بدهد.

دیگر خبرها

  • پنالتی پرسپولیس مقابل صنعت نفت درست بود؟ 
  • مهاجم جدید پرسپولیس بی‌اثر بود (عکس)
  • کلوپ: حالا کاملاً روی بردن لیگ برتر تمرکز می‌کنیم
  • اوسمار ویرا: این نتیجه عالی است
  • نتیجه ۳ بر صفر عالی است/ کارمان را انجام دادیم!
  • پنالتی و گل اول پرسپولیس درست بود؟
  • اوسمار: نتیجه ۳ بر صفر عالی است
  • جنگ در لیگ برتر حالا جذاب‌ شد!
  • بررسی بازی‌های باقی‌مانده پرسپولیس تا پایان فصل
  • بازی‌های باقی‌مانده پرسپولیس/ سرخ‌ها دور رفت از این ۷ بازی یک امتیاز کمتر از استقلال گرفتند!