Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@13:44:54 GMT

بسته ورزشی جمعه 13 بهمن ماه

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۶۸۵۲۴

بسته ورزشی جمعه 13 بهمن ماه

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در بسته ی خبری امروز، پایان همایش دو و میدانی بانوان در روستای قائم آباد نرماشیر، برگزاری پیاده روی خانوادگی در سیرجان، آغاز به کار رسمی صندوق مجازی انتقادات و پشنهادات هیئت اسکیت استان کرمان، ۹ انتصاب جدید در هیئت کشتی شهرستان کرمان و برگزاری مسابقات قویترین مردان کارگر استان کرمان پیگیری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

* پایان همایش دو و میدانی بانوان در روستای قائم آباد نرماشیر

به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر، همایش دو و میدانی بانوان در دو رده سنی نو جوانان به مسافت هزار و پانصد متر و بزرگسالان به مسافت سه هزار متر در روستای قائم آباد نرماشیر برگزار شد.

عادلی، رئیس هیئت دو و میدانی شهرستان نرماشیر گفت: در پایان این رقابت ها در رده نوجوانان، ریحانه کامرانزاده، زکیه جرجندی و زهرا جرجندی به ترتیب عناوین اول تا سوم را از آن خود کردند.

وی افزود: در رده سنی بزرگسالان نیز سهیلا دیناری، فاطمه سعادت مرتضوی و زهرا دستیار حقیقی مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

 

* برگزاری پیاده روی خانوادگی در سیرجان

پیاده روی خانوادگی امروز با حضور گسترده ی مردم از میدان کشتی تا پارک هادی (محل زیارتگاه شهدای گمنام) سیرجان برگزار شد.

در پایان این همایش به 40 شرکت کننده به قید قرعه هدایای نفیسی اهدا شد.

این همایش به صورت مشترک توسط جهاد نصر، هیئت کارگری، اداره ورزش و جوانان  و اداره کار و رفاه اجتماعی شهرستان سیرجان برگزار شد.

 

 

* صندوقی برای انتقادات و پیشنهادات جامعه اسکیت

رییس هیئت اسکیت استان کرمان از آغاز به کار رسمی صندوق انتقادات و پشنهادات این هیئت در فضای مجازی همزمان با آغاز ایام الله دهه ی مبارک فجر خبر داد.

امیررضا آشورماهانی، رئیس هیئت اسکیت استان کرمان با اشاره به پیشتاز بودن شبکه هاى اجتماعى در عرصه اطلاع رسانی و ایجاد ارتباطات متقابل با جامعه هدف،گفت: هیئت اسکیت استان کرمان به منظور بهره مندی از این نظرات سازنده، اقدام به راه اندازی صندوق انتقادات و پیشنهادات در شبکه تلگرام کرده است.

 وی تلگرام را یکی از جذاب ترین و پر کاربرترین شبکه هاى اجتماعى حال حاضر جهان دانست و افزود: با راه اندازی این صندوق در تلگرام، گام بلندی در راستای طرح تکریم ارباب رجوع برداشته می شود.

آشورماهانی با بیان اینکه امروزه استفاده از تلفن همراه در بین مردم بسیار فراگیر شده است، پیاده سازی چنین طرح های را عاملی مهم برای جذب رضایت بیشتر مخاطبان عنوان و تصریح کرد: سازمان ها و مؤسسات ورزشی از این طریق مى توانند گام بزرگی به منظور سهولت دسترسی به نظرات مخاطبان خود بردارند .

وی آغاز به کار رسمى این صندوق را همزمان با آغاز دهه مبارک فجر اعلام کرد و از همه مردم به ویژه جامعه بزرگ ورزش اسکیت استان خواست: انتقادات سازنده و پیشنهادات کاربردی خود را برای تسریع در امر خدمات رسانی بهتر از طریق تلگرام به شماره اختصاصی 09215493119 ارسال کنند.

 

 

 

* 9 انتصاب جدید در هیئت کشتی شهرستان کرمان

مراسم اعطای احکام انتصاب جدید 9 تن از مسئولان هیئت کشتی شهرستان با حضور علی مرادی معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان و جمعی از جامعه هیئت کشتی در محل سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان، علی مرادی، معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان در این گردهمایی گفت: اداره کل ورزش و جوانان همیشه یار و یاور خانواده کشتی کرمان بوده و خواهد بود و همچون ادوار گذشته از هیچ کمکی نه تنها برای کشتی بلکه برای تمامی رشته ها دریغ نخواهد کرد.

وی افزود: کشتی در کرمان فصل جدیدی را آغاز کرده است و با این کادر جوان و توانمندی که امروز من مشاهده کردم نوید روزهای روشن و پرافتخاری را قطعا خواهد داد.

مرادی ابراز امیدواری کرد: این هیئت با جدیت تمام و تکمیل کادر اجرایی خود بار دیگر حرکتی چشمگیر و رو به رو رشد به سوی اهداف از قبل برنامه ریزی شده خود بردارد.

