Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا- رئيس هيات روستايي و عشايري استان تهران از معرفي تيم هاي برتر مسابقات هفت سنگ زنان استان تهران در شهرستان پرديس خبرداد.

حسن داورزني روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار کرد: اين مسابقات با شرکت 6 تيم امروز در شهرستان پرديس برگزار شد.
وي با بيان اينکه در اين رويداد ورزشي تيم هايي از شهرستان هاي پرديس، قرچک، شهريار، شهر قدس، فيروزکوه و رودهن شرکت داشتند خاطر نشان کرد: در پايان اين رويداد تيم هاي شهرستان هاي قرچک، شهرقدس و شهريار جايگاه اول تا سوم را بدست آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئيس هيات روستايي و عشايري استان تهران همچنين از برگزاري مسابقات بومي و محلي چوب کشي مردان در مجموعه مهرابي پناه تهرانپارس خبرداد و گفت: اين مسابقات نيز امروز جمعه با شرکت 100ورزشکار در 4 رده سني(نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان) برگزار شد.
داورزني افزود: در رده سني نونهالان ايليا برغمدي، سيد حسين حسيني، محمد صدرا گوهري، حميدرضا سليمي و امر حسين پيکاني در اوزان 23، 27، 31، 45 و 55 کيلو گرم و همچنين در رده سني نوجوانان نيز علي رضواني، رضا عليزاده، مهدي رداغي، عرفان عباسي، عليرضا رفيع پور، محمد مهدي فردين نيا و محمد علي قديريان نيز در اوزان 35، 40، 45، 51، 55، 60 و 75 کيلو گرم مقام نخست را در رده هاي خود بدست آوردند.
رئيس هيات روستايي و عشايري استان تهران، ادامه داد: همچنين در رده سني جوانان مهرشاد رحيمي، محمد حسين رضواني، علي جوادي، امير حسين اسماعيلي، سپهر زينالي، عليرضا باغ عنايت، امير پازوکي، علي رمضاني، علي فانوس پور و محمد جواد شريفي به ترتيب در اوزان 56، 60، 65، 70، 75، 80، 85، 90، 95 و +95 کيلو گرم و در رده سني بزرگسالان نيز مهران رحيمي، افشين احمدي، محسن افشاري، علي گلپايگاني، امير عباس بديعي، امير حسين نظري، محسن محمدي، خليل يوسفي، جبار ولي زاده، محمد مقاره عابد و روح الله رستمي نيز به ترتيب در وزن هاي 56، 60، 65، 70، 75، 80، 85، 90، 95، 100 و +100 کيلو گرم مقام برتر رده هاي خود شدند.
به گفته وي همچنين در حاشيه اين مسابقات نيز زورآزمايي برزين کاردار(مسابقات بلند کردن اجسام با شال کردي) در مجموعه مهرابي پناه تهرانپارس برگزار و 20 ورزشکار در آن رويداد شرکت داشتند.
داورزني همچنين از تجهيز و راه اندازي خانه هاي روستايي به وسايل ورزشي در 45روستاي استان تهران اشاره کرد و افزود: در حال حاضر 5 خانه ورزشي در روستاهاي جنوب و غرب استان تهران مجهز و 40 خانه ديگر با همکاري ستاد مبارزه با مواد مخدر، فدراسيون ورزش روستايي و عشايري و اداره کل ورزش و جوانان استان تهران راه اندازي خواهد شد.
وي با اشاره به اينکه اين خانه ها که در ابعادي بيش از 50متر است، گفت: وسايل ورزشي از جمله يک عدد ميز پينگ پنگ، يک عدد ميز فوتبال دستي، 3عدد ميز شطرنج، 20تخته تشک تاتامي( يک*يک مترمربع)، راکد تنيس - بدمينتون و 3تخته دارت در اين اماکن در نظر گرفته مي شود.
رئيس هيات ورزش روستايي و بومي محلي استان تهران همچنين از اجراي طرح سنجش قامت و حرکت در مناطق روستايي و حاشيه نشين استان تهران اشاره کرد و گفت: اين طرح با هدف شناسايي استعداد هاي ورزشي و ناهنجاري هاي اسکلتي زنان توسط تيمي از کارشناسان اداره کل و هيات روستايي استان تهران برگزار شد.
داورزني ادامه داد: در اين طرح 400 زن جوان و نوجوان استان در19 آيتم قامت و ساختار اسکلتي مورد ارزيابي قرار گرفت.
رئيس هيات روستايي و عشايري استان تهران با بيان اينکه در سال گذشته سه هزار ورزشکار توسط اين هيات در سطح استان ساماندهي شدند، خاطرنشان کرد: يکي از اولويت هاي اين هيات گسترش فعاليت هاي بومي و محلي در روستاها و مناطق عشايري استان تهران است.
*براي اطلاع از اخبار متنوع انتشار يافته در شبانه روز با کانال ايرنا استان تهران در تلگرام به نشاني IRNATEHRAN@ همراه شويد.
خبرنگار: امين کمالي فر انتشاردهنده:موسي فعاليان
تهرام/7247/ 1539
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۷۱۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت الگوسازی و معرفی بانوان ایثارگر و شهید به نسل جوان

