Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@14:13:36 GMT

رهبران رئال می‎خواهند «زیدان» در تیم بماند

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۶۸۴۸۳

رهبران رئال می‎خواهند «زیدان» در تیم بماند

بازیکنان رئال مادرید حامی زیدان هستند و تصور تیمشان بدون حضور زیدان برایشان انقدر سخت است که تصمیم گرفتند در ادامه راه او را سربلند کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، شکست خوردن توسط تیم فوتبال لگانس در رقابت‌های جام حذفی اسپانیا و فاصله ۱۹ امتیازی با بارسلونای صدرنشین در لیگ باعث شد حال و هوای اعضای تیم رئال مادرید چندی پیش در رختکن عوض شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای اولین بار در این فصل و در حالی که هنوز ۵ عنوانی که در سال ۲۰۱۷ کسب کردند را فراموش نکردند، بازیکنان تیم تصمیم گرفتند خودشان ایرادهایشان را پیدا کرده و در واقع از خودشان انتقاد کنند و نتیجه این بود که متوجه شدند بسیاری از کارها را به خوبی انجام ندادند.

در شرایط بحرانی بازیکنان بزرگ و رهبر تیم سعی کردند شرایط را تغییر دهند و تیم را رو به جلو هدایت کنند. نتیجه اما برای همه واضح بود و اولین موضوع مشترک و مهم این است که همه به زیدان اعتماد دارند و نگرانند که باعث ناراحتی او مخصوصا بعد از بازی مقابل لگانس شدند.

نگران این هستند که سرمربی فرانسوی بخواهد در پایان فصل از تیمشان جدا شود و این موضوع را اصلا دوست ندارند و به خاطر احترام زیادی که برایش قائلند سعی دارند همه تلاششان را بکنند تا این اتفاق نیفتد.

نکته‎ای که هنوز برای این تیم امیدوار و خوشحال کننده است، این است که سرخیو راموس، کریستیانو رونالدو، مارسلو، دنی کارواخال، لوکا مودریچ، تونی کروس، کیلور ناواس و ... که بازیکنان مهم و کلیدی تیم هستند هنوز نمی‌‏توانند رئال مادرید را بدون زیدان تصور کنند و از حضور او در مادرید خوشحالند و می‏‌خواهند برای سربلندی‎اش همه کار انجام دهند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۶۸۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق مشکوک ال‌کلاسیکو؛ شاهکار داوری یا دزدیده شدن گل بارسلونا؟

صحنه مشکوک عبور توپ بارسلونا از خط دروازه رئال مادرید را بررسی کرده‌ایم.

طرفداری | در اواسط نیمه اول بازی رئال مادرید و بارسلونا یکی از صحنه‌های مشکوک داوری اتفاق افتاد.

در دقیقه 28 بازی ال‌کلاسیکو در سانتیاگو برنابئو و روی ضربه کرنر ارسالی بازیکنان بارسلونا، لونین توپ را در دهانه دروازه برگشت می‌دهد. صحنه‌ای که بارسایی‌ها اعتقاد داشتند لونین از داخل دروازه توپ را بیرون کشیده است و حق آنها به نوعی خورده شده است. اما چه اتفاقی در این صحنه افتاد و آیا توپ بازیکنان بارسا به گل تبدیل شد یا نه؟ در این مطلب سعی می‌کنیم تا این صحنه را در هر دو روایت رئالی‌ها و آبی‌اناری‌ها بررسی کنیم.

روایت رئال مادرید؛ تمام توپ از خط عبور نکرده است

جالب آنکه در لالیگا خبری از فناوری خط دروازه نیست و بنابراین در این بخش تنها از گزارشات خبری و صحنه‌های ویدیویی مجبور به صحت این صحنه هستیم. رئال مادرید با انتشار این تصویر که برگرفته از Canal+ است معتقد هستند که تمام توپ از خط رد نشده و بنابراین طبق قوانین داوری، حتی اگر کوچکترین بخش از توپ روی خط باشد، توپ گل نشده است.

روایت بارسلونا؛ توپ گل شده است

اما بازیکنان بارسلونا و هواداران آنها به شدت به این صحنه معترض هستند. آنها اعتقاد دارند که گل سالم آنها در نیمه اول گرفته نشده است. جرارد رومرو خبرنگار مشهور بارسلونا با انتشار تصاویری معتقد است که گل آنها در ال‌کلاسیکو ربوده شده و باید باید گل شاگردان ژاوی را در اواسط نیمه اول می‌پذیرفت.

 

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • کمک دولت اسپانیا به رئال مادرید برای خرید امباپه
  • موندو افشا کرد: ملاقات فلورنتینو پرز با تیم داوری ال‌کلاسیکو پیش از شروع مسابقه
  • تونل‌های تا ۱۵طبقه زیرزمین به حماس اجازه می‌دهد پابرجا بماند | رهبران ارشد حماس کجا هستند؟
  • چرا باید برای کارلو آنچلوتی احترام قائل شویم؟
  • برتری رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با گل های زیدان و مک منمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2002/4/23) / فیلم
  • پاداش آنچلوتی به ستاره‌های رئال پس از پیروزی
  • راز فتح سیتی و بارسا: وقتی همه اشتباه می‌کردند
  • چهره خندان بازیکنان رئال مادرید هنگام ترک زمین پس از برد مقابل بارسلونا / فیلم
  • حضور تام بریدی در جشن رئال مادرید و ملاقات با بازیکنان این تیم + عکس
  • اتفاق مشکوک ال‌کلاسیکو؛ شاهکار داوری یا دزدیده شدن گل بارسلونا؟