در ادامه این جلسه در حضور همه مسئولان احکام مسئولان جدید هیئت کشتی شهرستان کرمان به شرح زیر اعطا شد:

امید کرد نژاد دبیر هیئت محمدرضا رنجبر مسئول کمیته مربیان کشتی فرنگی حمیدرضا امینایی مسئول کمیته مربیان کشتی آزاد دکتر داوود سلطانی نژاد مسئول کمیته پزشکی علی عبدالله نژاد مسئول کمیته داوران سعید کوهپایه زاده مسئول کمیته جدول نویسان مهدی ابوسعیدی مسئول کمیته اجرایی مسابقات حمید سهرابی مسئول کمیته استعدادیابی مجتبی زنگی آبادی رئیس هیئت کشتی زنگی آباد

در ادامه این گردهمایی توسط مسعود علی نخعی، نایب رئیس هیئت کشتی استان کرمان حکم ریاست مهدی رضایی به وی اهدا شد تا خانواده کشتی شهرکرمان به مدت دوسال شاهد فعالیت های رئیس جدید خود باشد .

 

* برگزاری مسابقات قویترین مردان کارگر استان کرمان

اولین دوره مسابقات قویترین مردان کارگر استان کرمان 15 بهمن جاری در شهرستان سیرجان برگزار شود.

این کار توسط هیئت ورزش کارگری شهرستان سیرجان با همکاری انجمن بدنسازی کارگران استان کرمان برگزار می شود.

انتهای پیام/ب

اخبار ورزشی کرمان

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۶۸۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود

شهردار کهریزک گفت: فضای ورزشی شهر کهریزک با کمبود ۳۰ درصدی مواجه است که این کمبود در سالن‌های ورزشی بسیار محسوس است و خانه کشتی در این راستا افتتاح خواهد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، علی کلهر در آئین کلنگ‌زنی خانه کشتی کهریزک با اشاره به لزوم افزایش سرانه ورزشی در کهریزک گفت: با توجه به توسعه شهر کهریزک و جمعیت ساکن در این منطقه فضای ورزشی شهر کهریزک با کمبود 30 درصدی مواجه است که این کمبود در سالن‌های ورزشی بسیار محسوس است.

وی افزود: با توجه به اعلام نیاز در حوزه ورزش، در جلسات متعددی هماهنگی‌های لازم برای احداث خانه کشتی با مساحتی در حدود 3 هزار مترمربع با دسترسی مناسب برای علاقه‌مندان و مراجعان صورت گرفت.

شهردار کهریزک در ادامه گفت: این پروژه در دو مرحله اجرایی می‌شود که اعتبار فاز نخست این پروژه 25 میلیارد تومان و مرحله دوم نیز با اعتباری در حدود 30 میلیارد تومان از امروز آغاز خواهد شد و تلاش می‌کنیم تا دهه فجر امسال افتتاح شود.

کلهر تصریح کرد: کهریزک مهد ورزش‌های پهلوانی، کشتی، کاراته و ... است، لذا در این مجموعه تمهیدات لازم جهت این ورزش‌ها اندیشیده شده و مجهز خواهد شد.

شهردار کهریزک خاطرنشان کرد: در این مجموعه علاوه بر فضای ورزشی، سالن اجتماعات و خوابگاه ورزشی نیز طراحی شده و تلاش می‌کنیم این فضا را در جهت ورزش قهرمانی و پهلوانی تجهیز کنیم تا فضایی مناسب برای افتخار آفرینی جوانان شهر کهریزک فراهم شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری نیز با اشاره به لزوم ارتقای خدمات ورزشی در بخش کهریزک گفت: سرانه بخش کهریزک بسیار پایین است و نیاز است که در این منطقه پروژه‌های ورزشی تعریف و اجرایی شود.

حسن یوسف‌زاده افزود: امیدواریم با هم‌افزایی دستگاه‌های خدمات‌رسانی بخشی از کمبودهای ورزشی کاهش و سرانه ورزشی این منطقه ارتقا یابد.

کشف انبار 10 میلیاردی بلور قاچاق در کهریزک

یوسف زاده خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه کهریزک استعدادهای زیادی در بخش کشتی و رزمی دارد، با افتتاح این پروژه در آینده‌ای نه چندان دور شاهد بروز و ظهور استعدادهای زیادی در این حوزه خواهیم بود که موجب افتخار آفرینی در شهر و کشور خواهند شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شهرداری همدان در جذب شهروندان به ورزش خلاقانه عمل کند
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد
  • جنوب کرمان ظرفیت افتخارآفرینی بیشتر در زمینه ورزش دارد
  • کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود
  • هیچ مسئولی نمی‌تواند طلبکار رشته کشتی باشد / نمی‌خواهم نفر اول تیم ملی باشم!
  • اعلام جزئیات حمایت مؤثر و مستمر از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش
  • وکیل: مقابل بی‌نظمی و اخلال در فوتبال می‌ایستیم
  • تصمیم کمیته انضباطی برای حضور مختاری در تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار