Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،حجت الاسلام علی اکبر کیخا امام جمعه شهرستان زابل در خطبه‌های نماز جمعه این هفته زابل اظهار داشت: حفظ ارزش‌های اسلام و حرکت به سمت آرمان‌ها و اهداف اسلام؛ اسلامی بودن انقلاب‌ها را شکل می‌دهد.

کیخا بیان کرد: انقلاب اسلامی از مساجد توسط مردم دیندار به ویژه جوانان آغاز شد که امروز دشمن همواره با تهاجم فرهنگی برای از بین بردن اعتقادات جوانان برنامه ریزی می‌کند تا این سلاح پرقدرت را از بین ببرد و بتواند به ایران اسلامی ضربه بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مسئولان باید با تفکر انقلابی به مردم خدمت کنند، زیرا رمز ماندگاری انقلاب اسلامی این است.

امام جمعه زابل گفت: دهه فجر ایام الله است و ۲۲ بهمن یوم الله و یوم الله یعنی آن روز تجلی قدرت لایزال پروردگار متعال و روز عینی شدن و آشکار شدن وعده‌های خداوند است.

حجت الاسلام کیخا اظهار داشت: قیام برای خدا و حفظ دین به رهبری مجتهد جامع الشرایط، عادل، شجاع، بصیر و حکیم، عارف سالک، اطاعت کامل و پیروی از نایب امام زمان (ع.)، مقاومت، پایداری، تحمل سختی‌ها و شکنجه ها، آمادگی برای بذل جان و حتی قربانی کردن فرزندانشان برای اسلام این موارد سبب شد که ملت غیور و رشید ایران بتوانند انقلابی شکوهمند را در جهان شکل دهند.

وی افزود: هر کجا هر ملتی که زیر یوق استعمار و استکبار جهانی است اگر برای خدا و اسلام حقیقتا قیام کنند صد درصد پیروز خواهند شد.

وی با بیان اینکه در جهان انقلاب‌های زیاده شکل گرفتند، اما همه آن‌ها بعد از مدتی از بین رفتند گفت: علت فروپاشی ۲ انقلاب فرانسه و روسیه غلبه بر تفکر اومانسیم که به طبیعت منهای خدا معتقد و منکر آنچه در ماوراء الطبیعه است بود.

امام جمعه زابل اظهار داشت: انقلاب اسلامی یعنی بازگشت به اسلام؛ این انقلاب در زمانی شکل گرفت که جهان ۲ قطبی بود، در شرق شوروی سوسیالیسم و در غرب در راس آن‌ها آمریکا لیبرالسیم حاکم بود.

حجت الاسلام کیخا افزود: ملت ایران با تکیه به خداوند متعال به شرق و غرب پشت پا زد و با شعار 'نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی' پیروز شد که رمز ماندگاری این انقلاب تکیه نداشتن به استکبار و استعانت از خداوند است.

وی بیان کرد: ماندگاری و در جریان بودن انقلاب اسلامی، هماهنگی و تناسب با فطرت الهی انسان، جهانی بودن شعار‌ها و اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی، حاکمیت ارزش‌های دینی اخلاقی و معنوی بر انقلاب، مردمی بودن و همه جانبه بودن انقلاب اسلامی از جمله ویژگی‌ها و شاخصه‌های منحصر بفرد انقلاب اسلامی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب است.

وی با بیان اینکه مردم منطقه از نحوه توزیع نفت گلایه‌مند هستند گفت: در این چند روز اخیر که سرما شدت گرفته مشاهده می‌شود مردم به دفتر امام جمعه مراجعه و از نحوه توزیع نفت به شدت گلایه‌مند هستند.

امام جمعه زابل گفت: براساس بازدید میدانی از برخی مناطق با وجود اینکه نفت فروخته شده بود، اما به دست مردم نرسیده است.
حجت الاسلام اظهار داشت: چنانچه پای قاچاق نفت در منطقه در میان است باید مسئولان ورود کنند.

وی ادامه داد: اگر دست‌هایی در کار است که از شرکت نفت مواد سوختی دریافت و با قیمت‌های خاصی به فروش برسد باید جلوی این افراد گرفته شود.

