Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-30@22:13:47 GMT

نخواستم با دو سه گلوله برف پیازداغ قضیه را زیاد کنم!

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۷۱۱۶۱

به گزارش وانانیوز، 

ساسان انصاری بعد از شکست تیمش مقابل پرسپولیس در خصوص صحنه مشکوک به پنالتی گفت:‌ آن صحنه کاملاً خطا بود و من نمی‌دانم چگونه داور خطا نگرفت.

وی در خصوص اینکه گفته می‌شود او اول خطا کرده است، گفت: من پشتم به بیرانوند بود و چگونه می‌توانم روی او خطا کنم. یعنی من از پشت روی دروازه‌بان حریف خطا کرده‌ام؟ 

انصاری در خصوص اینکه ظاهراً بعد از این صحنه مدعی شده کادر فنی تیم را بیرون بکشد، گفت: من این حرف را نزده‌ام ولی چون آقای اخوان تجربه داوری دارد به او گفتم ما می‌توانیم اعتراض کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص اینکه ظاهراً چند گلوله برف به سمت وی پرتاب شده است، گفت: دو سه گلوله برف به من خورد اما نیازی نبود پیازداغ قضیه را زیاد کنم.

انصاری در خصوص اینکه سپاهان دچار بحران شده است، گفت: شرایط تیم ما به شکلی است که نیاز به امتیاز داریم ولی قطعاً در بازی‌های آینده جبران می‌کنیم. قطعاً وقتی نتایج خوبی نمی‌گیریم همه مقصر هستند اما خودمان می‌دانیم که باید نتایج در خور سپاهان بگیریم و مطمئناً‌ در هشت هفته آینده شرایط را تغییر می‌دهیم.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۷۱۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر دیده نشده از زنده یاد علی انصاریان در پشت صحنه یک فیلم

به گزارش همشهری آنلاین، در یکی از این تصاویر چهره حسین سلیمانی زخمی است و با علی انصاریان مشغول صحبت است.

کد خبر 848304 برچسب‌ها خبر مهم علی انصاریان بازیگران سینما و تلویزیون ایران چهره‌های مشهور

دیگر خبرها

  • خانه انصاری ارومیه میزبان گردشگران خواهد شد
  • انیس: آمریکا در قضیه فلسطین خصومت خود را با اسلام نشان داد
  • اگر حزب الله نبود اسرائیل به اکثر مناطق لبنان تجاوز می‌کرد
  • انصاری نیک: «خلیج فارس» هویت ایران و یکی از پایه های قدرت تمدنی کشور است/ غرب نمی خواهد در منطقه امنیت برقرار باشد، زیرا امنیت ضامن توسعه است
  • تصاویر دیده نشده از زنده یاد علی انصاریان در پشت صحنه یک فیلم
  • قتل برادر با شلیک گلوله/ کشف میلیاردها تومان چک خون‌آلود در جیب مقتول
  • شهادت جوان فلسطینی در الخلیل به ضرب گلوله صهیونیست‌ها
  • تصویب تشکیل بنیاد شیخ انصاری در دزفول
  • مقامات عراقی در حال تحقیق درباره قتل یک اینفلوئنسر هستند
  • دانشگاه مشهد صحنه محکومیت خشونت آمریکا علیه حامیان فلسطین