Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اردبيل - ايرنا - نخستين هواپيماي حامل مسافر پس از حدود پنج سال تعطيلي از مقصد تهران روز جمعه در فرودگاه پارس آباد مغان به زمين نشست.

به گزارش ايرنا ، فرماندار پارس آباد در استقبال از مسافران اولين پرواز برنامه اي فرودگاه پارس آباد مغان گفت: به موازات توسعه حمل و نقل هوايي ، پيگيري ها براي توسعه حمل و نقل ريلي به عنوان زيرساخت هاي مهم و کليدي رونق اقتصادي منطقه در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش ايرنا ، فرودگاه پارس آباد مغان از حدود پنج سال پيش تعطيل بود و ماه گذشته در آييني ويژه با فرود هواپيماي متعلق به شرکت هواپيمايي جمهوري اسلامي ايران بازگشايي شد اما نخستين پرواز رسمي حامل مسافر به اين فرودگاه امروز جمعه انجام گرفت .
اکبر صمدي فرماندار پارس آباد در آيين استقبال از مسافران در فرودگاه اين شهر با اشاره به ظرفيت هاي بالاي کشاورزي ، دامپروري و گردشگري و تجاري شهرستان پارس آباد، استقبال از پرواز پارس آباد تهران را بسيار خوب دانست و افزود: خوشبختانه ظرفيت هواپيما تکميل بوده و متقاضيان بليط از ظرفيت هواپيما بيشتر بودند.
او گفت: در صورت ادامه اين روند برنامه ريزي ها بايد براي افزايش تعداد پروازها در اولويت کاري قرار بگيرد.
وي همچنين به علاقمندي مردم منطقه به زيارت امام رضا (ع) اضافه کرد : براي برقراري پرواز پارس آياد - مشهد تلاش مي شود.
هر هفته 2 پرواز از تهران به مقصد فرودگاه پارس آباد مغان و بالعکس انجام خواهد شد.
در اين مراسم فرماندار ، نماينده مردم شهرستان هاي پارس آباد و بيله سوار در مجلس ، مديرکل فرودگاههاي استان ، نماينده سازمان هواپيمايي هما و جمعي از شهروندان پارس آبادي با اهداي گل از مسافران اولين پرواز هواپيمايي استقبال کردند.
فرودگاه پارس آباد که به علت امکانات محدود امکان فرود هواپيماهاي کوچک را داشت از حدود پنج سال پيش تعطيل بود.
اين فرودگاه در دولت تدبير و اميد و با صرف هزينه اي بالغ بر 260 ميليارد ريال و با بازسازي ساختمان و باند براي فرود هماپيماهاي بزرگ مهيا شده بازگشايي شد.
فرودگاه پارس آباد مغان به عنوان قديمي ترين فرودگاه استان اردبيل در شمال اردبيل در سال 1352 تاسيس و در سال 1381 از شرکت کشت و صنعت و دامپروري مغان منفک و تحويل شرکت مادر تخصصي فرودگاه هاي کشور شد.
استان اردبيل داراي 2 فرودگاه بين المللي اردبيل و پارس آباد مغان مي باشد.
خبرنگار: گيتي طالبي ** انتشار دهنده: سيفعلي موسي زاده
6018/6016
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۶۹۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمپ تالاری که باعث لغو پروازهای یک فرودگاه در ایران شد!

علی حسنوند دادستان عمومی و انقلاب مرکز لرستان اظهار داشت: باتوجه به گزارش مدیر فرودگاه خرم آباد ورییس پلیس اطلاعات و امنیت فرماندهی انتظامی لرستان مبنی براینکه تالار مذکور درنزدیکی فرودگاه خرم آباد قرار دارد و تیراندازی‌های صورت گرفته در داخل تالار باعث اخلال امنیتی در روند پرواز‌های این فرودگاه شده است.

وی افزود: اینگونه تیراندازی‌ها، لغو تعدادی از پرواز‌های این فرودگاه را بهمراه داشته است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز لرستان بیان کرد: موضوع مذکور در دستور کار دادستانی قرارگرفته، که علیرغم تذکرات داده شده به مدیر تالار مذکور، و اخذ تعهد از ایشان، متاسفانه نامبرده توجهی به تذکرات داده شده نداشته، که نهایتا دستور پلمپ تالار افلاک صادر شد.

علی حسنوند، ظهر امروز، با اشاره به تیراندازی در تالار افلاک اظهار داشت: تیراندازی در عروسی‌های این تالار باعث اخلال امنیتی در روند پرواز‌های فرودگاه خرم‌آباد شد و تعدادی از پرواز‌های این فرودگاه را لغو کرد.

او اضافه کرد: مدیر تالار افلاک خرم‌آباد به تذکرات داده شده برای ممنوعیت تیراندازی توجهی نکرد و این تالار به‌دستور دادستان پلمب شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز لرستان عنوان کرد: عده‌ای در سطح خرم‌آباد در مراسم‌های شادی و عروسی اقدام به تیراندازی هوایی می‌کنند که این امر موجب نارضایتی و اعتراض اهالی و شهروندان شده است.

حسنوند تأکید کرد: تیراندازی‌ها هرچند هوایی و با سلاح مجاز مخل امنیت و نظم عمومی است، ایجاد رعب و وحشت می‌کند و با خاطیان برخورد قاطع می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب لرستان اعلام کرد: فرهنگ و رسم تیراندازی در مراسم‌های شادی صرف‌نظر از مخاطرات احتمالی ناشی از عدم مهارت و خطر در تیراندازی ممکن است صدمات غیرقابل جبران به‌دنبال داشته باشد.

او به استفاده‌کنندگان از سلاح در مراسم‌های عروسی هشدار داد و گفت: خاطیان در این زمینه به اشد مجازات قانونی محکوم خواهند شد و اقدامات قانونی برای ابطال مجوز سلاح انجام می‌شود.

منبع: تسنیم

tags # اخبار حوادث سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • دعوای زنان هواپیمای کویتی را وادار به فرود اضطراری کرد
  • صدور مجوز ساخت و ساز در قلعه اولتان پارس آباد صحت ندارد
  • رسم نادرست تیراندازی در عروسی پرواز‌های یک استان را لغو کرد!
  • پلمپ تالاری که باعث لغو پروازهای یک فرودگاه در ایران شد!
  • شلیک‌های هوایی پرواز‌های خرم آباد را لغو کرد
  • دادستان مرکز لرستان: تیراندازی در عروسی پرواز‌های خرم‌آباد را لغو کرد
  • تیراندازی در عروسی، پرواز‌های فرودگاه خرم‌آباد را لغو کرد
  • بازگشت پرواز تهران - خرم آباد
  • شرایط جوی پرواز تهران - خرم آباد را مجبور به بازگشت کرد
  • بازگشت پرواز تهران ـ خرم‌آباد ‌به مبدأ در پی شرایط بد جوی