Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، سیدحسن مجتبوی در جمع خبرنگاران افزود: 600 نفر از سومین گروه دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان استان سال تحصیلی آتی وارد عرصه تعلیم و تربیت می شوند. این گروه ورودی 1393 در صورت انتخاب نظام آموزشی مهر ماه آتی دانش آموخته شده و وارد فعالیت آموزشی در مدارس می شوند.

وی ادامه داد: هر یک از این دانش آموختگان امسال نظام دبیری را انتخاب کنند بهمن سال آتی فارغ التحصیل می شوند اما از مهر ماه به عنوان معلم حق التدریس همکاری خود را با آموزش و پرورش آغاز خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی همچنین به مطالبات اساتید حق التدریس این دانشگاه اشاره و بدون ذکر آمار بیان کرد: بر اساس تصمیم رئیس دانشگاه فرهنگیان کشور در آینده نزدیک 30 تا 50 درصد مطالبات این اساتید پرداخت می شود.

وی همچنین گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر سه پروژه این دانشگاه شامل نمازخانه جدید پردیس خواهران شهید هاشمی نژاد، در ورودی جدید دانشگاه بر اساس تاکیدات پدافند غیرعامل و سالن اساتید و توسعه بخش اداری به بهره برداری می رسند.

مجتبوی به پروژه نیمه تمام پردیس دانشگاهی سبزوار هم اشاره و بیان کرد: این پروژه به وسعت 2800 مترمربع و 95 درصد پیشرفت مراحل پایانی ساخت را طی می کند.

همچنین امروز نرم افزار دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی که توسط یکی از دانشجومعلمان طراحی شده و نیز پوستر جشنواره ملی تجربیات برتر آموزشی تربیت دینی و قرآنی به میزبانی خراسان رضوی رونمایی شد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۶۸۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ساحلی بازان در ۴ رشته ورزشی در مشهد

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس هیئت ورزش‌ های ساحلی خراسان رضوی گفت: جشنواره ورزش‌ های ساحلی در چهار رشته والیبال ساحلی، کبدی ساحلی، هندبال و فوتبال در مشهد در حال انجام است.


زنده روحیان افزود: این مسابقات در قالب جام برکت و کرامت در دو رده سنی زیر ۱۹ سال و آزاد در حال برگزاری است.

 

وی ادامه داد: ۵۸ تیم در رشته والیبال ساحلی، ۱۲ تیم در رشته کبدی، ۲۴ تیم در رشته فوتبال و ۸ تیم در هندبال ساحلی با هم رقابت می‌ کنند.


این مسابقات تا سی‌ ام فروردین ماه در مشهد ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • فیلم|کمبود ۵هزار کلاس درس در خراسان رضوی 
  • سرانه فضای آموزشی در خراسان رضوی افزایش یافت 
  • ۹ هزار معلم جدید در خراسان رضوی جذب می‌شوند
  • افزایش صد درصدی پذیرش دانشجو در پردیس خواهران دانشگاه فرهنگیان کرمان
  • افزایش ظرفیت دانشجویان دندانپزشکی در مشهد نیازمند تامین زیرساخت است
  • بازدید سرزده استاندار از دانشگاه فرهنگیان خراسان شمالی
  • دیدار صمیمانه استاندار خراسان رضوی با مدیران، کادر فنی و بازیکنان باشگاه فرش‌آرا مشهد
  • بازدید از شرکت ایران خودرو برای دانشجویان رشته مکانیک و صنایع
  • رقابت ساحلی بازان در ۴ رشته ورزشی در مشهد
  • سامانه همیار معلم راه اندازی می شود/ ارزشیابی دروس رشته های فنی