Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون فنی عمرانی شورای‌شهر همدان با بیان اینکه هیچ بودجه‌ای از سوی استانداری به پروژه‌های پیاده‌راه سازی تخصیص داده نشده است، گفت: پروژه پیاده‌راه اکباتان ۹۰ درصد و پیاده‌راه میدان امام ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد. ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۲ استانها همدان نظرات

علی رحیمی‌‌فر در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در همدان با بیان اینکه طرح پیاده‌راه‌سازی خیابان‌های رینگ اول همدان قرار بوده در سال 84 اجرا شود اظهار داشت: پروژه پیاده راه‌‌سازی خیابان اکباتان همدان 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، پروژه پیاده‌راه‌سازی میدان امام همدان منهای موزه مرکز میدان حدود 85درصد پیشرفت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه بارش‌ها پروژه را کاملاً متوقف کرده است بیان کرد: به خاطر یخبندان و بارش برف ادامه عملیات اجرایی متوقف شده ولی نگرانی برای این دو پروژه وجود ندارد و برآورد ما این است که تا پایان امسال بهره‌برداری از پروژه‌ خیابان اکباتان را داشته باشیم.

عضو شورای اسلامی شهر همدان عنوان کرد: پروژه میدان امام همدان نیز پیشرفت خوبی دارد ولی به سبب کشف اشیای تاریخی در میدان مرکزی همدان، چندین مدل در کمیسیون خدمات شهری ارائه شد و میراث فرهنگی بر روی یک مدل تاکید داشت که موزه درجا در آنجا انجام می‌شود که در صورت مساعد بودن شرایط جوی این پروژه نیز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

رحیمی‌فر با اشاره به اینکه برای طرح میدان مرکزی همدان چندین مدل از چندین کشور مطرح شد بیان کرد: این مدل‌ها وقت و بودجه خود را می‌طلبد که اکنون یک مدل توسط میراث فرهنگی نهایی شده است.

وی اعلام کرد: انتخاب طرحی که قرار است اجرایی شود برعهده میراث فرهنگی بوده و مجری طرح نیز شهرداری است ولی این بخش مجزا از پروژه میدان امام است و اگر شرایط جوی اینگونه نمی‌شد امیدوار بودیم که این دو پروژه در دهه فجر به بهره‌برداری برسد.

رئیس کمیسیون فنی عمرانی شورای‌شهر همدان  افزود: این طرح به این گونه است که موزه شیشه‌ای بوده و اطراف آن همانند استادیوم پله تعبیه می‌شود تا مردم بتوانند از اشیا دیدن کنند و این مدل آخری بود که در کمیسیون خدمات شهری بررسی شد.

وی با بیان اینکه تاکنون هیچ بودجه ای از سوی استانداری به این پروژه تخصیص داده نشده است افزود: برای پیاده‌راه‌های اکباتان و میدان امام هیچ اعتباری داده نشده است و در مجموع هزینه دو پروژه 10 میلیارد تومان است که این مبلغ منهای موزه است.

وی اظهار داشت: تعهدات شهرداری در بحث اوراق و پرداخت‌های نقدی انجام شده و تنها بخش تهاتری آن باقی مانده است که باید به جای میزان بدهی شهرداری، املاک داده شود که این نیز در حال انجام است و به طور تقریبی می‌توان گفت از شهرداری بستانکاری ندارند.

انتهای پیام/ ز

R41405/P41362/S6,75/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۶۹۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش بار ترافیکی میدان آزادی با تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره)/ شمال تهران نیاز به کمربندی دارد

سرهنگ ابوالفضل موسوی‌پور رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: پروژه شاخه غربی بزرگراه یادگار امام(ع) در پادگان جی از بزرگراه یادگار امام به پروژه آزادگان متصل می‌شود.

وی گفت: با توجه به اینکه بار ترافیکی در بزرگراه آیت الله سعیدی، میدان آزادی و بزرگراه شیخ فضل اله سنگین است، اگر شاخه غربی به سمت میدان فتح، بلوار بهار و بزرگراه شهید بروجردی افتتاح شود، بزرگراه آیت الله سعیدی و میدان آزادی که با گره‌های ترافیکی روبه‌رو بودند، سبک‌تر خواهد شد.

موسوی پور گفت: در بزرگراه بسیج به علت تردد کامیون‌ها ترافیک سنگین است با اجرای پروژه شاخه شرقی این طرح محله ابوذر، نبرد و افسریه از ترافیک سنگین خارج خواهد شد و در شمال تهران نیز به یک کمربندی نیاز داریم که از کنار کوه‌ها به بزرگراه ارتش متصل شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • تامین ۲۷۱ هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن
  • کاهش بار ترافیکی میدان آزادی با تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام
  • کاهش بار ترافیکی میدان آزادی با تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره)/ شمال تهران نیاز به کمربندی دارد
  • پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصدی پروژه تقاطع غیرهمسطح قراملک تبریز
  • پروژه نهضت ملی مسکن شهرستان نیر ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • طرح نهضت ملی مسکن دلیجان ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • اجرای ۳۰ پروژه بازآفرینی شهری در شهرکرد
  • پروژه بیمارستانی «نیایش» خرم‌آباد در ایستگاه ۶۰درصد پیشرفت فیزیکی
  • پیشرفت فیزیکی ۷۸.۵ درصدی شبکه آبیاری و زهکشی البرز
  • پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه‌های نهضت ملی مسکن در زنجان