Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - باتري بزرگ با عمر طولاني، آرزوي هرکسي است که مي خواهد يک اسمارت فون تازه بخرد. اما از طرفي توليدکنندگان به دنبال ساخت ديوايس هايي باريک و خوش دست هستند. بنابراين بايد نوعي بالانس ميان قطر دستگاه و ظرفيت باتري وجود داشته باشد. گلکسي نوت 7 مثالي واضح براي اين موضوع بود که چرا بايد تعادل را رعايت کرد؛ اين دستگاه فضاي اندکي براي باتري داشت و جريان انفجارهاي آن در سال 2016، عمدتاً به همين موضوع باز مي گشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به همين خاطر بود که در گلکسي اس 8، اس 8 پلاس و نوت 8، سامسونگ ديگر خطر نکرد و اين سه موبايل را به ترتيب با باتري 3000، 3500 و 3300 ميلي آمپر ساعتي به دست مشتريان رساند. در حالي که مشتريان ابتدا از اين ارقام نااميد شده بودند، مشخص شد که هر سه موبايل عمر باتري بسيار مناسبي دارند و کاربر را در روزهاي پرمشغله همراهي مي کنند.

اخيراً تصاويري منتسب به باتري گلکسي اس 9 و اس 9 پلاس در فضاي مجازي منتشر شده که گرچه چندان پر زرق و برق نيستند، اما براساس عبارات حک شده روي بدنه شان، بايد منتظر باتري 3000 ميلي آمپر ساعتي در مدل اس 9 و باتري 3500 ميلي آمپر ساعتي در مدل اس 9 پلاس باشيم. بنابراين حالا يک قطعه ديگر در پرچمداران بعدي سامسونگ وجود دارد که از صحت اطلاعات مربوط به آن مطمئن هستيم.
گذشته از ظرفيت باتري، کميسيون ارتباطات فدرال آمريکا اخيراً جوازهاي لازم را به موبايل هاي خانواده اس 9 اعطا کرده و برخي اطلاعات مربوط به آنها را فاش ساخته. بنابر ليست FCC، موبايل هاي اس 9 از همان هدفون هاي EO-IG955 بهره مند خواهند بود که قبلاً در جعبه نوت 8 قرار گرفته بود. اين هدفون ها توسط AKG ساخته شده اند و به عنوان هدفوني رايگان، کيفيت بسيار خوبي دارند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۷۰۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخلاف بارندگی‌های اخیر؛ کاهش ۲۵.۹ میلی‌متری بارش‌ها در کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اطلاعات بارشی سازمان هواشناسی کشور از ابتدای سال جاری آبی تا پایان روز گذشته (۷ اردیبهشت) بیشترین کاهش بارش با منفی ۴۰.۸ درصد مربوط به استان قزوین است. همچنین بارش‌ها در استان سمنان ۴۰.۵ درصد و در تهران ۳۸ درصد کاهش یافته است. در ۲۵ استان کشور بارش‌ها نیز با کاهش بوده که می‌توان به هرمزگان با کاهش ۲۵.۵ درصدی، گیلان با رشد منفی ۲۶.۳ درصد، فارس کاهش ۲۸.۳ درصد، بوشهر با ۲۷.۲ درصد و البرز با کاهش ۲۵.۲ درصد اشاره کرد.

در ۶ استان خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، کرمانشاه، گلستان، همدان و یزد بارش‌ها مثبت شده است. میزان کاهش بارندگی‌ها در استان تهران ۸۶.۴ میلیمتر در مقایسه با دوره بلندمدت است. در استان قزوین کاهش بارش‌ها ۱۰۲.۵ میلیمتر بوده است. در مجموع براساس اطلاعات سازمان هواشناسی، از ابتدای سال جاری تا (۷ اردیبهشت) بارندگی در کشور ۱۲.۷ درصد یا به عبارت دیگر ۲۵.۹ میلیمتر کاهش داشته است.

کد خبر 5999568 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • کاهش ۲۵.۹ میلی‌متری بارش‌ها در کشور برخلاف بارندگی‌های اخیر
  • برخلاف بارندگی‌های اخیر؛ کاهش ۲۵.۹ میلی‌متری بارش‌ها در کشور
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار
  • ساعت هوشمند فوق العاده سامسونگ گلکسی واچ پرو
  • آموزش: ۸ ترفند ساده برای شارژ سریع‌تر گوشی
  • پس از A54، گوشی گلکسی A35 هم آپدیت غیرمنتظره دریافت کرد
  • ماجرای نظامی اسرائیلی که بخاطر عشق، اطلاعات گنبدآهنین را به ایران لو داد!
  • بسیج اساتید باید کارکرد متفاوتی در جهاد تبیین داشته باشد
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ سلاطین بازار موبایل چقدر فروخته می‌شوند؟
  • هشدار/ این دو موبایل دیگر بروزرسانی دریافت نخواهند کرد