به گزارش خبرنگار مهر، طاهره عاشوریان ظهر دوشنبه در جلسه کمیته زن، خانواده و دفاع مقدس در استانداری گیلان با اشاره به برگزاری دومین کنگره هشت هزار شهید استان گیلان اظهار کرد: زنان در پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس همواره نقش برجسته ای داشتند بنابراین الگوسازی و معرفی بانوان ایثارگر و شهید به نسل جوان مهم و اساسی است.

وی با بیان اینکه بر مبنای تعریف نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش زن مسلمان ایرانی در معرفی الگوی جدید از «زن» تاریخ ساز است، افزود: انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، صحنه ظهور زنانی دانستند که اوج احساس، لطف و رحمت زنانه را با روح جهاد، شهادت و مقاومت عجین کرده و مردانه‌ترین میدان‌ها را با شجاعت و اخلاص و فداکاری خود فتح کردند.

مسؤول بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان با اشاره به اهمیت جایگاه بانوان شهیده گیلانی بیان کرد: تمام تلاش مجموعه کمیته زن، خانواده و دفاع مقدس گیلان باید به گونه‌ای باشد که روحیه مقاوم و محکم بانوان، استقامت، ایستادگی، پایداری و ایثار زنان در راستای آرمان‌های نظام اسلامی ایران الگوسازی شود.

عاشوریان با اشاره به برگزاری موفق دومین جشنواره ملی رسانه‌ای بانوان حریم رسالت در گیلان و معرفی اولین بانوی شهیده رسانه کشور افزود: با پیگیری سازمان بسیج رسانه سپاه قدس گیلان، «شهیده طاهره حدادنژاد» به عنوان اولین بانوی شهیده رسانه و شهید سازمان بسیج رسانه کشور معرفی شده است که برنامه‌های متعددی در این باره در استان برگزار خواهد شد.

لزوم الگو سازی در حوزه زن و دفاع مقدس

«زهرا یعقوب نژاد» مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گیلان نیز در این نشست با بیان اینکه زنان شهید و جانباز نماد ایثار، ازخودگذشتگی و مقاومت در مقابل دشمنان اسلام و انقلاب هستند و درس عزت و آزادگی را به همگان آموختند، افزود: شایسته است تا پایان اردیبهشت برنامه‌ها و طرح‌ها در قالب کارگروه‌ها همراه با منابع تأمین اعتبار به این کمیته اعلام شود.

یعقوب نژاد با بیان اینکه در سال جاری دو یادواره شهدای زن در دو شهرستان برگزار می‌شود، افزود: شایسته است تا کتابی مختص شهدای زن استان نوشته و معرفی گردد.

وی با تاکید بر لزوم ارتباط همه اعضا کارگروه‌ها جهت هماهنگی برنامه‌ها افزود: طرح‌ها و ایده‌های مطروحه در جلسه برای دبیرخانه ارسال شود.

یعقوب نژاد تصریح کرد: هدف ما جریان سازی و الگو سازی در حوزه زن و دفاع مقدس است، تا زمان کنگره، سه کلید واژه زن، کودک، خانواده در سطح اهداف عالیه قرار بگیرد.

کد خبر 6098372

دیگر خبرها

  • هیات انتخاب «اولین جشنواره خیمه شب بازی» معرفی شدند
  • تجلیل از تولیدکنندگان برتر و دهیاران نمونه در مهربان
  • معرفی هیات انتخاب اولین جشنواره خیمه‌شب‌بازی
  • تعیین معین برای ۱۷ استان سیل زده | بازگشایی ایمن راه‌ های روستایی و عشایری 
  • سرمربی سایپا بار دیگر برکنار شد
  • ثبت‌نام ۳۴ هزار نفر در طرح بیمه رایگان مادران غیرشاغل مناطق روستایی و عشایری
  • ضرورت الگوسازی و معرفی بانوان ایثارگر و شهید به نسل جوان
  • ثبت نام ۳۴ هزار نفر در طرح بیمه رایگان مادران در آذربایجان غربی
  • سال گذشته ۶ میزبانی و ۱۴ اعزام برون استانی توسط هیات بدمینتون قم انجام شد
  • معرفی تیم‌های برتر مسابقات هندبال گرامیداشت روز ملی خلیج فارس