Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، متن پیام تسلیت دکتر محسن مهرعلیزاده بدین شرح است:

"درگذشت مرحوم مغفور حاج اسداله نادری، از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و پدربزرگوار شهیدان گرانقدر حمداله و حسن نادری که با تربیت چنین فرزندان مخلص و سلحشوری به اسوه صبر، صلابت، ایمان و ایثار در جامعه ما تبدیل شده اند موجب تالم و تاثر گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینجانب مصیبت وارده را به خانواده محترم و مردم شهیدپرور استان اصفهان به ویژه شهرستان سمیرم تسلیت عرض نموده، از پروردگار متعال علو درجات برای آن فقید سعید و صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان محترم مسألت می‌نمایم. امیدوارم روح مطهر این پدر بزرگوار در کنار ارواح طیبه ی فرزندان شهیدش مشمول مغفرت و رضوان الهی باشد."

گفتنی است حاج اسدالله (کی خسرو) نادری ملقب به شیخ اسدالله، سحرگاه پنجشنبه بعد از طی یک دوره بیماری درگذشت. حمداله و حسن نادری، فرزندان شهید این پدر در سال های ۶۱ و ۶۶ در عملیات محرم و والفجر ۱۰ در چزابه و حلبچه به شهادت رسیدند. گروه های مختلف مردمی و مسئولان شهر ستان، شهرستان های همجوار و استان اصفهان با صدور پیام هایی، درگذشت این پدر شهید را تسلیت گفته اند.

مراسم خاکسپاری پدر شهیدان نادری در گلزار شهدای شهر سمیرم در جوار آستان مقدس امامزاده ابراهیم علیه السلام این شهر برگزار می شود.

 

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۷۱۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت رییس‌جمهور در پی درگذشت حجت‌الاسلام احمدی سینایی

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام «سید ابراهیم رییسی» رییس‌جمهور کشورمان در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام حاج شیخ حبیب‌الله احمدی سینایی را به علما و حوزه‌های علمیه و خاندان مکرم آن مرحوم تسلیت گفت. در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ حبیب‌الله احمدی سینایی، موجب تأثر خاطر شد.

این عالم وارسته پس از کسب فیض و درس‌آموزی از سیره علمی، عملی و اخلاقی پدر بزرگوارشان مرحوم آیت‌الله حاج شیخ مجتبی قزوینی، عمر شریف خود را در مسیر اعتلای ارزش‌های مکتب اهل بیت (ع) و روشنگری معارف اسلامی صرف کرد و خدمات علمی ارزشمندی از خود بر جای گذاشت که توشه‌ای گرانبها برای آخرت ایشان خواهد بود.

این‌جانب این ضایعه را محضر علما و حوزه‌های علمیه و خاندان مکرم آن مرحوم تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و حشر با اولیای الهی و برای عموم بازماندگان معزز صبر و سلامتی مسالت دارم.

کد خبر 6078926

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت استاندار خراسان رضوی به مناسبت درگذشت پدر شهیدان دهنوی
  • پیام تسلیت استاندار در پی درگذشت رزمنده دفاع مقدس
  • پیام تسلیت استاندار چهارمحال و بختیاری در درگذشت حاج محمد کیانی
  • تسلیت رییس‌جمهور در پی درگذشت حجت‌الاسلام احمدی سینایی
  • پیام تسلیت رئیسی در پی درگذشت حجت‌الاسلام احمدی سینایی
  • پیام تسلیت رییس‌جمهور در پی درگذشت حجت‌الاسلام احمدی سینایی
  • پیام تسلیت رئیس جمهوری در پی درگذشت پدر شهیدان خرسندیان
  • پیام تسلیت باشگاه ذوب‌آهن اصفهان برای درگذشت هوادار تراکتور تبریز
  • پیام تسلیت رئیس جمهوری در پی درگذشت پدر سه شهیدی استان
  • پیام رئیس جمهور برای درگذشت پدر شهیدان خرسندیان