Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسن کاملی فر روز جمعه در یادواره شهدا و سرداران شهید حوزه 2 فتح مراغه افزود: شهدا قهرمانان واقعی نظام جمهوری اسلامی هستند که در روز های سخت جان خویش را در راه دفاع از نظام و آرمان های اسلامی در طبق اخلاص گذاشتند.
وی ادامه داد: از اولین روز پیروزی انقلاب اسلامی تا امروز و در 39 سال، نظام اسلامی همواره مورد غضب استکبار جهانی بوده و روزی را سراغ نداریم که توطئه ای از دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب علیه کشورمان نباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: امروز نیز دشمنان آگاه و با تجربه و دوستان نادان و ناآگاه در تلاش برای تبرئه رژیم پهلوی و زیرسئوال بردن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با وجود این همه پیشرفت ها و موفقیت ها هستند.
مسئول نمایندگی سپاه عاشورا گفت: عده ای این همه پیشرفت های علمی و دستاورد های با افتخار انقلاب اسلامی را نادیده گرفته و با نادانی و جهل این نظام مقدس جمهوری اسلامی را که با خون پاک این شهیدان بدست آمده است زیر سئوال می برند.
حجت الاسلام کاملی فر با بیان اینکه قدرت و اقتدار نظام اسلامی مورد اذعان قدرت ها و کشورهای مختلف جهان است افزود: این همه افتخار ودستاوردهای انقلاب اسلامی در هیچ زمینه ای قابل مقایسه با رژیم پهلوی نیست لیکن عده ای غافل و نادان و سلطنت طلب می خواهند رژیم طاغوت را مقبول جلوه دهند.
وی مدیریت و ایستادگی امام و رهبری را در مواقع حساس، عامل اقتدار و عظمت ایران اسلامی عنوان کرد و ادامه داد: نوک پیکان دشمن همواره به سوی ولایت فقیه و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج بوده است.
وی اضافه کرد: تلاش دشمن جداکردن مردم از نظام اسلامی بوده زیراکه حضور و پشتوانه مردمی از عوامل اقتدارنظام است.
وی گفت: ولایت فقیه رمز پیروزی و بقای این نظام بوده و دشمن از طریق اعمال تحریم ها و بزرگنمایی ضعف های اقتصادی در صدد ضربه زدن به انقلاب اسلامی و ملت است .
وی وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را یک واقعیت دانست و افزود: کسی نمی تواند این مشکلات را انکار کند اما نباید در اعتراض به آن، آلت دست دشمنان قسم خورده قرار گیریم.
وی راه شهدا را راه امامت و ولایت عنوان کرد و اضافه کرد: حمایت از ولایت و تبعیت از ولایت فقیه همواره نکته مشترک تمامی وصیت نامه شهداست.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
خبرنگار: ابراهیم مطلوبی**انتشار:عیسی عطاپور**
3077/7487
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۶۸۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ در این مراسم حاضران ضمن قرائت فاتحه و نثار شاخه گل به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

در ادامه مسئولان با حضور در منزل شهید عبدالله جنگلی و شهیدان علی پنجه از سالها صبر و استقامت خانواده شهدا قدردانی و بر ادامه راه آنان تأکید کردند.  

رسولی، مدیرآموزش و پرورش شهرستان مهاباد در این مراسم گفت: شهدا مایه افتخار و عزت ایران اسلامی هستند و امنیت و آسایش کنونی کشور مرهون ایثار و از خودگذشتگی و خون آنان است.

شهرستان مهاباد از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز  11 شهید فرهنگی و 67 شهید دانش آموز را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • عزت جمهوری اسلامی حاصل رشادت سپاه پاسداران و نیرو‌های مسلح است
  • امیر آراسته: جوانان درس مقاومت را از شهدا فرابگیرند
  • برترین موتورکراس سواران تبریز معرفی شدند
  • غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای مهاباد
  • یادواره شهدا یاد اقتدار و عزت و عظمت است
  • حجت‌الاسلام رضایی: دانشجویان میدان‌دار عرصه انقلاب هستند
  • تجلیل از مربیان نمونه عقیدتی سیاسی در مشهد
  • با نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در استان اردبیل آشنا شوید
  • شهدا برکت مجموعه انتظامی هستند
  • برگزاری یادواره شهدای روستای امند