Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-24@22:36:56 GMT

قهرماني را با غيرت بازيکنانم به دست آورديم

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۶۹۶۱۸

قهرماني را با غيرت بازيکنانم به دست آورديم

خبرگزاري آريا - اصفهان- ايرنا- سرمربي تيم فوتبال بانوان سپاهان اصفهان پس از پيروزي تيمش مقابل شهرداري بم گفت: کورس قهرماني را با غيرت بازيکنانم به دست آورديم .

به گزارش ايرنا، سميه شهبازي ، روز جمعه پس از ديدار تيمش با تيم شهرداري بم در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: متاسفانه ما هنوز در زمينه قدرت بدني مشکلاتي داريم و نيم ساعت اول خوب بازي نکرديم، ولي نيمه دوم بچه ها غيرت گذاشتند و ما به کورس قهرماني برگشتيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ادامه داد: اکنون ما با 37 امتياز با بم هم امتياز هستيم ، اما بازيکنان تيم بم باتجربه و اکثرا عضو تيم ملي هستند و بازيکنان ما استرس داشتند .
کاپيتان تيم فوتبال بانوان سپاهان نيز با اشاره به بازي سخت امروز گفت: پيش بيني مي کرديم که بازي سختي درپيش داريم و از اوايل هفته کادر فني ، تدابيري انديشيد که ما با پياده کردنش در زمين بازي توانستيم پيروز شويم.
الهام فرهمند گفت: ما از همان 15دقيقه اول بازي را بدست گرفتيم و توانستيم در نيمه دوم به گل برسيم و در ادامه بازي را مديريت کرديم .
وي نقش همدلي بازيکنان را دراين پيروزي خيلي مهم دانست و گفت: بدون همدلي نمي توانستيم نتيجه بگيريم و دوستي و رفاقت باعث شد که خوب بازي کنيم.
کاپيتان تيم فوتبال بانوان با تاکيد بر اينکه حضور اصحاب رسانه نيز در اين بازي مثمر ثمر بود ادامه داد: حضور رسانه ها در گوشه ميدان قوت قلبي براي بچه ها بود و پوشش خبري و تصويري بازي هاي ما کمک مي کند به اينکه بيشتر ديده شويم و حتي عکاسان وخبرنگاران در ارتقاء عملکرد بچه ها از نظر فني نيز موثر هستند.
وي افزود: تا زماني که ما ديده نشويم هيچ اتفاقي براي ما نمي افتد و بدون حضور اصحاب رسانه، اسپانسري سمت ما نمي آيد و حضور آنها در اسپانسرينگ تيم بانوان مي توانند کمک شاياني کنند.
فرهمند در پايان گفت: نتيجه اين بازي را تقديم مي کنيم به باشگاه که الان به خاطر نتايج بازي آقايان حال و روز خوبي ندارد و ما تلاش مي کنيم دل هواداران مان را شاد کنيم .
به گزارش ايرنا ، در ادامه رقابت‌هاي ليگ‌برتر فوتبال بانوان و در هفته پانزدهم اين مسابقات ، تيم سپاهان که در دور رفت ليگ برتر با نتيجه 4 بر صفر مغلوب شهرداري بم شده بودند، امروز با تک گل 3 امتيازي فروغ موري بر شهرداري بم پيروز و با اين تيم صدرنشين هم‌ امتياز شد و تيم سپاهان با 37 امتياز و به دليل تفاضل گل کمتر نسبت به شهرداري بم در رده دوم جدول رده‌بندي باقي ماند.
گ/7141** خبرنگار زهراباغبان** انتشار: سلطانمرادي
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۶۹۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب اینتر-میلان: بازی قهرمانی در سن‌سیرو

به گزارش "ورزش سه"، در بازی مهم هفته سی و چهارم سری A تیم‌های میلان و اینتر از ساعت 22:15 امشب در ورزشگاه سن سیرو به مصاف هم خواهند رفت.

نتیجه این بازی سرنوشت قهرمان این فصل ایتالیا را مشخص خواهد کرد. اینتر در صورت شکست حریف مستقیم خود در صدر جدول، قهرمانی‌اش مسجل می‌شود.

نراتزوری اکنون با 83 امتیاز در صدر جدول جای دارد و در فاصله 4 هفته مانده تا پایان فصل -بدون در نظر گرفتن بازی امشب- 14 امتیاز بیشتر از میلان کسب کرده است.

شاگردان سیمونه اینزاگی اگر سه امتیاز این بازی را کسب کنند به طور قطع مقام قهرمانی را به نام خود کرده و در هفته‌های باقی مانده با خیال راحت کار را دنبال می‌کنند.

ترکیب دو تیم برای این بازی به شرح زیر اعلام شده است:

میلان: مایک مانیان، داویده کالابریا، متئو گابیا، فیکایو توموری، تئو هرناندز، یاسین آدلی، تیانی ریندرز، یونس موسی، روبن لوفتوس-چیک، کریستین پولیشیچ و رافائل لیائو

اینتر: یان زومر، بنجامین پاوارد، فرانچسکو آچربی، الساندرو باستونی، متئو دارمیان، نیکولو بارلا، هاکان چالهان اوغلو، هنریک مخیتاریان، فدریکو دی‌‌مارکو، مارکوس تورام، لائوتارو مارتینز

دیگر خبرها

  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه
  • آتش‌بازی پاری سن ژرمن به‌سمت قهرمانی
  • جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم | فوتبال تدافعی هوادار ندارد
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • جعفری: پیشنهاداتی دارم اما اولویت تیم شهر خودم است
  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم
  • ترکیب اینتر-میلان: بازی قهرمانی در سن‌سیرو
  • استقلال، سپاهان، پرسپولیس؛ جام به کدام می‌رسد؟
  • ادامه دومینوی پیروزی سرخابی‌ها و انتقام سپاهان از انزلی‌چی‌ها
  • تیم منتخب هفته بیست و چهارم لیگ‌برتر