انتهای پیام/ع

مسئولان باید با تفکر انقلابی به مردم خدمت کنند

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۷۱۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگداشت روز ارتش با رژه نیرو‌های مسلح در شاهرود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  در این مراسم یگان‌های نمونه تیپ ۱۵۸ شهید کشاورزیان، تیپ ۲۵۸ شهید پژوهنده، قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ تکاور ذوالفقار، گروه پدافند هوایی ۱۰ محرم، انتظامی و سپاه از مقابل کلام الله مجید و تمثال بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و رهبر معظم انقلاب اسلامی رژه خودرویی و موتوری رفتند و با آرمان‌های امام راحل و شهیدان تجدید پیمان کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


امیر سرتیپ دوم بهار خواجه وند امیری فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ تکاور ذوالفقار شاهرود در این مراسم با بیان اینکه همزمان با نخستین روز‌های پیروزی انقلاب اسلامی ایران توطئه، مکر، نیرنگ دشمنان علیه ارتش آغاز شد، افزود: این انقلاب در هر شرایطی با رهبری امام خمینی (ره) به پیروزی می‌رسید، اما پیوستن ارتش به مردم موجب تسریع و شتاب در پیروزی انقلاب شد و هیمنه رژیم ستم شاهی شکسته شد.
فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ تکاور ذوالفقار شاهرود  گفت : فرمان تاریخی بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران برای نامگذاری ۲۹ فروردین به عنوان روز ارتش در اذهان مردم فراموش نشدنی است.
خواجه‌وند جعفری تصریح کرد: ۲۹ فروردین روز تولد دوباره ارتش به عنوان ارتش انقلابی، مومن، کارآمد و پاکسازی شده از مستشاران خارجی و ایادی داخلی آنان شد.
وی افزود: ۲۹ فروردین ارتش با امام (ره)، آرمان‌های انقلاب و مردم شریف ایران اسلامی پیمانی از جنس خون، شهادت، ایثار و جانبازی برای دفاع تا آخرین قطره خون خود از کیان اسلامی بسته است.
امیر خواجه‌وند جعفری، ثمره این پیمان را تقدیم ۴۸ هزار شهید ارتش به انقلاب برشمرد که ۴۶ هزار نفر آنها از نیروی زمینی بودند.
حجت الاسلام عباس امینی امام جمعه شاهرود هم در این مراسم گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با درایت امام (ره) نیرو‌های مسلح به ویژه ارتش حمایت شدند.
حجت الاسلام امینی افزود: اقتدار، امنیت ملت و کشور به دست پرتوان نیرو‌های مسلح تامین و تضمین می‌شود که به ویژه پاسخ جدید این نیرو‌ها در تجاوز رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه و شهادت چند تن از سپاهیان دلاور مایه افتخار، امنیت و امیدآفرینی برای کشور و مردم شده است.
حجت الاسلام امینی ۲۹ فروردین و رژه اقتدار نیرو‌های مسلح در شاهرود را به میزبانی قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ تکاور ذوالفقار را تبلور امیدآفرینی برای ملت عنوان کرد.
ابوطالب جلالی فرماندار شاهرود نیز در این مراسم گفت: ظرفیت عظیم ارتش همراه سایر نیرو‌های مسلح توان بازدارندگی ارزشمند، قدرت رزمی و پدافندی نیرو‌های زمینی، دریایی و هوایی را به منصه ظهور رسانده است.
جلالی نامگذاری روز ۲۹ فروردین در تقویم کشور برای حماسه آفرینی‌های ارتش و گرامیداشت یاد و خاطره ۴۸ هزار شهید ارتش در دفاع از ایران اسلامی را افتخارآفرین برشمرد و افزود: خدمات و برنامه‌های شایسته ارتش همراه سایر نیرو‌های مسلح در اقتدار، امنیت، دفاع مقدس و درخشش در حوادث بحران‌های طبیعی و انسان ساز در کنار مردم هوشمندانه و غرورآفرین است.
وی به توان و ظرفیت امنیت‌ساز نیرو‌های مسلح اشاره کرد و گفت: پاسخ متقابل نیرو‌های سپاه اسلام به رژیم صهیونیستی در «وعده صادق» اقتدار نیرو‌های مسلح در دفاع از کیان اسلامی را به رخ جهانیان کشید.

دیگر خبرها

  • راهپیمایی همبستگی با مردم غزه فردا در هرمزگان برگزار می‌شود
  • راهپیمایی مردم آبادان و خرمشهر در حمایت از اقدام مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • شاخصه‌های هنر انقلاب در دانشگاه درست تعریف نشده است
  • راهپیمایی جمعه خشم در همه شهر‌های لرستان برگزار می‌شود
  • برگزاری راهپیمایی جمعه خشم، ۳۱ فروردین در لرستان
  • بزرگداشت روز ارتش با رژه نیرو‌های مسلح در شاهرود+ فیلم
  • بزرگداشت روز ارتش با رژه نیرو‌های مسلح در شاهرود
  • تاکید بر مردمی‌تر کردن مشارکت‌ها در اجرای طرح عفاف و حجاب
  • عملیات وعده صادق سیلی محکمی به اسرائیل و آمریکا بود
  • حمله موشکی سپاه به اسرائیل/ وضعیت سلامتی رهبر انقلاب چگونه است؟ / چرا کاظم صدیقی هنوز امام جمعه تهران است؟ / علت مرگ پرستو بخشی/ احتمال حمله اسرائیل به ایران