Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-06@02:24:34 GMT

خوابی که تهیه‌کننده سینما درباره رضا مقدسی دید

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۶۹۷۷۲

سیدمحمود رضوی نوشت:‌ آخرین بار قبل از سفرم به دیدارش رفتم ، از کارهایم پرسید و دلش میخواست آنها را ببیند، درد داشت اما در همان اوج درد حال رفقا از جمله آقا بهروز شعیبی را جویا شد و از دارکوب پرسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدمحمود رضوی تهیه‌کننده سینما با اشاره به خبر درگذشت مرحوم رضا مقدسی از فعالین رسانه‌ای انقلاب نوشت:

 

حاج رضا روحت شاد

 

سال ١٣٧٢ اولین باری بود که حاج آقا رضا مقدسی را در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان خراسان دیدم ، اگر اشتباه نکنم آنروزها عضو شورای سردبیری روزنامه قدس بود، دو سه نفری از بچه های اتحادیه را با خودش برده بود روزنامه و آنجا خبرنگار افتخاری شده بودند و به مناسبت همان دوستان نامش را زیاد میشنیدم و به مناسبت حضورش در روزنامه قدس شدم مشتری ثابت روزنامه اش، صبحی نبود که بیدار شوم و روزنامه اش را نخوانده به مدرسه بروم! مسیر تقدیر و روزگار همه ی ما را از مشهد به تهران آورد و در تهران رفاقتمان نزدیکتر شد و رخدادهای سیاسی مارا به هم نزدیکتر میکرد و در این سالها غیر از اخلاق و انسانیت از او هیچ ندیدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


چند سال قبل که بیماری به سراغش آمد با توکل به خدا و توسل به اهل بیت (ع) و حمایتهای بی دریغ همسر صبور و مکرمه اش و روحیه ی خوب از پس این بیماری برآمد و سر پا شد.

 

تصویری از مرحوم مقدسی که رضوی در اینستاگرامش منتشر کرد


ماه رمضان سال قبل اما دوباره به سراغش آمد ، حاج رضا همان حاج رضا بود با همان توسل، توکل و روحیه و مراقبت های بیش از اندازه ی همسر محترمه اش ، اما این بار بیماری آمده بود که او را ببرد.


آخرین بار قبل از سفرم به دیدارش رفتم ، از کارهایم پرسید و دلش میخواست آنها را ببیند، درد داشت اما در همان اوج درد حال رفقا از جمله آقا بهروز شعیبی را جویا شد و از دارکوب پرسید.


در سفر بودم به دکتر فرشاد مهدی پور پیام داده بود که برای جشنواره خانواده اش را فراموش نکنم و به همین هوا در اوج گرفتاری دائم به یادشان بودم


تو همین روزهایی که تازه از سفر برگشته بودم خواب دیدم مجلس روضه ای برقرار است و حاج رضا سالم و سلامت جلوی در ایستاده ، حالش خوب شده بود ، بیدار شدم ، سادگی کردم و خوشحال شدم ، به فرشاد زنگ زدم و تعریف کردم ، قدری سکوت کرد و گفت حال حاج رضا مساعد نیست ، کاش خواب را ندیده بودم.


 ٤شنبه روی تلفن همراهشان زنگ زدم و با حاج خانم صحبت کردم و خواستم برای دیدن فیلم ها توسط خانواده هماهنگ کنم و گفتم از در منزل مزاحمتی نیست ، شرایط سینما را برای حاج آقا در منزل فراهم کنیم ، گفتند حال عمومی مساعد نیست و دعا کنیم بهتر بشوند و حتما خوشحال میشوند.


امروز تعبیر خوابم را دیدم، ایام فاطمیه وسط ایام روضه ی مادر، حاج رضا رفت و نشد برویم با هم فیلم ها را ببینیم.


اما خاطراتش با همه ی ما هست.


خدا به همسر محترمه، فداکار و صبور ایشان اجر و صبر عنایت کند و برای دل ٣ فرزند عزیزش از خزانه غیبش جبران فقدان پدر را بنماید.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۶۹۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف مهناز افشار درباره روزهای تلخ بعد از مهاجرتش | داغ بودم و نمی‌فهمیدم

دریافت 8 MB

به گزارش همشهری آنلاین، بخشی از این گفت و گو را در ادامه می بینید.

کد خبر 849505 برچسب‌ها خبر مهم مهناز افشار بازیگران سینما و تلویزیون ایران مهاجرت

دیگر خبرها

  • اعتراف مهناز افشار درباره روزهای تلخ بعد از مهاجرتش | داغ بودم و نمی‌فهمیدم
  • اکران تگزاس ۳ از ۲ خرداد در سینماهای سراسر کشور
  • «تگزاس ۳» به سینما می‌آید
  • «تگزاس ۳» و «عطرآلود» به سینما می‌آیند
  • عکس هوایی از آخرین بازمانده‌؛ چه خوابی برای شش مرکز تهران دیده‌اند؟
  • از آغاز پیش‌فروش بلیت یک نمایش تا «مدرسه در دست بچه‌ها»
  • ستار اورکی از علاقه‌اش به موسیقی فیلم گفت/همکاری با مسعود کیمیایی
  • برگزاری آزمون دستیاری تخصصی پزشکی با رقابت ۱۴۷ داوطلب در شهرکرد
  • هنرمندی که حاضر است برای دفاع از ایران و مردم جانش را فدا کند
  • خود را بدهکار خاک و مردم کشورم می‌دانم/ موسیقی بخشی از دکوپاژ در فیلم‌های کیمیایی است