Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-29@20:22:31 GMT

کیف قاپان محله فلسطین به دام پلیس افتادند

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۶۸۷۰۳

کیف قاپان محله فلسطین به دام پلیس افتادند

به گزارش سرویس حوادث جام نیـوز، سرهنگ غلامرضا یوسفوند رئیس کلانتری ۱۰۷ فلسطین اظهار کرد: با شکایت تعدادی از شهروندان در خصوص کیف قاپی‌های مکرر از سوی دو موتورسوار سارق، پرونده‌ای در این زمینه تشکیل و تیمی از ماموران تجسس این کلانتری برای شناسایی متهم وارد عمل شدند.


این مقام انتظامی عنوان داشت: طی بررسی‌ها و تحقیقات انجام شده مشخصات ظاهری متهمان و موتورسیکلتشان به دست آمد و در اختیار ماموران گشت‌های انتظامی این کلانتری قرار گرفت و از سوی پیام‌های هشداری در خصوص مراقبت‌های لازم برای پیشگیری از سرقت و کیف قاپی به شهروندان ارائه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی بیان داشت: این اقدامات ادامه داشت تا اینکه روز گذشته ماموران یکی از گشت‌های انتظامی این کلانتری متهمان تحت تعقیب را در خیابان شفیعی مشاهده و به تعقیب آن‌ها پرداخت.


سرهنگ یوسفوند، تصریح کرد: متهمان که متوجه حضور پلیس شده بودند سعی کردند با انجام حرکات خطرناک و مارپیچ از دست قانون فرار کنند، اما سرعت عمل و تیزهوشی پلیس به آن‌ها این امکان را نداد و در نهایت با شلیک هوایی پلیس هر دو متهم جبور به توقف و تسلیم شدند.

وی اظهار داشت: متهمان به کلانتری منتقل شدند و تحت بازجویی‌های انجام شده به جرایم خود مبنی بر سرقت از شهروندان اعتراف کردند و در بازرسی از وسایل همراهشان سه کیف مسروقه زنانه که در همان روز به سرقت برده بودند، کشف شد.

رئیس کلانتری ۱۰۷ در پایان اظهار داشت: از طریق بررسی‌های انجام شده مالباختگان شناسایی شدند و ضمن دعوت به کلانتری اموال مکشوفه به آن‌ها باز گردانده شد و متهمان نیز با شکایت مالباختگان جهت تحقیقات بیشتر به پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.

 

باشگاه خبرنگاران

 

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۶۸۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان سابقه دار ماهدشت با ۲۵ فقره سرقت دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ پیمان گودرزی گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی مأموران کلانتری ۲۶ ماهدشت پنج سارق سابقه دار و حرفه‌ای که در زمینه سرقت در این منطقه فعالیت داشتند، شناسایی شدند.

وی مطرح کرد: در ادامه مأموران با ایجاد گشت‌های محسوس و نامحسوس در مناطق فعالیت این سارقان، هر پنج متهم را در حین سرقت دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

سرهنگ گودرزی بیان کرد: متهمان در بازجویی‌های اولیه پلیس به ۲۵ فقره سرقت اماکن خصوصی، داخل خودرو و احشام اعتراف کردند و دو دستگاه موتورسیکلت سرقتی نیز از آنان کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج با بیان اینکه سارقان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، عنوان کرد: تمام مالباختگان این پرونده شناسایی شده‌اند.

وی در پایان از شهروندان خواست هشدارهای انتظامی در خصوص پیشگیری از سرقت را جدی بگیرند و هرگونه مورد مشکوک را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6092141

دیگر خبرها

  • ماجرای تیراندازی در دولت‌آباد چه بود؟
  • ماجرای تیراندازی در دولت آباد چه بود؟
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد
  • سارقان سابقه دار ماهدشت با ۲۵ فقره سرقت دستگیر شدند
  • کمبود کلانتری در تهران/ کلانتری‌ها دیجیتال می‌شوند
  • جزییات و شیوه قتل بازپرس ویژه و قاضی سابق در آمل
  • دستگیری ۵ نفر در ارتباط با قتل بازپرس سابق در آمل
  • جزییات قتل بازپرس سابق در آمل؛ ۵ نفر دستگیر شدند
  • متهمان به قتل در آمل دستگیر شدند
  • دستگیری دو متهم به قتل در آمل