Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - يزد - ايرنا - تيم فوتبال نوجوانان نوين فولاد يزد در هفته دهم مسابقات قهرماني باشگاه هاي کشور عصر روز جمعه در مجموعه ورزشي شهيد پاکنژاد يزد با کسب نتيجه مساوي بدون گل در برابر فجر سپاسي شيراز متوقف شد.

در اين مسابقه که با حضور رئيس شوراي اسلامي شهر يزد و مسوولان ورزشي و جمعي از هواداران و خانواده هاي يزدي طرفدار فوتبال برگزار شد، بازيکنان تيم نوين فولاد از همان ابتداي ديدار با ارائه يک بازي فني براي شکست حريف حمله هاي زيادي را انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در اين مسابقه خانگي به رغم ارائه يک بازي خوب توسط بازيکنان تيم فوتبال نوجوانان نوين فولاد يزد در پايان امتياز بازي بين 2 تيم تقسيم شد.
مسابقات فوتبال قهرماني نوجوانان باشگاه هاي کشور در چهار گروه پيگيري مي شود و تيم نوين فولاد يزد در گروه چهارم با تيم هاي فجرشهيد سپاسي شيراز ، مس رفسنجان ، مس کرمان ، حافظ فارس ، البدر بندر کنگ هرمزگان و ذوب آهن اصفهان هم گروه است.
همچنين در گروه يک ، تيم هاي پديده مشهد ، دانش فريدونکنار ، نساجي مازندران ، پديده ساري ، متين بابل ، پيکان تهران و پيروزي ساري و در گروه دوم نيز ، سپاهان گيلان ، شهرداري اروميه ، گسترش فولاد تبريز ، پورالبرز ، ملوان بندر انزلي ، مقاومت تهران ، تراکتورسازي تبريز و شهرداري سقز حضور دارند.
در گروه سه نيز تيم هاي فولادخوزستان ، نفت اهواز ، شاهين شهرادي بوشهر ، سپاهان اصفهان ، صباي قم ، استقلال بوشهر ، اميدگناوه و نفت آبادان همگروه هستند.
مسابقات در مرحله اول بصورت رفت و برگشت برگزار مي شود و از هر گروه 2 تيم به مرحله دوم صعود مي کند و در مرحله بعد،ر 2 گروه مسابقات را بصورت مجتمع برگزار و در نهايت چهار تيم به مرحله پاياني صعود مي کند و مسابقات را بصورت مجتمع انجام تا در نهايت تيم هاي اول تا سوم کشور مشخص شود.
تيم فوتبال نوين فولاد تنها نماينده استان يزد در مسابقات است.
7536/ 2047 خرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: عباسقلي اشکورجيري
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۶۹۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت ۵ فوتبالیست قمی به اردوی آماده سازی تیم ملی

نخستین مرحله اردوی تمرینی تیم ملی فوتبال ۷ نفره کشورمان در حالی از فردا در تهران آغاز می‌شود که مهدی شکوهی و مهدی جمالی در گروه نخست دعوت شدگان، مورد ارزیابی کادرفنی تیم ملی قرار می‌گیرند.

مجتبی حسینی و حامد بابائیان در قالب گروه دوم در این اردو حضور دارند و سجاد نوری خواه هم در گروه سوم خود را به مربیان تیم‌ملی معرفی می‌کند.

این مرحله از اردوی تیم‌ملی فوتبال تا ۲۴ اردیبهشت ادامه خواهد داشت و ملی پوشان خود را برای مسابقات جهانی ۲۰۲۴ آماده می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • کرمان و خراسان رضوی فاتح وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان کشور
  • کاشان میزبان مسابقات بسکتبال کشوری شد
  • پیروزی تیم‌های خوزستان در فوتبال دسته دوم کشور
  • سوت آغاز لیگ فوتبال امید‌های مناطق کشور در محمودآباد به صدا در آمد
  • مهاباد میزبان رویداد ورزشی کشور
  • دومین قهرمانی تیم والیبال ساحلی نوجوانان در آسیا
  • تیم نوجوانان والیبال ساحلی ایران قهرمان آسیا شد
  • دعوت ۵ فوتبالیست قمی به اردوی آماده سازی تیم ملی
  • آغاز به کار نوزدهمین جشنواره «هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان» کانون دراصفهان
  • آغاز به کار نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان