Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دومین مرحله لیگ سه گانه و قهرمانی جوانان کشور ۹۶ به صورت همزمان و به میزبانی بوشهر و در محل اسکله و جاده ساحلی جفره این شهر انجام شد.

این مسابقات در مسافت کوتاه یا اسپرینت و با حضور ۲۹ ورزشکار در قالب ۶ تیم باشگاهی در بخش لیگ و ۴۷ ورزشکار از ۱۵ استان در بخش قهرمانی جوانان کشور برگزار گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان رقابت و در بخش لیگ بهزاد نوبری پور از باشگاه مقاوت بسیج با زمان "۴۶ : ۵۵ به مقام نخست رسید و محمدمهدی رحمتی از باشگاه نیروی زمینی ارتش و امین سقایی از تیم رعد پدافند به ترتیب با زمان های "۴۳ : ۵۶ و "۴۹ : ۵۶ حائز رتبه های دوم و سوم شدند و در رده بندی تیمی لیگ نیز باشگاه جاینت با ثبت زمان "۵۸ : ۵۲ : ۲ جایگاه نخست را کسب کرد و باشگاه های مقاومت و رعد پدافند به ترتیب دوم و سوم شدند.

در بخش قهرمانی جوانان کشور نیز امیرحسین ولی خانی از اصفهان با حد نصاب "۱۳ : ۵۸ به مقام قهرمانی دست یافت و علی رضوانی از سمنان با زمان "۵۴ : ۵۸ دوم شد. علی صفدریان دیگر ورزشکار اصفهانی نیز با زمان "۰۸ : ۵۹ در رده سوم این رقابت ایستاد.

در بخش تیمی مسابقه قهرمانی جوانان کشور نیز تیم اصفهان با ثبت زمان "۱۳ : ۰۱ : ۳ در جایگاه نخست ایستاد و تیم های سمنان و همدان نیز در رده های بعدی قرار گرفتند.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۷۰۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میاندوآب قهرمان مسابقات بوکس نونهالان آذربایجان‌غربی شد

تیم بوکس نونهالان میاندوآب در مسابقات قهرمانی آذربایجان‌غربی در سکوی نخست ایستاد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، مسابقات بوکس قهرمانی نونهالان آذربایجان‌غربی با شرکت ۵۹ بوکسور در ۱۴ وزن به میزبانی بوکان برگزار شد.

در این مسابقات تیم میاندوآب با کسب ۱۶ امتیاز به مقام قهرمانی دست یافت و تیم‌های بوکان و مهاباد به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

نفرات برتر تیم میاندوآب به ترتیب ابوالفضل قاسمی مدال طلا، مبین اطهر مدال طلا، امیررضا محمد پور مدال نقره و برهان خدادادی مدال برنز بوده و مربیگری تیم نیز برعهده اسکندر عبدی و فرشاد عبدلی و سرپرست تیم بهمن عزیزی بود.

همچنین پس از اتمام مسابقات طی مراسمی از مدال‌آوران شهرستان میاندوآب توسط رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 750219

دیگر خبرها

  • قهرمان لیگ هلند فردا مشخص می‌شود
  • بسکتبالیست های کردستانی در جایگاه سوم لیگ جوانان کشور ایستادند
  • فارس قهرمان رقابت‌های راگبی
  • نیاز مرغ روزانه کشور کمتر از ۷ هزار تن است
  • ذوب آهن قهرمان بسکتبال دختران جوانان ایران
  • میاندوآب قهرمان مسابقات بوکس نونهالان آذربایجان‌غربی شد
  • راه‌یابی دو بانوی تیرانداز مازندرانی به فینال مسابقات کشور
  • اظهارات رئیسی درباره انتخابات مرحله دوم مجلس
  • تهران میزبان مسابقات دارت قهرمانی کارگران کشور
  • زمینه حضور گسترده مردم در دور دوم انتخابات مجلس فراهم شود