Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - بجنورد- ايرنا- سرپرست فرمانداري گرمه گفت: دکل آزمايشي برق بادي در مرغزار گرمه نصب شده و درسال97 اين نيروگاه 99 مگاواتي با اعتبار9هزار ميليارد ريال به بهره برداري خواهد رسيد.

به گزارش ايرنا اسماعيل مکرمي در دومين روز از دهه مبارک فجر و در آيين بهره برداري از 32طرح عمراني و خدماتي شهرستان گرمه اظهار کرد: با بهره برداري از پروژه نيروگاه برق بادي گرمه به طور مستقيم براي 40نفر اشتغال زايي خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


**اجراي هزار هکتار طرح آبياري نوين در گرمه
وي با بيان اينکه گرمه از شهرستان هاي پيشرو در جذب سرمايه گذاري بوده گفت: بزرگ ترين طرح آبياري نوين استان در سطح هزار هکتار اراضي منطقه دشت با اعتبار 110 ميليارد ريال هم اکنون درحال اجراست .
وي در بخشي ديگر از سخنانش با اشاره به افزايش 76درصدي اعتبارات امسال شهرستان گرمه نسبت به سال 95 گفت : اعتبارات امسال اين شهرستان به 160ميليارد ريال رسيد که با احتساب اعتبارات سفر رهبري ، اين ميزان اعتبارات به بيش از 278 ميليارد ريال افزايش يافته است.
شهرستان گرمه در 150 کيلومتري جنوب بجنورد و در مسير اصلي استان به استان هاي مرکزي و جنوبي کشور واقع است.
7189/ 6042 خبرنگار: بتول صارمي** انتشار سيدحسين قدسي
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۷۱۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح زنجیره ماهیان گرمابی و خاویاری در خوزستان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مرتضی سوری با اشاره به آغاز اجرای طرح زنجیره ارزش راهبردی ماهیان گرمابی و خاویاری خوزستان با سرمایه‌گذاری بیش از ۱۵۰ هزار میلیارد ریال از شهریورماه پارسال، گفت: هدف از اجرای زنجیره ارزش ماهیان گرمابی و خاویاری در خوزستان، ارتقای بهره‌وری در رسته ماهیان گرمابی و خاویاری، افزایش تولید با بهره‌گیری از روش‌های نوین آبزی‌پروری، کشف و توسعه بازار‌های داخلی و خارجی با رویکرد تنوع گونه‌ای است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای این طرح، افزود: تدوین طرح مطالعاتی زنجیره ارزش راهبردی ماهیان گرمابی و خاویاری و صدور ۹۴ پروانه بهره‌برداری واحد‌های شیلاتی به ظرفیت ۷۷۰ تن در سال از جمله اقدامات انجام شده در راستای زنجیره ارزش ماهیان گرمابی و خاویاری است.

سوری ادامه داد: هدایت منابع مالی و تسهیلاتی به ۱۲ طرح زنجیره ارزش ماهیان گرمابی و خاویاری به مبلغ ۳۰۷ میلیارد ریال و تدوین ۶ فرصت سرمایه‌گذاری با مطالعات کامل امکان‌سنجی به زبان انگلیسی و فارسی با حجم سرمایه‌گذاری ۱۵۰ هزار میلیارد ریال از دیگر اقدامات در راستای این طرح بوده است.

مدیر کل شیلات خوزستان اضافه کرد: همچنین ۲ واحد راکد مرتبط با زنجیره ارزش ماهیان گرمابی و خاویاری با اختصاص ۱۲۵ میلیارد ریال سرمایه احیا شد.

دیگر خبرها

  • پایانه قدیم شرق تهران نعطیل می‌شود/ جزییات
  • حساب دهیاری‌های اردبیل شارژ شد
  • افتتاح طرح‌های بسیج سازندگی در بشرویه
  • انجام ۱۰۱ هزار تن آسفالت‌ریزی در منطقه ۱۵ در سال گذشته
  • ۱۱۰۰ پروژه عمرانی در دو سال نیم گذشته به بهره برداری رسید
  • بهره‌برداری از ۱۵۰ پروژه در منطقه ۱۵ با اعتبار ۸۲۴ میلیاردی
  • آسفالت‌ریزی ۱۰۱ هزار تنی شهرداری منطقه ۱۵ در سال گذشته
  • اجرای طرح زنجیره ماهیان گرمابی و خاویاری در خوزستان
  • بهره‌برداری از ۱۲۲ طرح مخابراتی یزد در هفته ارتباطات
  • دسترسی بزرگراه همت غرب تا خرداد سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد