Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت الاسلام جمیاری امام جمعه دلفان در خطبه دوم نماز جمعه این هفته با بیان اینکه تحولات منطقه حاکی از پیروزی جبهه حق علیه کفر و باطل است، اظهار داشت: تحولات اخیر منطقه حاکی از آن است که دوران افول سلطه و قدرت آمریکا در منطقه و جهان فرا رسیده و حرکات کشور‌های منطقه ویژگی ضدآمریکایی بودن، ضد استکباری بودن و اسلامی بودن دارد که هر ۳ این ویژگی‌ها بر خلاف خواست و اراده آمریکا و صهیونیست‌هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: در گذشته ما یک کشور مستقل نبودیم و شاه هزینه‌هایی می‌کرد که ژاندارم آمریکا در منطقه باشد. ایران آن دوران یک بازیچه، ابزار و وسیله بود که آمریکایی‌ها در جهت منافع و مصالح خودشان استفاده می‌کردند.

وی تصریح کرد: دهه فجر زمانی است که کشور ما به رهبری حضرت امام خمینی (ره) از شرایط بردگی و ذلت نجات یافت و امیدواریم لطف خداوند متعال همیشه شامل حال نظام و انقلاب باشد.

وی در ادامه سخنان خود به لزوم برخورد با فتنه گران اشاره کرد و افزود: باید با فتنه گرانی که در حوادث اخیر باعث امیدواری دشمن شدند به شدت برخورد شود. اینان همان کسانی بودند که در سال ۸۸ کشور را به لبه پرتگاه کشاندند.

وی بیان داشت: متاسفانه یکی از نمایندگان بی بصیرت لرستان در مجلس شورای اسلامی با کمال وقاحت به جای آنکه بدنبال پاسخ به مطالبات و حل مشکلات مردم باشد در پی حاشیه بوده و خواستار آزادی اغتشاشگران شده است. آقای نماینده شما خسارات وارد شده به نورآباد را دیده اید؟ دفاع از حق مردم وظیفه شماست نه سیاسی کاری.

امام جمعه دلفان به لزوم مدیریت جهادی مسئولین در امور محوله اشاره کرد و اظهار داشت: امام خمینی (ره) می‌فرمایندمدیری که در کار‌ها سستی کند ضد انقلاب است.  این کلام نورانی را باید ارج نهاد و باید دانست که ضد انقلاب فقط در خارج از کشور نیست بلکه مدیرانی که انقلاب را تضعیف می‌کنند نیز ضد انقلاب هستند و همه باید بدانند که کلید پیشرفت ایران اسلامی در دست آمریکا نیست و باید بر روی پا‌های خودمان تکیه کنیم.

حجت الاسلام جمیاری افزود: برخی از مدیران در سطح شهرستان با روابط افرادی را سر کار برده‌اند که اگر این مشکل را حل نکنند در خطبه هفته آینده نامشان را خواهم برد.

وی خطاب به جوانان دلفان گفت: این شهرستان بستر‌های بسیار خوبی برای اشتغال‌زایی دارد و با سرمایه گزاری در بحث حبوبات، گیاهان دارویی، پرورش ماهی، محصولات گلخانه‌ای می‌توان موفق شد. در حال حاضر نیز مسئولین اداره صنعت و معدن، اداره کار و بانک‌های کشاورزی و پست بانک جهت اعطای وام‌های اشتغال زایی با سود کم اعلام آمادگی کرده اند.

انتهای پیام/م

برخی مدیران، افرادی را با پارتی سر کار برده‌اند؛ اگر اصلاح نکنند، اسمشان را خواهم گفت

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۷۰۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب نیرو‌های بومی در شرکت‌های منطقه از مهم‌ترین دغدغه‌های جوانان دهلرانی است

حجت‌الاسلام سید محسن موسوی امام جمعه شهرستان دهلران در آیین بزرگداشت روز کارگر، با حضور جمعی از مدیران شهرستان و شرکت مهندسی و ساختمان صنایع نفت فعال در شهرستان در منطقه بیات دهلران، اظهار کرد: مقام کارگر در آموزه‌های دین اسلام دارای جایگاه ویژه‌ای است لذا باید مسئولان برای حل مشکلات این قشر عظیم پای کار باشند.

وی به عدم جذب نیروی بومی در شرکت‌های فعال در منطقه اشاره کرد و گفت: انتظار می‌رود که مسئولان شهرستان، به ویژه مدیران شرکت‌های فعال در منطقه، در زمینه به کار گیری نیرو‌های بومی بر اساس قانون توجه و جدیت بیشتری به خرج دهند.

وی با اشاره به اینکه کارگران نیروی محرک توسعه هستند، بیان کرد: توجه به معیشت کارگران، پرداخت به موقع حقوق و مزایای و شنیدن مشکلات آنها از جمله موارد مهمی است که باید مسئولان و مدیران اجرایی مورد توجه قرار بدهند.

در پایان این مراسم با حضور امام جمعه و مسئولان از ۱۴ نفر از کارگران ایستگاه تقویت فشار منطقه بیات تجلیل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین دوره آموزشی مدیریت بحران ویژه مدیران سازمان منطقه آزاد قشم
  • سپاه، صلح طلب اما جنگ بلد، مقتدر ولی مظلوم
  • شلیک به مغز انقلاب اسلامی
  • جذب نیرو‌های بومی در شرکت‌های منطقه از مهم‌ترین دغدغه‌های جوانان دهلرانی است
  • حرکت علمی باید همراه با روح تمدنی انقلاب اسلامی باشد
  • ۳۳۷ سند مالکیت منطقه دوم دریایی سپاه استان بوشهر صادر شد
  • حکومت‌های منطقه با جبهه مقاومت همراهی کنند
  • برگزاری نشست تعاملی مدیران شرکت ملی انتقال گاز ایران و مخابرات منطقه خوزستان
  • تلاش آمریکا برای در اختیار گرفتن خلیج فارس محقق نمی‌شود
  • باقری:‌ گذر موفق ایران از نشیب وفرازها مرهون حکمت رهبر معظم انقلاب است